Yks poika jonka oon tuntenut ala asteella saakka ja on nyt seiskalla alkanut puhumaan mun kanssa enemmän. Se on kiinostunu mun asiosta, kehuu mua ja tulee koko ajan kertomaan asiostaan. Me pidetään samast bändistä ja puhutaan siit koko ajan ja hyräillään sen biisejä yhdessä. Yhden kerran se kysy et haluunko et se opettais mulle mun lempibiisin basso riffin. Vastasin joo. Ja silloin kun se opetti mua niin hän katsoi mua koko ajan silmiin ja hymyili mulle kun mulle tuli virheitä. Eli kysymys on, oonko se vaan minä vai onkohan se ihastunu muhun?
Onko sil tunteita mua kohtaan.
16
289
Vastaukset
Mikset kysy häneltä.
- Unelmoivatyttö
En vaan uskalla.
Unelmoivatyttö kirjoitti:
En vaan uskalla.
Voisit koittaa jotenkin vihjailla, tai lähestyä jonkin sosiaalisen median kautta.
- Unelmoivatyttö
Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla
Unelmoivatyttö kirjoitti:
Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla
Some tilejä on helppo tehdä, esim facebookin kautta voisi laittaa viestiä(tämä edellyttää kuitenkin sitä, että pojallakin on facebook).
Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)
Sääjumala kirjoitti:
Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)
Väärään numeroon vai? Voisi toimiakin.
- Unelmoivatyttö
Sääjumala kirjoitti:
Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)
Taidan kokeilla. Kiitos vinkistä.
- Nimetönpoika
Varmasti kaikki pobat käyttätyy noin tunnustan itekki
- Unelmoivatyttö
Vihjailua hänelle ja parin päivän jälkeen kysyi tyttöystäväkseen. Hyvin meni! Kiitti vinkeistä!
- Unelmoivatyttö
Voi kestääkkin, mutta mitä väliä sillä on. Edellinen suhteeni kesti 7 kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634