Rautalammintien jalkakäytävällä junaradan kohdalla metrin verran lunta , hemmetti kohta on käveltävä ajoradalla. Lumet on työnnetty "kiviseinää" vasten. Järjenkäyttö on sallittua myös lumihommissa.
jalkakäytävän huonot lumityöt
6
348
Vastaukset
- Järki_käteen
Minnekkäs ne lumet olisi pitänyt työntää ja miten tuo käytännössä olisi hoidettu? Pitäisikö tuolla olla pyöräkonekuskin ja kuorma-auton 24/7 valmiudessa jokaisen lumimyräkän varalle?
- eimitäänuutta
No helvata... lumet on olleet siinä jo useamman viikon, ei niitä yöllä tarvitse kärrätä.
"Minnekkäs ne lumet olisi pitänyt työntää": minun puolesta vaikka kaupungin varikon pihalle jos lumenkaatopaikkaa ei ole.
"ja miten tuo käytännössä olisi hoidettu?": no vaikka lapiolla perkele jos konemiehiä ei löydy.
- valivaliavaliaiiii
Olet niin vitun viisas asiassa tule kertomaan sinne kaupungin varikolle,Älä täällä valita.Kesä ei ole eikä kelit aina.
- eimitäänuutta
haista ite...
- sekarotukoera
VOE HARMI LUMI SULAA ...Ei voi valittaa mutta KOERAN PASKAAAAAAA Löytyis tilalle nyt
- Lankeileva
No mutta kun olen jo haistanut. Kakka haisee, haisee niin pahalle. Taisin jo kaatua kakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848