Reilu kuukausi takaperin minulla oli sellainen pakkoneuroosi että minun oli pakko hyppiä asuntoni sisällä ja nousta sohvalta ylös aina vuorotellen yhden jalan varassa.
Siinä sitten satutin ilmeisesti molempia polviani ja polvissa tuntu sellaista pistävää kipua sekä taka että sivuosassa. Pelkäsin jo että minulta on mennyt polvikierukka rikki tai jotkut sivuristisiteet poikki polvista kun kävelykin oli hankalaa kun polviin sattu. Onneksi nuo polvivaivat on nyt tässä kuitenkin menneet ohi eli eikai sitten ollut mitään vakavempaa.
Muita pakkoneurooseja on tullut tilalle sitten sitäkin enemmän ja tuntuu että kaikki aika päivästä menee pelkästään noiden pakkotoimenpiteiden tottelemiseen ja toteuttamiseen. Tämä on kyllä jo ihan sairasta kun en pysty lopettamaan vaikka kuinka haluaisin ja yritän taistella vastaan. Jotenkin tunnistan että nuo pakkotoimenpiteet liittyvät selvästi ahdistuksen kontrolloimiseen tai muiden vaikeiden tunnetilojen hallitsemiseen kuten yksinäisyyden tunteen lievittämiseen.
Mistähän voisin saada apua kun tuntuu että tämä on saatava loppumaan tavalla tai toisella ennenkuin taas satutan itseni jollakin tavalla ja on tämä muutenkin todella turhauttavaa ja elämää rajoittavaa touhua.
Nyt tämä on kyllä mennyt jo aivan liian pitkälle
Mies89-
1
208
Vastaukset
- jutteleenvaan
Onpa hankalaa!
Sinun tarttee puhua jonkun kanssa!
Elä jää yksin hautomaan vaan mee jutteleen.
Hyvä että otat asian esille, kyllä se siitä järkkääntyy kun rupeet vaan toimimaan.
Tuollaista on ollut monella muullakin, mutta ovat selvinneet tilanteesta.
Niin sinäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701