Kuka on paras hahmo?

elina

Mun mielestä Edwin. Se on aika hassu..ainaki kun se muuttuu naiseksi. Muuten tietääkö joku onko sillä jonkinnäkönen "suuri salaisuus", meinaan kun se kerran sanoi Aerielle, että se tietää jotain. En oo koskaan saanu selville...

Sillä on kiva aksentti :)

32

2741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimies-77

      Kun funtsii Baldurin eph:ita niin on ne kaikki yllättävän hyviä - joskin ylitse muiden on ehdottomasti Aerie.. sillä on ihana ääni ainakin =)

      Ärsyttävin on Imoen..

      ja hauskin on Minsc featuring Boo!

      • elina

        Munkin mielestä Aerie on ihan kiva. Mut Jaheira on kans kyllä aika ärsyttävä. Ainakun pelaan mieshahmolla niin isken Aerien. Aika tylsää kun naishahmolla voi iskee vaan Anomenin...Edwin on paljon kivempi :) Minsc&Boo on kans kivoja...

        "Edwin do this, Edwin do that...somebody get this yerk a banana."
        :)


    • mikko

      darven fighter

    • lil

      Kuka se Edwin on? Ei tule mieleen kyllä yhtään mitään??!! Onko se edes bg2:ssa?
      Minusta Jan Janssen on hauska veikko, asiaa sillä ainakin riittää. =)

      • Pelimies-77

        Edwin on BG1:ssä Nashkelissa, haluaa että lähdet tappamaan Dynaheirin joka on vankina Gnoll Strongholdissa.

        Kakkosessa Edwin on Mae'varin tifu killassa yläkerrassa, auttaa sinua paljastamaan maevarin petollisuuden Shadow Tifuille jos autat puolestaan häntä omissa tarkoituksissaan. Edwin on yllättävän hyvä welho ainakin kakkosessa. Joskin evil alignin omaava.


      • elina

        Hä? Et oo koskaan kuullu Edwinistä? Outoa...sehän on ihan paras...
        Mä en tykkää Jan Jansenista, se on ärsyttävä. Itse asiasa ne kaiki varkaat on aika ärsyttäviä, siks mun päähahmo on yleensä varas...


      • lil
        elina kirjoitti:

        Hä? Et oo koskaan kuullu Edwinistä? Outoa...sehän on ihan paras...
        Mä en tykkää Jan Jansenista, se on ärsyttävä. Itse asiasa ne kaiki varkaat on aika ärsyttäviä, siks mun päähahmo on yleensä varas...

        En varmaankaan ole ottanut sitä mukaan jos se on ollut evil aligment. Siksi en muista sitä äijää. Minä olen nimittäin aika tarkasti kolunnut joka ikisen tehtävän melkein bg2:ssa. Erittäin hieno peli!!!! ps. pitää varmaan alottaa uusi peli ja hakea se äijä mukaan että näkee millainen se on =)


    • Paladin

      paras hahmo on ehdottomasti paladin varsinkin itse tehty parhaat aseet armorit yms. sälää jota ei muut voi käyttää taikoja että sillee

    • T.L

      no siin voi tehda kllä omiakin hahmoja et kannattaa tehä vaan oma ota vaik joku taika hemmo niin se saa ihan sairaasti levelien aikoja sairaita taikoja

      • Errtu

        Siitä paladinista joka on temple districtin viemäreissä(en muista nimeä just nyt...) saa ihan kivan tappokoneen ku hankkii sille Carsomyr 5:sen siltä red dragonilta...

        Mut ite tehtynä kensai(dual class mageks lvl 10:llä tai jollain...)


      • elina
        Errtu kirjoitti:

        Siitä paladinista joka on temple districtin viemäreissä(en muista nimeä just nyt...) saa ihan kivan tappokoneen ku hankkii sille Carsomyr 5:sen siltä red dragonilta...

        Mut ite tehtynä kensai(dual class mageks lvl 10:llä tai jollain...)

        ...sen nimi on Keldorn. Ihan hassu sekin. Mut sekin on joskus ärsyttavä kun se aina morkkaa Anomenia ja kun se tarpeeks kihtyy ni se tappaa Viconian...


      • lil
        elina kirjoitti:

        ...sen nimi on Keldorn. Ihan hassu sekin. Mut sekin on joskus ärsyttavä kun se aina morkkaa Anomenia ja kun se tarpeeks kihtyy ni se tappaa Viconian...

