olet mies? Miltä tuntuisi, jos näkisit kaivattusi toisen miehen kanssa?
Vastaukset 5
- odotanvain
Eihän me ole edes tavanneet vielä kahen kesken. Vai mitä. En ole mustasukkainen jokainen voi valita kenet haluaa. Mut toivon että olisit onnellinen. Hieman epäilen. Sinähän valitset vai mitä.
- kuinkamustasukkainen
Ei olla tavattu ja en ole kovin onnellinen. Tämä sopisi minuun ja hyvä, että et ole mustasukkainen.
- eräs.J.mies
Saattaishan se vähän kirpasta, mut en häntä omista. Tekee niinkun parhaaksi näkee.
- eipämullamuuta
Aika nolo olet. No kokeile sillähän se selviää.
- kuinkamustasukkainen
Niin olenkin. Nyt sait aikaiseksi hyvin osuvan lauseen minua koskien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568