Kerro tuntomerkki

Ballerunoilija

Kerro hänestä jokin tuntomerkki. Kasvoista, vartalosta... Kuinka kuvailisit häntä, ja mikä on erityistä juuri siinä miten sinä näet hänet?

Minä näen suuret silmät tummalla miehellä.

116

4369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykästyin

Enpä taida, voi muutkin tunnistaa. Ihana mies.

• Silmätsykkivät

Upposin silmiensä kauneuteen, hänen sielunsa on niin kaunis. N-M

• Jokuvaanjostain

Ihanan sielun herkällä miehellä näen.

• eistemmaa

mun silmät ei ole isot. :(

• Onpas__

Persesilmä kenties?

• TäälläKans

Kauniit silmät miehellä ja niistä hohti kaunis sielu <3 Alapäässä kouraisi miehen kauneus <3

• YhdelläTummallaMiehellä

Pienisilmäisellä miehellä iso sielu (toiv. myös iso muna).

• Naiset.vauhdissa

Nyt meni jo syvälliseksi, kuka muu uskaltaa tunnustaa että toivoo isoa munaa? :))

• susi_hukassa

"Miksi silmäsi ovat noin isot?"
      "Jotta näkisin sinut paremmin, Punahilkka".....

• Hassuja

Ootko iso "paha" susi?
        Vai vaan mustahattuinen?

• metsässäkö_harhailet

Ihmissusiko?
        Kuuttomassa yössä on punahilkankaan vaikea nähdä vaikka olisi isot silmät.

• Massuja

Kuu on paikallaan vaikkei näe,..
        kuu taivaalta on hänen ainoa janonsa.
        Ainoa säihke hänen silmissään, kuun säteet.
        Viimeinen henkäys painottomassa ilmassa.
        Kaunein ajatus valovuosista.
        Pienin murhe maailmassa mutta suurin sydämessään.
        Kivulian ikävässään mutta euforisin ajatuksissaan.

• isopahasusi1

Hänellä söpö parransänki joskus :)

• kaipaamaanjäänytN

siniset silmät.ristiverinen, todella hyvä kroppa miehellä.noin 170 cm pitkä,ja todella komee mies.

• kääpiömieheksi

Tarkoitat varmaan pätkä

• kaipaamaanjäänytN

no en tarkoittanut.hyvän kokoinen mies .,..eipähän tarvi tikapuita kun suutelee häntä..itse saman pituinen

• dsfjköoyhniäöåuojl
        kääpiömieheksi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan pätkä

Voi voi, mikä pelle huutelee, itse 173 ja moni luulee pidemmäksi koska on pitkät jalat aj ryhti erittäin hyvä, toisin ku tollasilla kaljamahasilal vässyköillä jotka ei muutenkaa osaa mtiää

• KainalosauvanKokoinen

Älä selitä, pätkä mikä pätkä!

• NainenSivusta
        dsfjköoyhniäöåuojl kirjoitti:

Voi voi, mikä pelle huutelee, itse 173 ja moni luulee pidemmäksi koska on pitkät jalat aj ryhti erittäin hyvä, toisin ku tollasilla kaljamahasilal vässyköillä jotka ei muutenkaa osaa mtiää

Onneksi olet 173 etkä 163. Sellaisen kääpiömiehen joskus kohtasin ja sääliksi kävi. Toivottavasti löytänyt jonkun hobittinaisen itselleen.

• miehiä

Onks noin lyhyitä:)

• paraspituus

ihan parhaita pussata ja halata ym, kun me naiset yleensä olemme myös 170 cm tuntumassa tai alle.

• EriäväMielipide
        paraspituus kirjoitti:

ihan parhaita pussata ja halata ym, kun me naiset yleensä olemme myös 170 cm tuntumassa tai alle.

Minä olen 170cm pitkä nainen ja en ikinä ottaisi tuollaista nakkia miehekseni saati että lyhyempää. Onneksi suurin osa miehistä yli 170cm

• 167naineb
        EriäväMielipide kirjoitti:

Minä olen 170cm pitkä nainen ja en ikinä ottaisi tuollaista nakkia miehekseni saati että lyhyempää. Onneksi suurin osa miehistä yli 170cm

Se että sinä olet keskivertonaista pidempi ja tykkäät siksi pitkistä miehistä, ei merkitse sitä etteikö joku muu tykkäisi.