        Minulla on ollut Keldorn mukana ja Anomen kans, mutta ei se minulla ainakaan morkannut Anomenia..


      • elina
        lil kirjoitti:

        Minulla on ollut Keldorn mukana ja Anomen kans, mutta ei se minulla ainakaan morkannut Anomenia..

        Kyl se (vähän) morkkaa sitä ennen ku siitä Tulee Sir Anomen. Sen jälkeen se lopettaa, kun siitä tulee "samanveroinen"...:)


      • c
        elina kirjoitti:

        Kyl se (vähän) morkkaa sitä ennen ku siitä Tulee Sir Anomen. Sen jälkeen se lopettaa, kun siitä tulee "samanveroinen"...:)

        ei se morkkaa. se opettaa ja neuvoo. ja kun anomen nyt on sellanen ärsyttävä.. pikku.. öö... paskiainen! niin sehän ottaa sen morkkaamisena, kun ei kerta kestä sitä, että keldorn on arvostetumpi. anomenhan valittaa sitä, että "mää haluun tässä junttiporukassa lisää arvovaltaa! *boastiitiboastiiti*"

        koettakaa kestää.


    • Weelo

      Aerin... Se on niin ärsyttävä, että viholliset kähtevät varmasti pakoon. Onko teillä muilla Anomen yrittänyt tappaa sitä? Minulla yrittää, mutta otan sitten aina saven. Vähän "mamo" tyyli, mutta minkäs teet...

      • lil

        Tarkoitatko Aerieta? Jos tarkoitat niin ei ole yrittänyt anomen tappaa sitä. Mites se nyt sinulla sillälailla tekee?


      • Weelo
        lil kirjoitti:

        Tarkoitatko Aerieta? Jos tarkoitat niin ei ole yrittänyt anomen tappaa sitä. Mites se nyt sinulla sillälailla tekee?

        Aerieta tarkoitin, tai mikä nyt olikaan =). Asiaan: Pelasin niin, että kävin siinä Anomenin tehtävässä lahtaamassa sen erään aatelisen. Eli siis siinä tehtävässä kun sen sisko on murhattu ja sen isä vaatii sitä tappamaan sen yhden aatelisen. Sen takia Anomen ei pääse the Most Radiant Heart ”liikkeen” jäseneksi.
        Kuitenkin Aeria aloittaa keskustelun jossa kertoo olevansa pahoillaan siitä että Anomen epäonnistui eikä päässyt siihen järjestöön. Anomen käskee Aerien olla hiljaa, mutta Aerie puhuu vielä jotain. Sitten Anomen suuttuu ja hyökkää Aerien kimppuun. Ihme epeleitä...


      • lil
        Weelo kirjoitti:

        Aerieta tarkoitin, tai mikä nyt olikaan =). Asiaan: Pelasin niin, että kävin siinä Anomenin tehtävässä lahtaamassa sen erään aatelisen. Eli siis siinä tehtävässä kun sen sisko on murhattu ja sen isä vaatii sitä tappamaan sen yhden aatelisen. Sen takia Anomen ei pääse the Most Radiant Heart ”liikkeen” jäseneksi.
        Kuitenkin Aeria aloittaa keskustelun jossa kertoo olevansa pahoillaan siitä että Anomen epäonnistui eikä päässyt siihen järjestöön. Anomen käskee Aerien olla hiljaa, mutta Aerie puhuu vielä jotain. Sitten Anomen suuttuu ja hyökkää Aerien kimppuun. Ihme epeleitä...

        Ei olisi kannattanut käydä tappamassa sitä "aatelista", joka murhasi Anomenin siskon, jos haluaa, että Anomenista tulee Most of the radian heartin jäsen. Jos et olisi käynyt siellä tappamassa sitä niin asia olisi selvinnyt myöhemmin sillä tavalla, että Anomenin isäkin tapetaan ja asialla olisi ollut just sama aatelinen. Anomen jättää porukan ja lähtee tappamaan sitä aatelista Bridgedistrictiin sen taloon. Jos haluaisi Anomenin edelleen mukaan sen perään pitäisi mennä ja estää sitä tappamasta sitä aatelista. Ja so on.. =)


      • c
        lil kirjoitti:

