Onko sil tunteita mua kohtaan.

Unelmoivatyttö

Yks poika jonka oon tuntenut ala asteella saakka ja on nyt seiskalla alkanut puhumaan mun kanssa enemmän. Se on kiinostunu mun asiosta, kehuu mua ja tulee koko ajan kertomaan asiostaan. Me pidetään samast bändistä ja puhutaan siit koko ajan ja hyräillään sen biisejä yhdessä. Yhden kerran se kysy et haluunko et se opettais mulle mun lempibiisin basso riffin. Vastasin joo. Ja silloin kun se opetti mua niin hän katsoi mua koko ajan silmiin ja hymyili mulle kun mulle tuli virheitä. Eli kysymys on, oonko se vaan minä vai onkohan se ihastunu muhun?

16

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset kysy häneltä.

• Unelmoivatyttö

En vaan uskalla.

• Unelmoivatyttö kirjoitti:

En vaan uskalla.

Voisit koittaa jotenkin vihjailla, tai lähestyä jonkin sosiaalisen median kautta.

• Unelmoivatyttö

Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla

• Unelmoivatyttö kirjoitti:

Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla

Some tilejä on helppo tehdä, esim facebookin kautta voisi laittaa viestiä(tämä edellyttää kuitenkin sitä, että pojallakin on facebook).

• Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)

• Sääjumala kirjoitti:

Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)

Väärään numeroon vai? Voisi toimiakin.

• Kokeilemisen arvoinen ainakin.

• Sääjumala kirjoitti:

Kokeilemisen arvoinen ainakin.

Jos vain löytyisi joku jolla kokeilla.

• Unelmoivatyttö
        Sääjumala kirjoitti:

Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)

Taidan kokeilla. Kiitos vinkistä.

• Nimetönpoika

Varmasti kaikki pobat käyttätyy noin tunnustan itekki

• Unelmoivatyttö

Vihjailua hänelle ja parin päivän jälkeen kysyi tyttöystäväkseen. Hyvin meni! Kiitti vinkeistä!

• Onnea teille!

• Se kestää korkeintaan 3 kuukautta.

• Unelmoivatyttö

Voi kestääkkin, mutta mitä väliä sillä on. Edellinen suhteeni kesti 7 kk

• Eipä kestä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      50
      11790
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3283
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      33
      2126
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      147
      1955
    5. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      21
      1323
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      199
      1322
    7. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      265
      1321
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      83
      1294
    9. 102
      1114
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1106
    Aihe