Onko sil tunteita mua kohtaan.

Unelmoivatyttö

Yks poika jonka oon tuntenut ala asteella saakka ja on nyt seiskalla alkanut puhumaan mun kanssa enemmän. Se on kiinostunu mun asiosta, kehuu mua ja tulee koko ajan kertomaan asiostaan. Me pidetään samast bändistä ja puhutaan siit koko ajan ja hyräillään sen biisejä yhdessä. Yhden kerran se kysy et haluunko et se opettais mulle mun lempibiisin basso riffin. Vastasin joo. Ja silloin kun se opetti mua niin hän katsoi mua koko ajan silmiin ja hymyili mulle kun mulle tuli virheitä. Eli kysymys on, oonko se vaan minä vai onkohan se ihastunu muhun?

16

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset kysy häneltä.

      • Unelmoivatyttö

        En vaan uskalla.


      • Unelmoivatyttö kirjoitti:

        En vaan uskalla.

        Voisit koittaa jotenkin vihjailla, tai lähestyä jonkin sosiaalisen median kautta.


      • Unelmoivatyttö

        Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla


      • Unelmoivatyttö kirjoitti:

        Jos sosiaalista mediaa olisikin. Mutta joo vihjailua voisin kokeilla

        Some tilejä on helppo tehdä, esim facebookin kautta voisi laittaa viestiä(tämä edellyttää kuitenkin sitä, että pojallakin on facebook).


      • Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)


      • Sääjumala kirjoitti:

        Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)

        Väärään numeroon vai? Voisi toimiakin.


      • Kokeilemisen arvoinen ainakin.


      • Sääjumala kirjoitti:

        Kokeilemisen arvoinen ainakin.

        Jos vain löytyisi joku jolla kokeilla.


      • Unelmoivatyttö
        Sääjumala kirjoitti:

        Hyväksi todettu tapa on myös kertoa jonkinlaisen viestimen avulla, että on ihastunut häneen. Jos vastapuolella ei ole tunteita sinua kohtaan, voit sanoa: "katos perkule väärään numeroon meni!". (Tämän tavan tehoa ei tutkittu)

        Taidan kokeilla. Kiitos vinkistä.


    • Nimetönpoika

      Varmasti kaikki pobat käyttätyy noin tunnustan itekki

    • Unelmoivatyttö

      Vihjailua hänelle ja parin päivän jälkeen kysyi tyttöystäväkseen. Hyvin meni! Kiitti vinkeistä!

      • Onnea teille!


      • Se kestää korkeintaan 3 kuukautta.


      • Unelmoivatyttö

        Voi kestääkkin, mutta mitä väliä sillä on. Edellinen suhteeni kesti 7 kk


      • Eipä kestä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe