Yks poika jonka oon tuntenut ala asteella saakka ja on nyt seiskalla alkanut puhumaan mun kanssa enemmän. Se on kiinostunu mun asiosta, kehuu mua ja tulee koko ajan kertomaan asiostaan. Me pidetään samast bändistä ja puhutaan siit koko ajan ja hyräillään sen biisejä yhdessä. Yhden kerran se kysy et haluunko et se opettais mulle mun lempibiisin basso riffin. Vastasin joo. Ja silloin kun se opetti mua niin hän katsoi mua koko ajan silmiin ja hymyili mulle kun mulle tuli virheitä. Eli kysymys on, oonko se vaan minä vai onkohan se ihastunu muhun?
Onko sil tunteita mua kohtaan.
16
262
Vastaukset
Mikset kysy häneltä.
- Unelmoivatyttö
En vaan uskalla.
Unelmoivatyttö kirjoitti:
En vaan uskalla.
Voisit koittaa jotenkin vihjailla, tai lähestyä jonkin sosiaalisen median kautta.
- Unelmoivatyttö
Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla
Unelmoivatyttö kirjoitti:
Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla
Some tilejä on helppo tehdä, esim facebookin kautta voisi laittaa viestiä(tämä edellyttää kuitenkin sitä, että pojallakin on facebook).
Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)
Sääjumala kirjoitti:
Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)
Väärään numeroon vai? Voisi toimiakin.
- Unelmoivatyttö
Sääjumala kirjoitti:
Taidan kokeilla. Kiitos vinkistä.
- Nimetönpoika
Varmasti kaikki pobat käyttätyy noin tunnustan itekki
- Unelmoivatyttö
Vihjailua hänelle ja parin päivän jälkeen kysyi tyttöystäväkseen. Hyvin meni! Kiitti vinkeistä!
- Unelmoivatyttö
Voi kestääkkin, mutta mitä väliä sillä on. Edellinen suhteeni kesti 7 kk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940