• 167nainen

Hmm, oletkohan se jota kaipaan syvästi salaa ?

• eipidäpaikkaansa
        paraspituus kirjoitti:

Ette kyllä todellakaan ole, naisten keskipituus suomessa muutenkin vähemmän, en ole tavannut kuin ehkä pari 170 tai yli naista, mahtaa vaan naiset valehella pituutensa useammin ku miehet

• EriäväMielipide
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

Ette kyllä todellakaan ole, naisten keskipituus suomessa muutenkin vähemmän, en ole tavannut kuin ehkä pari 170 tai yli naista, mahtaa vaan naiset valehella pituutensa useammin ku miehet

Suomalaisnaisten keskipituus 166cm tällä hetkellä (keskipituus kasvaa koko ajan):
        http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/art2288712
        http://yle.fi/uutiset/3-9051313
        Minä olen 170cm ja tiedän monta samanpituista ja pidempääkin. Asun Itä-Suomenssa, ehkä täällä sitten ollaan pidempiä. Nuorempi sukupolvi on pidempää kuin vanhempi (elintaso jne).

• hongankolistajat
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

Siskoni on 183 cm pitkä ja tunnen monta yli 180 cm naista ja ihan Etelä-Suomessa asutaan. Pohjoismaissa nyt harvemmin ihan mini-ihmisiä olla.

• hävetkääjososaatte

Lopettakaa muiden väheksyminen! Minkä ihminen pituudelleen voi, rumasti nimittelette.. Entä jos saattekin itse hyvin lyhyen tai vaikka vammaisen lapsen tai lapsenlapsen? Haukutteko silloinkin hobitiksi tai mini-ihmiseksi tai jälkimmäisessä tapauksessa vielä pahemmin? Tosi epäkypsiä (tyhmiä) olette pituudestanne huolimatta te muutamat.

• käymässä

Ehdottomasti mies, sen ainaskin tiedän. Suonette anteeksi, kun itseäni näin siedän. Mutta tiesin minä silloin, et kauan mietin illoin. Aika muuttuu... me sen myötä, en sano täällä enää " hyvää yötä"

Joopa 😊 Tuntomerkkejä en jaa, jättänyt oon kaiken jo taa. Silti joskus mielessä on, en silti ole onneton. Jos toisessa ajassa eläisin, varmasti rohkeutta keräisin. Joo käymässä täällä päin, ei mulla muuta, hänelle toivon vaikka taivaalta kuuta. Niin olkoon mysteeri ainiaan, se jokin hänessä oli ja on, se aina tosi on.

• päivänjatkoja

Oli näköjään suvaksen kappale kävi pieni kömmähdys

• Tummamiespettyi

Ihan nätit kasvot, mutta oli sängyssä liian huoramainen käytös ja alapää ei ollut tarpeeksi tiukka makuuni. Ei päässyt toiselle kierrokselle tämän takia.

• Kertoosivistystasostasi

Tuollaista ei kukaan nainen haluaisi kuulla. Yhtä ala-arvosta kun kommentit miehen munan pienuudesta.

• Tummamiespettyi
        Kertoosivistystasostasi kirjoitti:

Tuollaista ei kukaan nainen haluaisi kuulla. Yhtä ala-arvosta kun kommentit miehen munan pienuudesta.

En ole suoraan kertonutkaan, kohtelias kun olen. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä, jotta ymmmärtäisi ettei kiinnosta enää. Silti tämä nainen on ottanut yhteyttä välillä ja roikkuu.

• käytäoikeitatermejä
        Tummamiespettyi kirjoitti:

En ole suoraan kertonutkaan, kohtelias kun olen. Olen yrittänyt ottaa etäisyyttä, jotta ymmmärtäisi ettei kiinnosta enää. Silti tämä nainen on ottanut yhteyttä välillä ja roikkuu.

Ehkä sun alapääsi varustelu on liian pieni. Mitä ihmettä on huoramainen käytös sängyssä? Pyysikö rahaa sitten lopuksi?

• Tummamiespettyi
        käytäoikeitatermejä kirjoitti:

Ehkä sun alapääsi varustelu on liian pieni. Mitä ihmettä on huoramainen käytös sängyssä? Pyysikö rahaa sitten lopuksi?

Liian rietas makuuni. Pehmeys ja viattomuus puuttui täysin. Yksi kerta hänen kanssaan riitti. Alapää ei ollut tarpeeksi tiukka, varmaan sitä on höylännyt moni muukin.

• kaljamahakinhyi

taisi todellisuudessa käydä niin että tumma mies ei päässyt jatkoon löysän mininakkinsa vuoksi ;D ;D

• nypyttelijäsemieson
        kaljamahakinhyi kirjoitti:

taisi todellisuudessa käydä niin että tumma mies ei päässyt jatkoon löysän mininakkinsa vuoksi ;D ;D

tumma mies haluaa nussia impeä, joka estynyt sängyssä ja hokee koko ajan ei ei ei saa ei saa ei saa tehdä noin ei saa koskea ei saa olet ällöttävä läskimahainen pikkupipuli ei saa ei saa, siitä tumma mies saa löysälle mininakilleen kiksejä että yhdyntä onnistuu.

• Tummamiespettyi
        kaljamahakinhyi kirjoitti:

Olen kolmekymppinen urheilullinen mies. Tykkään esim. pyöräilystä. Kaljamahaa ei ole.

• säälittävävätysolet

Olen kolmekymppinen urheilullinen mies. Tykkään esim. pyöräilystä. Kaljamahaa ei ole.

Tais kolahtaa kun et edelleenkään kerro että onko iselläsi liian pieni ku non törkeästi naista arvostelet, naistenpäiväkin tulossa ja toivon että tollaset naisten alistajat eivät saa hyväuskoista naista vaan että nainen ottaa oikean miehen joka ei arvostele ja joka ei luule olevansa muita parempi, itsevarma voi olla ilman että loukkaa muita.
        Hyvät yöt muuten yhelle tummahiuksiselle naiselle, näin susta unia koko viikonlopun pitkästä aikaa, on jo ikävä näkemistäsi, onneksi saan taaas ihailla loppuviikosta.

• Vaaleamieseituotapettym

Luulis että kolmekymppinen mies ymmärtäis jo että toiselle sanotaan suoraan jos ei kiinnosta, eikä leikitä tunteilla ja sitten haukuta keskustelupalstalla huoramaiseksi, että et viiti sanoa päin naamaa naiselle mut tänne voit tollasta laittaa?
        Oon itekki kolmekymppinen MIES, siitä huolimatta että tänne purkanut välillä tunteitani niin olen kuitenkin ne sanonut irl naiselle ja muutenkaan en kehtais toisen tunteilla leikkiä tai noin sanoa toisesta, itse oppinut seksistä parhaiten kun on ollut sellasia naisia jotka uskaltaa sanoa suoraan mistä tykkää ja mistä ei.
        Ja en kuitenkaan ole mikään tossunalla oleva nyhverö enkä tosiaankaan rakastumisen kohteestani oo tänne mitään pahaa kirjotellu.
        Ihemtyttää miten tollaset saa edes naista.
        Itsevarmuutta on hyvä olla mutta ylimielisyys ei ole kovin miehekästä.

• Deardarling

Mahtavaa,kun on tuollaisia miehiä!!!!

• Onko tämä jonkun katkeran miehen "trolli", kun
        "homma ei ole edennyt" tietyn naisen kanssa?

Itselläni ei ole huolta tuollaisesta, koska viimeiset 15 vuotta
        olen elänyt FYYSISESTI USKOLLISENA, yhdessä ainoassa parisuhteessa.