        Ei olisi kannattanut käydä tappamassa sitä "aatelista", joka murhasi Anomenin siskon, jos haluaa, että Anomenista tulee Most of the radian heartin jäsen. Jos et olisi käynyt siellä tappamassa sitä niin asia olisi selvinnyt myöhemmin sillä tavalla, että Anomenin isäkin tapetaan ja asialla olisi ollut just sama aatelinen. Anomen jättää porukan ja lähtee tappamaan sitä aatelista Bridgedistrictiin sen taloon. Jos haluaisi Anomenin edelleen mukaan sen perään pitäisi mennä ja estää sitä tappamasta sitä aatelista. Ja so on.. =)

        ei siinä minulla vaan noin käynyt. sanoin anolle suorat sanat, että "oot sentään hyvis, tämä on paaaha polku. älä ala kulkea sitä!" ja se sano, että "joookei." ja koko shitti loppui siihen. ei tapettu anon isää ja se pääs orderiin.


    • Latex the baldur guru

      Mu mielestä parhaat on Edwin (joka on useasti mainittu) Jan Janssen (josta muut ei pidä)Anomen ja minsc(jolla on söpö Buu)

    • Dweller

      Miun mielestä paras hahmo on Minsc vai
      miten se kirjoitettiinkaan.
      Se on aika hauska ku se hokee
      että oomme sankareita kaikki,Boo,sinä
      ja minä.Ja se Boo vikisee siinä taustalla.
      Minski on paras!!!

      • Druidi

        Minsc ja Boo hyviä myös, mutta Jaheira on ehdottomasti paras, eikä vähiten druidi-viisauksiensa vuoksi. Cool aksentti myös.

        Ärsyttävin on Nalja ("How are we helping the less fortunate dredging around in here?!") - Menee hermot tuohon lässytykseen!


    • Cernd

      Cernd, shapeshifter druid on erinomainen kumppani :)

      Huono-onninen tosin , sen näette jos seikkailette hänen kanssaan, enpä viitsi kertoa juonta .

      Mutta todella mielenkiintoinen ja hyödyllinen matkakumppani joukkoon kuin joukkoon.

      Ja druidit yleensä ovat erittäine hauskoja .. paitsi Jaheira, joka ei ole kunnon druidi ,ja ärsyttäväksi tehty henkilö muutenkin.. ;)

      The Darkest Day lisäosa antaa muutaman hauska druid alaluokan myös.. kannattaa kokeilla.

      • Weelo

        The Darkest dayssa olevat hahmot ovat todella mitäänsanomattomia. Hokevat jotain yhtä lausetta ja myös heidän henkilökohtaiset tehtävänsäkin ovat tylsiä.
        itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on...


      • Authority figure

        Mitämitämitä? Jaheira on parhaita!


      • BOO
        Weelo kirjoitti:

        The Darkest dayssa olevat hahmot ovat todella mitäänsanomattomia. Hokevat jotain yhtä lausetta ja myös heidän henkilökohtaiset tehtävänsäkin ovat tylsiä.
        itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on...

        saako sen lisä osan dowload:attua josktakin???!??


      • Cernd
        BOO kirjoitti:

        saako sen lisä osan dowload:attua josktakin???!??

        http://teambg.net/tdd/

        Siellä on yksinkertaisimmillekin ihmisille latausohjeet kädestä pitäen :)


      • Cernd
        Weelo kirjoitti:

        The Darkest dayssa olevat hahmot ovat todella mitäänsanomattomia. Hokevat jotain yhtä lausetta ja myös heidän henkilökohtaiset tehtävänsäkin ovat tylsiä.
        itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on...

        Jotkut tehtävät bugaa vähän, mutta hei. Nehän parantaa sitä koko ajan ja korjailee, ja sen takia pyytävät että ilmoittaisimme bugeista.

        Minusta se idea on mainio, varsinkin tehtävät.

        On tietenkin pieniä susia, mutta ne tehtävät on kyllä ihan hienoja. Tarvii vain koodilla hiomista vielä.


        =)


    • Jaheira

      Haer'dalis on aika hauska myös =D

    • Undead Hunter

      Ihan selvästi Minsc.

      -Minsc and Boo stand ready-

      • Authority figure

        Kaottisen hyvät on myös mun makuun.

        Where Minsc goes, IIVIL stands aside!


    • Damon

      Viconia on aivan aliarvostettu.
      Vähänkin korkeammalla tasolla lähes voittamaton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe