Oletko ihastunut vai katsotko muuten vaan ystävällisesti. Hymyilet tai ainakin hymyilit. M to N
Kun vain tietäisin mitä minusta ajattelet
77
2899
Vastaukset
- Ihastunutoon
Tosi kiinnostunut.
- pääsekaisinsusta
Kun olisikin noin.
- Ihastunutoon
pääsekaisinsusta kirjoitti:
Kun olisikin noin.
Se on noin. Näytän tunteeni niin selvästi, että niitä ei voi olla huomaamatta.
- vaikeesanoa
kun en tiedä kuka oot. :/
- kaivosmiehen_tytär
Ken lienet lain,
mutta häntä mietin yhä vain
rakkaus roihuten rinnassain... - Weeekend
No tottakai ihastuin, senhän huomasi äitikin ;) mutta ei meistä voi tulla mitään, valitettavasti.
- pääsekaisinsusta
Mitä tarkoitit tällä "senhän huomasi äitikin"? Ei sairaus ole mikään este mutta ymmärrän kyllä.
- Weeekend
Mitä tarkoitit tällä "senhän huomasi äitikin"? Ei sairaus ole mikään este mutta ymmärrän kyllä.
No huomasi, että olen jotenkin erilainen ja arvasi, mistä johtuu... ;) On se nyt este. :)
- pääsekaisinsusta
Voitko vielä kertoa milloin näit hänet/minut?
- Weeekend
Voitko vielä kertoa milloin näit hänet/minut?
Vilaukselta viime kesänä.
- Vaivainkatselleet
Oletteko jutelleet?
- luovunvissiin
Yritin olosi rennommaksi ja paremmaksi ilman taka-ajatuksia mutta en siinä enää onnistu joten
- eiseolevälttämättäpaha
Mikä sairaus?
- Weeekend
Enempää en tule sinulle kertomaan. Toivon, että kunnioitat ja annat asian olla.
- tarkotusta
katsoessa hymyillään...
- synttäritkohta
hän ainakin hymyili paljon sille yhdelle joskus reilu vuosi sitten kohdatessa
- tarkotusta
ehkä/ehkä en. Vuosi pitkäaika...
- Pipopää_n
Ihastunut oon. Ystävällinen tietty. Pää sekaisin sustakin mies enemmän kuin koskaan aattelin et vois mennä. Sä aloitit tän.
Olosuhteet vähän huonot, en tiedä jaksatko odottaa tai voidaanko tunteista huolimatta olla tekemisissä. Olis kiva.- pääsekaisinsusta
Miten niin aloitin?
- Pipopää_n
Katsoit mua ensin sillä sun katseella, pöhkö 😊 N->M
- pääsekaisinsusta
Pipopää_n kirjoitti:
Katsoit mua ensin sillä sun katseella, pöhkö 😊 N->M
Milloin tämä katse tapahtui?
- Pipopää_n
Joskus viime syksynä, en muista aivan tarkkaan. Mulla on hidas sytytys. Sittemmin niitä on tulla ripotellut pitkin matkaa puolin ja toisin..
- pääsekaisinsusta
En ole sitten kaipaamasi henkilö. Mutta onnea sinulle jotta saisit hänet ketä ikävöit.
- Hmmmm_
En ole sitten kaipaamasi henkilö. Mutta onnea sinulle jotta saisit hänet ketä ikävöit.
Kiitos samoin!
- Hetkiikuisuutta
Toissa päivänä, kuljit ohitseni ja katseet kohtasivat sekunnin murto osaksi... olemme molemmat hieman ujoja, iästä huolimatta. ; )
- sekaisin_sinusta
Haittaako jos olen ihastunut? Mukavaa olisi jos vastaisit hymyyni. Olisiko meidän välillä sittenkin jotain...
- pääsekaisinsusta
Milloin viimeksi olet hänet nähnyt?
- Käännyinpoisnopeasti
Eilen, hän varmaan huomasi minut, mutta minä en ollut näkevinäni.
- Viimeksi
kun tapasin pipopäisen naisen olen näköjään ajatellut häntä joka päivä. En ole varma hänen elämäntilanteesta ja ikäeroa on..paljon. Olisi pitänyt pyytää numeroa.
- aieilenkö
söpis olikin :D
- Kumpaansuuntaan
ikäeroa?
Missä näit hänet viimeksi? - ViikkoPari
Kumpaansuuntaan kirjoitti:
ikäeroa?
Missä näit hänet viimeksi?sitten ainakin. Minä mies paljon vanhempi, sekin jo nolottaa.
- Teejotainasialle
No kyllähän sä tiiät :) ;)
- Sekaisinsusta
Ihastunut suhun....tunnen käsittämätöntä vetovoimaa suhun mies vaikken tunne sua kuin lyhyiden tapaamisten kautta...
- pääsekaisinsusta
Missä nämä lyhyet tapaamiset tapahtuvat ja milloin?
- Sekaisinsusta
Käyt mun työpaikalla iltapäivisin hakemassa yhden jutun....rannikolla Länsi-Suomessa
- jepjepjepjepjepjepjep
Meillä musiikin parissa
- haluaatietää
Sekaisinsusta kirjoitti:
Käyt mun työpaikalla iltapäivisin hakemassa yhden jutun....rannikolla Länsi-Suomessa
Mikä sun nimi on?
- Sekaisinsusta
haluaatietää kirjoitti:
Mikä sun nimi on?
Etunimi alkaa kirjaimella S. Ihastukseni kohteen nimi alkaa N
- tuulellakäy_n
Lyhyet tapaamiset; sun työpaikalla, työaikana. ;)
- pääsekaisinsusta
tuulellakäy_n kirjoitti:
Lyhyet tapaamiset; sun työpaikalla, työaikana. ;)
Sielläpä siellä.
- tuulellakäy_n
Oi, kerrohan missä sun työpaikkas sijaitsee? ;)
Ja minkä ikäinen olet?
- pipotpäässä
Samaa pohtii tämäkin mies. Ihastuttava nainen hymyilee. Voihan se olla, että tekemiseni eivät voi muuta kuin naurattaa.
- Pipopää_n
Aivan samaa olen miettiny. 😘 N -> M
Ei mulla vielä rohkeus riitä. 😊 - alusvaatekysely
Torstai-aamuna kyl oli kikatuskohtaus tulossa ku oisin sanonu huomenta piti kääntyy takaisin pokka ois pettänyt
- eräsjostakin
Sinun täytyy kysyä sitä häneltä suoraan. Ei se muuten selviä. Sanoisin kyllä myös, että ihastuksen voi nähdä katseesta. Pitkä intensiivinen katse
- Sekaisinsusta
Jos olet mun ihastuksen kohde niin ota muhun jollain tapaa yhteyttä mä oon tosissani sun suhteen....oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla.
- eksyntännekin
Tämä nainen täällä ei katso ketään millään tavalla
- osviittaa
Onkohan susta tullu hiukan hölmö ei pahalla
- pääsekaisinsusta
Kuinka niin?
- enoleosviitttaanut
Kuinka niin?
Koska et älyä että voisit tehdäkin jotain tälle tilanteella. Ainahan sä oot ollut vähän hölmö.. no ei vitsi vitsi :D
- vinkkivinkki
Mitä sit pitäisi tehdä?
- pääsekaisinsusta
Kerro nyt sitten mitä tekisin?
- olisikivajuttu
No ensi alkuun voisit laittaa vaikka jotakin viestiä siis muualla kuin tääällä :)
- pääsekaisinsusta
Ei ole numeroa joten ei onnistuisi.
- Sekaisinsusta
Ei ole numeroa joten ei onnistuisi.
Laita mulle mailia vaikka anonyyminä jos et nimellä uskalla ;) [email protected]
- pääsekaisinsusta
Sekaisinsusta kirjoitti:
Laita mulle mailia vaikka anonyyminä jos et nimellä uskalla ;) [email protected]
Jos minulle viestisi tarkoitit niin en ole varmaankaan hän ketä ikävöit.
- Sekaisinsusta
Jos minulle viestisi tarkoitit niin en ole varmaankaan hän ketä ikävöit.
Juuri sinulle...tuo rannikolla vastaus oli multa ja saatat olla juurikin mun ikävöinnin kohde...ethän menetä mitään jos otat yhteyttä...mutta voit menettää jos et ota
- setarttuujotenkin
Minäkö hölmö vain sinun läsnäolosta koska
- oletmunaurinko
Sun hymysi valaisee mun koko elämän,,,, mutta nyt en ole nähnyt sitä pitkään aikaan... :(
Ps. oletko tehnyt lumienkeleitä :D- enkelintekijä
Olen, mutta mitäs sinä niistä tiedät.
- Joskuskeväällänähtiin
Minun sairauksistani sen verran että ne on enemmän täällä mielenterveys ongelmien puolella.... kuten yleinen ahdistuneisuushäiriö/paniikkihäiriö, keskivaikea masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko... etttä jos nämä pystyt hyväksymään niin ei ongelmaa.
- SamoinKeväällä
Ootko mies- vai naispuoleinen?
Eka kirjain? :) - Nainenoon
ja N alkuinen sellainen.
- MiehellenimeltäJ
Kyllä Mä on tehnyt lumienkeleitä. Meinas peppu paleltua ;) Hymyn heitin tässä viikon sisällä, kun vastaan tulit.
- Paperilapputi
Kun lukee viestejä... Oli pakko tulla esiin itsekin... mä nainen S ja ihastunut joka tahtoisi hymyillä enemmänkin miehelle N.
Tänään kuuntelin sun "työpaikallasi" musiikkia ja kerran katsottiin... En ole unohtanut sua vaikka välillä tuntu että sä vedät puolesi ja toisinaan työnnät, enimmäkseen kuitenkin vedät hymyilläsi...
onko enää numeroani idon't know... Muako tarkoitit?- näinkäsitettiin
Tässä tapauksessa mies on nuorempi, mutta siinä on käsittääkseni jonkinlainen henkinen yhteys sitova asia pääasiallisesti. Näin hän on sen käsittänyt.
- Paperilapputi
Juu mies on nuorempi... mutta oletko ap kirjoittaja vai satuit tunnistamaan mut ja ottaa kantasi... Eli... nyt ei tullut jakeluun,...
ainakin mulla on valtavasti tunteita ja haluaisin enemmän... - Paperilapputi
Nähtiin tänä aamuna...puhut paljon puh:ssa...
Sopiiko kuvaan?
Kannattaa uskoa,oon tosissani oon suhun korvia myöten ihastunut vaikka jouduin peittää ja salaa vilasta ... haluan sun olevan onnellinen... - Paperilapputi
Liian ihastunut oon ja epävarma mitä itselläsi on hymyn lisäksi siksi en uskalla nolata itseni tullen lähemmäksi enkä kuunnella musiikkia varsinkin mun lempikappaleeni..se on "meidän" kappale...
- PaljonLauluja
Tänä aamuna? Tuskinpa. Et ole voinut nähdä minua.
Mikä se " meidän" kappale kaikista niistä on? Kerro se. - Paperilapputi
Et taida olla ap etkä näinkäsiteltiin kirjoittaja... Vai? Jos et ole nähnyt mua ni on eri kohde...
- PaljonLauluja
En ole kumpikaan edellä mainituista. Onnea etsintään :)
- Paperilapputi
Näinkäsitetettin, ymmärrän hyvin viestisi ja kyllä se on sitä mitä meillä on ... sitä tahtoisin käyttää oikein... sillä, pian oma reitti muuttuu ja sua tulee mielettömästi ikävä .. en tiedä kestänkö pidemmän päälle olla näkemättä sua ja niitä hymykatseita..en voi kuitenkaan palata reiteille. Reittini muutos ei johdu susta.
En kuitenkaan kovin kauas ... jos kysyt...kerron.
Varmasti purskahdan itkuun ja tahtoisin rutistaa sua, kun tiedän sen olevan viimeinen hetki ...
Tämä aloitus ei ole minulle (mitä luultavimmin), mutta vastaanpa minäkin. Ai mitäkö ajattelen sinusta Ruoholahden mies?
Ajattelen, että olet KILTTI, LUOTETTAVA ja ROHKEA.
(Yksityisemmät asiat ja ajatukset via e-mail.)
https://www.youtube.com/watch?v=BmKCD8q0TRU
Hyvää yötä!- hyvääyötäsinulle
Ihana laulu! Kiitos.
Hyvää yötä myös Sinulle TODELLINEN YSTÄVÄNI, mikäli olet
mies Ruoholahdesta varustettuna ÄO:llä noin 140.
Jos olet oikea henkilö, muistat kirjahyllyssäsi olleen valkoisen
noin 4,5 cm paksun, pehmeäkantisen kirjan, jossa luki "asic".
Annoit minulle aikoinaan lahjaksi SEURAAVAN ARTISTIN levyn.
Seuraavan kappaleen myötä Hyvää yötä, KILTTI, ROHKEA JA REHTI mies.
Sinua muistaen VIHREÄSILMÄINEN:
https://www.youtube.com/watch?v=tsGAlrAVHZs
P.S. Oheinen nimimerkki on ainoani täällä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222