• Iloveshapeofyou

Silmät ja hymy, yhdessä ja erikseen.
      Flirttailevat, lämpimän lempeät ja intensiivisen magneettiset katseen vangitsevat silmät, poikamaisen virnistyksen levitessä kasvoja valaisevaan hymyyn...
      Aiheuttaa painostavaa hyvänolon tunnetta:)

• crazyfeeling

Niin aiheuttaa pysy kaukana tai älä pysy tai....en tiedä

• merensininen_

Ei hän ole naiseni koskaan ole ollutkaan kuin korkeintaan haaveissa siis...joten mitä väliä kertoa?

• Eivoitietääelleitiedä

Ehkä ajatuksissaan on ollutkin...

• Yksi_merensininen

Kertoisit silti... haluaisin tietää. Yö aamuun kuljettaa. Ja yhä ikävöin.

• merensininen_

Hmmm....tuota meniköhän tässä vastaus vähän ristiin vai 2 eri kirjoittajaa?

• hänelläon

suipot korvat ja nenänpäässä syvä lovi. Söpöä <3

• avaruusoliosiis

Suipot korvat?

• Niistäpäniistä

Hänhän on tosiaan just mun makuun, tykkään pidemmistä hiuksista, urheilullisesta kropasta ja kaikista pienistä yksityiskohdista.

• eisuomalainen

myy hetkellä Lahden (MM kisat) katulla suomen lippuja, sekopää mies ja mun kanssa oli yhden illan

• fruitsu

Hänen katseensa lepäsi minussa -kun katsottiin toisiamme

• hirvittävältä

Aika kalpealta näytti yksi nuori nainen nykyisin, tulin kaupungilla joskus vastaan, aikaa tästä on. Ja mutrusuu. Silmissä tyhjä ja itkuinen katse. Näyttää siltä kuin käyttäisi huumeita tai sitten on masentunut. Tuo vilahtamisen jälkeen olenkin alkanut katsella muita naisia.

• voisiollaminä

Joskus väsyneenä, mielensäpahoittaneena tai kipeänä näytän tuolla.

• edell.-
        voisiollaminä kirjoitti:

Hän näytti kyllä tosi hirvittävältä, valitettavasti. Sen jälkeen mielenkiinto lopahti täysin.

• OhikuIkija
        voisiollaminä kirjoitti:

Vois olla varmaan suurin osa naisista sillon kun on huono päivä eikä vaan jaksa mitään.
        Mutta hyvä että mies luovutti ennenkun aloittikaan jos se kiinnostus oli tommosesta asiasta kiinni.

• voisiollaminä
        edell.- kirjoitti:

Hän näytti kyllä tosi hirvittävältä, valitettavasti. Sen jälkeen mielenkiinto lopahti täysin.

Olen vähän sellainen etten välttämättä välitä siitä mitä muut minusta ajattelevat. Jos yhdellä vilaisulla jonkun mielenkiinto loppuu niin ei siinä paljoa ole mielenkiintoa ollut. Pinnallista enemmänkin.

• edell.-
        voisiollaminä kirjoitti:

Olen vähän sellainen etten välttämättä välitä siitä mitä muut minusta ajattelevat. Jos yhdellä vilaisulla jonkun mielenkiinto loppuu niin ei siinä paljoa ole mielenkiintoa ollut. Pinnallista enemmänkin.

Vastaus ei ollut sinulle. Hän ei näyttänyt väsyneeltä vaan masentuneelta. Niissä on suuri ero. Masuntunut näyttää sairaalta, rumalta.

• voisiollaminä
        edell.- kirjoitti:

Vastaus ei ollut sinulle. Hän ei näyttänyt väsyneeltä vaan masentuneelta. Niissä on suuri ero. Masuntunut näyttää sairaalta, rumalta.

Olen voinut näyttää ihan miltä vaan vaikka masentuneelta, jos olen todella loukattu.

• edell.-
        voisiollaminä kirjoitti:

Olen voinut näyttää ihan miltä vaan vaikka masentuneelta, jos olen todella loukattu.

Onko hiusten väri punertava?

• voisiollaminä
        voisiollaminä kirjoitti:

Nimeni on Tuula, ja olen yhtiökumppanisi.
        En silti voi enää mennä sänkyyn kanssasi,
        koska minulla on uusi aviomies.

• Voisiollaminä
        voisiollaminä kirjoitti:

Ja olet Timo loukannut minua aika pahasti.

Viimeksi kun autoilimme kahdestaan, arvostelit minun Tuulan
        lyhyttä punaista tukkaa.

• Vastausmieheltä

Tumma nätti nainen. Samanpituinen, kuin minä. Hyvä timmi vartalo. Katselee ja hymyilee kauniisti. Hyvä juttelija. Tunneihminen on kyllä viimeisen päälle. Ahkera.

• Tummannätintoive

Kuulostaa ihan minulta. Voisitko ensi kerralla tulla taakseni seisomaan ja vaivihkaa hieroa sauvallasi peppuani? ;)
        Eikö olisi jo aika täyttää halut?

• tummajatulinenmä

Kerro lisää naisesta? Onko Jyväskylästä?

• jenni_ke.vaan

Heti Timo kun lakkaat pitämästä "entistä hoitoasi" Tuulaa yhtiökumppaninasi, ja kasvat aikuiseksi, voin olla kiinnostunut sinusta.

• Vuhryhhf

Kauneus on katsojan silmissä.

• pinkkipimppa

miulla on nätti pimppa <3 moni kehunut <3

• arpijulli
        pinkkipimppa kirjoitti:

miulla on nätti pimppa <3 moni kehunut <3

Haluatko isoa arpista jullia.

• uskomatonjuttu

Miehen koko olemus kampitti

• SanonSenTeille

Maailman intensiivisin katse joka kätkee taakseen maailman kauneimman sielun. Jari Sarasvuo.

• minäkintykkään

sarasvuosta. <3

• HumisevaHarju

Silmät kuin jää, tummat hiukset, yli 190 cm

• KaluNousee

Pituus täsmää ja tumma on karvoitukseni. Jotta pääsemme eteenpäin, kerro onko sinulla humiseva pillu ja isot tissit? :-)

• HumisevaHarju

Ikää enemmän kuin teillä pojat

• 1800Unbelievable

Noniin. Mielenkiinto herätetty. Kerrohan lisää....

• HumisevaHarju

Hänellä on koira

• HumisevaHarju

Baskervillen koira

• myösaivansivusta

ja sen kans yhtee sopii kumiseva kulli

• vieläsivumpaasivusta

voit mahd olla se yx kimittävä kolli...

• kuminanviljelijä

Kumisevan kullin siemenet sitten vissiin kuminaa?????????????????????????????

• eijaskatälläsiä

En jaksanu lukee kun alotuksen mut huvittaa kun alottaja kertoo et tuntomerkit isot silmät tummalla miehellä.voi juma ompa erityistä eikä sovikkaan koviin moneen.naurettavia tälläset alotukset.

• tummajamulkosilmät

Aloittaja kaipaa Usain Boltia. Monen naisen märkä päiväuni.

• Ballerunoilija

Aloittava tietohan on ruhtinaallinen verrattuna moniin muihin tunnisteisiin.

Kerron nyt kuitenkin että iho vaalea, ikä 30 suunnilleen, pituus keskiverto, ja mitä erityisempiin huomioihin tulee, sanon että intensiivinen, avoin katse niillä suurilla silmillä. Olin ajatellut että ne ovat vaaleat siniharmaat, mutta olen myöhemmin huomannut että ne ovat vihertävät.

• Vinkkinämieheltä
        Ballerunoilija kirjoitti:

Aloittava tietohan on ruhtinaallinen verrattuna moniin muihin tunnisteisiin.

Kerron nyt kuitenkin että iho vaalea, ikä 30 suunnilleen, pituus keskiverto, ja mitä erityisempiin huomioihin tulee, sanon että intensiivinen, avoin katse niillä suurilla silmillä. Olin ajatellut että ne ovat vaaleat siniharmaat, mutta olen myöhemmin huomannut että ne ovat vihertävät.

