15-vuotias teinipoika saa ensimäiset seksikokemuksensa tätinsä kanssa kesämökillä …
Vastaukset 17
- kermos
Olipa tosi himokas kertomus
- PähkinänkuoressaTämä
... tarina ja turhat esileikit myös jätetty pois - suoraa toimintaa!
- XDENUSKO
olikohan nautinnollista???XDDDDD
- Abcabcghj
XDDDDDDDDDDD
Täti vietti kesäänsä meillä. Sen mies oli jäänyt kiinni pettämisestä. Se tissutteli ja oli katkera. Tuli meidän poikien kanssa saunaan. Halusi että naidaan sitä. Kostoksi sen miehelle.
- JatkuuVähän
Ja me pojat naimme sitä vuorollamme. Saatiin kerrankin vedellä surutta edestä ja takaa! Mielessä kävi myös LÖYLYKAUHA, mutta heitimme sen nurkkaan kiimaisen session tuoksinassa.
JatkuuVähän kirjoitti:
Ja me pojat naimme sitä vuorollamme. Saatiin kerrankin vedellä surutta edestä ja takaa! Mielessä kävi myös LÖYLYKAUHA, mutta heitimme sen nurkkaan kiimaisen session tuoksinassa.
Joo kimpassa oltiin. kun vanhemmat oli töissä mentiin katsoo tätiä sinne mökille. Aina löydettiin se nukkumasta. Sitten yksi nussi sitä ja toiset katto vierestä.
- JatkuuVähän
... välillä meitä tosin oli kaksi tädin kimpussa - kun sillä oli ne tekohampaat juomalasissa.
Joku keksi kerran, että voitaisiin videoida, mutta kun ei oltu julkkiksia niin sekin jäi.
Meidän tädillä oli kyllä ihan alkuperäiset rautahampaat suussa.
- hupiariittää
Ei vittu mikä ääliö :)
- Herc
Yritetty on. Tuloksena tädin antama selkäsauna.
- Anonyymi00009
Jjj
- Anonyymi00010
Joo, mutta mä olin varmaan 13, ku tädin kanssa oltii kahestaan sen mökillä ja tuli hirvee elokuun helle. Tää oli joskus 1969 tai -70.
Mulla oli vaa uikkarit ja tädillä bikinit, ni sanoin, ett voidaanko olla ilman, ku uikkarit vaa hiostaa. Vähänkö toisaalta hämmästyin, ku täti sano, että tottakai, kunha molemmat ollaan.
No, mä otin uikkarit veks ja täti bikinit ja mulla otti tietysti eteen.
Täti kysy, ett runkkaanks mä jo ja jos haluun, ni ei se haittaa.
Mä kattelin siihen mennessä kauneinta alastonta naista, jonka olin ikinä livenä nähny ja mälli lensi sen päälle. Olin ihan nolo, ku sotkin sen, mutta se sano, että täähän on hyvää aurinko voidetta ja levitti mun spermat ihollensa.
Kohta se sano, että mennääs pesee hiet ja voiteet ja käytiin järvessä. Mä luulin, että homma on ohi, mutt siinä, ku laiturilla istuttii vierekkäin, se kysy, että saanko koskee, ja otti mun edelleen seisovan kalun käteensä ja rupes runkkaamaan.
Sitte se sano, että näistä ei sitte puhuta, eihä. Me nautitaan nyt sillee, ett kaikki ei ymmärrä tai tykkää, mutt haluutko nähä oikean naisen pillun? Ja minähän halusin.
Sain nähdä ja koskee ja sain oppii kanssa, miten naista pidetään hyvänä.
Mullahan seiso koko ajan, ni täti sano, että toi seisoo mun pillua varten, joten anna tulla. Se meni pyyhkeen päälle makaamaan siihe laiturille ja avas jalkansa. Tuu nyt heti, ja mähän menin. Sillä oli pillerit jo sillon, ni sain panna paljaalla.
Mä olin aika varhaiskypsä näissä seksijutuissa olin lääkärikirjoista lukenu kaikenlaista ja spermat mulla alko lentää joskus jo 12 vuotiaana. Toi täti oli mun isän nuorin sisko, joka oli tona kesänä vasta jotain 30 ja tosi hyvän näkönen ruskeaverikkö. Ei mikään isotissi, vaan timmikroppa ja pillu tiukka, mutta ei mitkään hörhelöhäppärit.
Meillä oli seksiä myöhemminki, ku jostain syystä mutt laitettiin tädin hoitoon myöhemminki, ku vanhemmat halus aikaa kahdestaa.- Anonyymi00013UUSI
Minä olin lukiolaispoikana tädin luona poimimassa mustia viinimarjoja. Oli kesän viimeisiä lämpimiä päiviä ja riisuuduin pensaiden suojassa ilkosilleni auruínkoa ottaakseni. Olin jonkinlaisessa transsissa, mutta heräsin kuin sähköiskusta. Ampiainen oli tuikannut minua terskan nuppiin. Pitkään mietin pitäisikö kertoa tädille, kysyä olisiko lievitystä kipuun.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä olin lukiolaispoikana tädin luona poimimassa mustia viinimarjoja. Oli kesän viimeisiä lämpimiä päiviä ja riisuuduin pensaiden suojassa ilkosilleni auruínkoa ottaakseni. Olin jonkinlaisessa transsissa, mutta heräsin kuin sähköiskusta. Ampiainen oli tuikannut minua terskan nuppiin. Pitkään mietin pitäisikö kertoa tädille, kysyä olisiko lievitystä kipuun.
Poista kipu,mutta jätä turvotus.😂🤣
- Anonyymi00011
ihana tätini antoi minulle pillua
- Anonyymi00012UUSI
Naapurin täti .n40v oli puuma ja pedoffiili, kun olin 10-13v, niin kävin kylästelemässä ja sain nussia tai muuta hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀621093- 861016
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19956Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R60896Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208721- 63606
- 38579
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39535Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,38496