15-vuotias teinipoika saa ensimäiset seksikokemuksensa tätinsä kanssa kesämökillä …
Eka kerta tädin kanssa
11
10396
Vastaukset
- kermos
Olipa tosi himokas kertomus
- PähkinänkuoressaTämä
... tarina ja turhat esileikit myös jätetty pois - suoraa toimintaa!
- XDENUSKO
olikohan nautinnollista???XDDDDD
- Abcabcghj
XDDDDDDDDDDD
Täti vietti kesäänsä meillä. Sen mies oli jäänyt kiinni pettämisestä. Se tissutteli ja oli katkera. Tuli meidän poikien kanssa saunaan. Halusi että naidaan sitä. Kostoksi sen miehelle.
- JatkuuVähän
Ja me pojat naimme sitä vuorollamme. Saatiin kerrankin vedellä surutta edestä ja takaa! Mielessä kävi myös LÖYLYKAUHA, mutta heitimme sen nurkkaan kiimaisen session tuoksinassa.
JatkuuVähän kirjoitti:
Ja me pojat naimme sitä vuorollamme. Saatiin kerrankin vedellä surutta edestä ja takaa! Mielessä kävi myös LÖYLYKAUHA, mutta heitimme sen nurkkaan kiimaisen session tuoksinassa.
Joo kimpassa oltiin. kun vanhemmat oli töissä mentiin katsoo tätiä sinne mökille. Aina löydettiin se nukkumasta. Sitten yksi nussi sitä ja toiset katto vierestä.
- JatkuuVähän
... välillä meitä tosin oli kaksi tädin kimpussa - kun sillä oli ne tekohampaat juomalasissa.
Joku keksi kerran, että voitaisiin videoida, mutta kun ei oltu julkkiksia niin sekin jäi.
Meidän tädillä oli kyllä ihan alkuperäiset rautahampaat suussa.
- hupiariittää
Ei vittu mikä ääliö :)
- Herc
Yritetty on. Tuloksena tädin antama selkäsauna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452271Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on342073Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2011611Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841359Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01320- 141285
Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191204- 151201