Noilla sinun liirumlaarum vihjeillä, jotka edelleen on ympäripyöreitä, ei ole mitään painoarvoa täällä. Osoittaa vain sen, että "aikuinen" ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt selluliittiperse tahtoo kuluttavaa kallista lauantaipäivää pelleilemällä palstalla. Nosta perseesi ylös ja heitä se kännykkä tai tietokone (riippuu, kummalla harjoitat tuota pelleilyäsi) nurkkaan loppupäiväksi ja tee vaikka kymmenne kyykkyä aluksi. Noilla kymmenellä kyykyllä olet paljon lähempänä sitä tavoitetta, että tulet ylipäätään koskaan saamaan ketään miestä elämääsi kuin sillä, että kirjoitat tuota lapsellista paskaa tänne ANONYYMIPALSTALLE.
        T: mies, joka vastaa kuvaustasi, mutta ei koskaan huolisi sinua

• HEHEHEHAAA
        Vinkkinämieheltä kirjoitti:

Noilla sinun liirumlaarum vihjeillä, jotka edelleen on ympäripyöreitä, ei ole mitään painoarvoa täällä. Osoittaa vain sen, että "aikuinen" ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt selluliittiperse tahtoo kuluttavaa kallista lauantaipäivää pelleilemällä palstalla. Nosta perseesi ylös ja heitä se kännykkä tai tietokone (riippuu, kummalla harjoitat tuota pelleilyäsi) nurkkaan loppupäiväksi ja tee vaikka kymmenne kyykkyä aluksi. Noilla kymmenellä kyykyllä olet paljon lähempänä sitä tavoitetta, että tulet ylipäätään koskaan saamaan ketään miestä elämääsi kuin sillä, että kirjoitat tuota lapsellista paskaa tänne ANONYYMIPALSTALLE.

"LIIRUMLAARUM"
        Eilisen riidanhaastaja "nainen" löytyi tänään. Olipas pikainen operaatio..vai puskitko kyrpäsi sisällesi eiliseksi kun imitoit(...parodioit?) naista jonka tiedät.
        Voisinhan mä edelleen sun kanssa tapella jos haluat. >:D
        Jäisit silti alakynteen. MURRRRRR

• itsehillintää

Se vasta kuulostaa kyllästyneeltä, että käyttää aikaansa Suomi24:lla haukkumalla tuntemattomia selluliittiperseiksi, joiden pitäisi tehdä kyykkyjä.

• Ballerunoilija

En tiedä kuka olet, mutta ihmettelen jopa netin anonyymipalstalla törmätessäni tekstiin jollaista syötät.

Toisaalta en välitä tietystikään tippaakaan idioottimaisesta analyysistäsi siinä mielessä että olemme tuntemattomia toisillemme, mutta haluan puuttua rumiin sanoihisi koska ne loukkaavat monia, ja haluan lieventää lukijoiden inhotusta, että heille jäisi tästä ketjusta edes vähän parempi mieli.

Selluliittiperse, haukuit, ja kyllä, minulla on selluliittiperse! Kuvitteleeko tosiaan että olet joku hienokin mies kun tuolla tavalla puhut halventavasti ominaisuudesta, joka koskettaa 90% maailman naisista? Olen kärsinyt ja hävennyt asiaa suotta epävarmassa nuoruudessani, mutta kypsyessäni ja kokemusteni myötä olen oppinut, että asialla ei ole mitään väliä siinä mielessä että se jotenkin veisi minusta viehättävyyttä pois miesten silmissä. Onnea sinulle vaan naisen hakuun, jolla ei sattuisi perseessään selluliittia olemaan, voi olla aika vaikea homma, saati vuosien kuluessa perän ja muidenkin vartalon osien rupsahtaessa. Minä olen onnekas etten ole sinun kaltaiseesi tyyppiin törmännyt, kuka ajattelee noin rumasti ja kirjoittelee paskaa netin keskustelupalstalla haluten loukata.

En usko todellakaan että olisit se kenestä alunperin kirjoitin, mutta jos olisit, juoksisin karkuun, enkä ikimaailmassa olisi tippaakaan kiinnostunut huolisitko minua vai etkö. Samaa ajattelisivat kaikki muut naisetkin jos tuollaista menisit heille kertomaan. Hurmaisit korkeintaan ylä-asteen angstaavat pikkupojat. Onnea vaan metsästykseen.

