Toinen päivä heinäkuuta Alanyaan mahdollisesti? :)
Onko joku menossa...
13
1500
Vastaukset
- tytsy
no mä meen alanyaan 22.6 ja oon siel 7. heinäkuuta asti :P jos vähän autto :)
- Mansikka
Mä sitä vaan ajattelin, et olis kiva mennä isommalla porukalla mennä joku ilta bilettämään siellä :)
- tytsy
Mansikka kirjoitti:
Mä sitä vaan ajattelin, et olis kiva mennä isommalla porukalla mennä joku ilta bilettämään siellä :)
juu oishan se :) koska oot sit päivälleen menossa ja mikä hotelli?
- Mansikka
tytsy kirjoitti:
juu oishan se :) koska oot sit päivälleen menossa ja mikä hotelli?
lähtöpäivä on siis 2. heinäkuuta. Ja hotellu Sea Port on kyseessä. Se on siis lähellä sitä punaista tornia, lähellä bilemestoja :)
- tyttö
Mansikka kirjoitti:
lähtöpäivä on siis 2. heinäkuuta. Ja hotellu Sea Port on kyseessä. Se on siis lähellä sitä punaista tornia, lähellä bilemestoja :)
me ollaan siel 7.heinäkuuta asti :) oishan se ihan kiva :) meil on alaya apart hotelli.. se on toisel puolel missä teidän hotelli on! mut ei meiltäkään pitkä matka oo bilemestoille :)
- Mansikka
tyttö kirjoitti:
me ollaan siel 7.heinäkuuta asti :) oishan se ihan kiva :) meil on alaya apart hotelli.. se on toisel puolel missä teidän hotelli on! mut ei meiltäkään pitkä matka oo bilemestoille :)
No pidämmekö yhteyttä? Onko sulla meseä? Mun osote on kuitenki [email protected]
- maaru
Mansikka kirjoitti:
No pidämmekö yhteyttä? Onko sulla meseä? Mun osote on kuitenki [email protected]
tulossa kaverin kanssa kans alaya apart hotelliin, menään 15.6 kahdeks viikoks, minkä ikäinen oot "tyttö" :P
- tyttö
maaru kirjoitti:
tulossa kaverin kanssa kans alaya apart hotelliin, menään 15.6 kahdeks viikoks, minkä ikäinen oot "tyttö" :P
juuh, :):) mä oon 17v. kesäl tulee alanyas täyteen 18 v ;)
- maaru
tyttö kirjoitti:
juuh, :):) mä oon 17v. kesäl tulee alanyas täyteen 18 v ;)
sitten vaan noin pari kuukautta meitä vanhempi :P
- tyttö
maaru kirjoitti:
sitten vaan noin pari kuukautta meitä vanhempi :P
Mul lähtee sinne 15.6 kans yks kaveri ja sen kaveri :P meette sit samaa aikaa niiden kans :D me tullaa sit 22.6 ehitään olla viikko samaan aikaan :)
- maaru
tyttö kirjoitti:
Mul lähtee sinne 15.6 kans yks kaveri ja sen kaveri :P meette sit samaa aikaa niiden kans :D me tullaa sit 22.6 ehitään olla viikko samaan aikaan :)
sielä sit tosiaan törmätään ja varmaan baareissakin aika hyvin :D
- tyttö
maaru kirjoitti:
sielä sit tosiaan törmätään ja varmaan baareissakin aika hyvin :D
varmasti törmätää jos meette paljon james deanii ja robin hoodii ;) hehh. ja muutenki ku samas hotellis ollaa :D
- Samed
Maija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822668- 1952207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772006Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261854- 1691836
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321705Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721337Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791305Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721250Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201