• läpimätäjäbä
        HEHEHEHAAA kirjoitti:

"LIIRUMLAARUM"
        Eilisen riidanhaastaja "nainen" löytyi tänään. Olipas pikainen operaatio..vai puskitko kyrpäsi sisällesi eiliseksi kun imitoit(...parodioit?) naista jonka tiedät.
        Voisinhan mä edelleen sun kanssa tapella jos haluat. >:D
        Jäisit silti alakynteen. MURRRRRR

Nyt en jaksa kahlata ketjuja, mutta yhden karvapersehamostelijan tiedän, tykkää esittää naisia palstalla ja onhan tämä tyyli tuttu. Välillä kirjoittelee itselleen ylistäviä imeliä julistuksia ja sitten kun todellisuus hitsaa kiinni, saattaa alkaa esittää vaikka minkälaista roolia. Välttelevä työkaveri on "pelkkä paperinpyörittelijä" ym ja joku toinen nainen pitää kioskia kämpillään ja mitä näitä nyt on :D niin ja matematiikka viime hädässä avuksi, että miten se ovulointikierto nyt menikään ettei mene jutut ihan viistoon

• olisitpaTlläalkava

Jos puhuisit kaivatustani noin minun kulteni irl niin saisit selkäsaunan, ei väkivalta ole ratkasu mutta vituttaa tollaset muka miehet joilla ei ole minkaanlaista hajua siitä miten naista kohdellaan tai miten naiselle puhutaan.

Taitaa olla joku sellanen mies kysessä joka on kateellinen kun nainen on ihastunut toiseen?

Minuun sopisi nuo tuntomerkit aika hyvin ja siksi puutun tähän kun jos sattuis että kysessä kaivattuni niin hänelle ei noin puhuta.

No onneksi mun kans naisen ei ainakaan tarvi pelätä mitään ja varmasti tulee huomatuksi suhteessa ja kuuntelen mielelläni sekä arvostan ja kunnioitan niinku kuuluukin, hänellä on sitäpaitsi yks parhaista perseistä mitä olen nähnyt.
        Ja kiinnitän enemmän perseeseen huomiota ku tisseihin jos pitää valita, muita tuntomerkkejä, tummat hiukset, ihanat silmät, todella kauniit kasvot, posket, hiukset, vartalo sopivineen muotoineen, ja kaikista parasta hänessä on hänen ihana LUONNE, mua ehkä vähäsen lyhyempi ja n. 4vuotta vanhempi.

Eikö muuten olekkin lapsellisempaa tollanen että arvostelet muiden kommentteja tollain kun aihehan oli että tuntomerkit kaivatusta, ihan varmasti olet joku mustasukkanen vässykkä joka tajusi sen että naiset huomaavat miten kohtelee eivätkä kiinnitä enää huomiota.

Miksi monesti kusipää miehet saavat huijattua naisen suhteeseem itse en ole muita parempi mutta osaan arvostaa naista ja tyydyttää myös oikeall atavalla.
        Ja ehkä olen kiltti luonteeltani mutta itsevarmuus on huipussa sekä selkärankaa löytyy, on myös elämän kovempaa koulua tullu käytyä joten siitä on oppinut hieman elämän tärkeistä asioista

• Sinävainmieles
        olisitpaTlläalkava kirjoitti:

Jos puhuisit kaivatustani noin minun kulteni irl niin saisit selkäsaunan, ei väkivalta ole ratkasu mutta vituttaa tollaset muka miehet joilla ei ole minkaanlaista hajua siitä miten naista kohdellaan tai miten naiselle puhutaan.

Taitaa olla joku sellanen mies kysessä joka on kateellinen kun nainen on ihastunut toiseen?

Minuun sopisi nuo tuntomerkit aika hyvin ja siksi puutun tähän kun jos sattuis että kysessä kaivattuni niin hänelle ei noin puhuta.

No onneksi mun kans naisen ei ainakaan tarvi pelätä mitään ja varmasti tulee huomatuksi suhteessa ja kuuntelen mielelläni sekä arvostan ja kunnioitan niinku kuuluukin, hänellä on sitäpaitsi yks parhaista perseistä mitä olen nähnyt.
        Ja kiinnitän enemmän perseeseen huomiota ku tisseihin jos pitää valita, muita tuntomerkkejä, tummat hiukset, ihanat silmät, todella kauniit kasvot, posket, hiukset, vartalo sopivineen muotoineen, ja kaikista parasta hänessä on hänen ihana LUONNE, mua ehkä vähäsen lyhyempi ja n. 4vuotta vanhempi.

Eikö muuten olekkin lapsellisempaa tollanen että arvostelet muiden kommentteja tollain kun aihehan oli että tuntomerkit kaivatusta, ihan varmasti olet joku mustasukkanen vässykkä joka tajusi sen että naiset huomaavat miten kohtelee eivätkä kiinnitä enää huomiota.

Miksi monesti kusipää miehet saavat huijattua naisen suhteeseem itse en ole muita parempi mutta osaan arvostaa naista ja tyydyttää myös oikeall atavalla.
        Ja ehkä olen kiltti luonteeltani mutta itsevarmuus on huipussa sekä selkärankaa löytyy, on myös elämän kovempaa koulua tullu käytyä joten siitä on oppinut hieman elämän tärkeistä asioista

Ai että kuinka kuumottavaa tekstiä!!!!IHANA OOT!!!!Onnekas nainen,ketä noin puolustit,olisinpa hän!T:llä kyllä nimeni alkaa,mutta en varmasti ole sinun kaivattusi,mutta jos ihan pienen hetken saan omia itselleni,palautan kyllä takaisin🙂...

• Naiseltamiehelle

Kierot silmät:D

• Kasvakaa.aikuisiksi

Miksihän on koulukiusaamista?
      Aikuiset ihmisetkin käyttäytyy kuin ala-aste ikäiset. Onko teillä vastaajilla itsellä lapsia?
      Näitä oppeja ja arvojako siirretään sitten omille lapsille?

• tavat_niin_nähty

Tässä ketjussa on näitä liki ala-asteikäisiä kommentoimassa. Rauhoittuvat, kun hiihtolomat loppuu. Näin aina lomien aikaan.

• oiioi
    • ErityistuntomerkkiMNaise

Kauniiden ruskeitten silmien yläpuolella pieni naarmu..olikohan kulmakarvassa.

• ruskeasil.mä

Kuvaus sopii minuun. Kerropa jotain muita tuntomerkkejä?

• ErityistuntomerkkiMNaise

Pituus 170-172 cm

• ruskeasil.mä

Mä oon about 180 cm

• SorryBadEnglish

AI kukaan ei maininnut tuntomerkkinä elektric eyeta hmm ei si nähä ( hä hä )

• mahtaako_muistaa

Aikalailla harmaantunut, mutta charmantti mies.

Viimeisimmässä kuvassa, jonka olen nähnyt, oli tosi vakavan näköinen ja pilkekin oli kadonnut silmäkulmastaan.

• Mahdan-muistaa

Kyllä minä Tuula sinut muistan.
        Saunoit luonani Keravalla 1998.
        Nyt olet yhtiökumppanini
        ja valitettavasti toisen kanssa naimisissa.

• Tummapettynytmies
        Mahdan-muistaa kirjoitti:

Kyllä minä Tuula sinut muistan.
        Saunoit luonani Keravalla 1998.
        Nyt olet yhtiökumppanini
        ja valitettavasti toisen kanssa naimisissa.

Tuolla ylempänä ketjussa jo totesin, että näytit Tuula hirveältä
        kun tapasimme - kalpealta kuin joku "huumeiden käyttäjä".

Anteeksi että haukuin yllä käytöstäsi huorahtavaksi ja pimppiäsi väljäksi. Olen viimeksi nähnyt "pimppisi" kauan sitten. 1998 saunoit luonani Metsärinteellä.

Nyt olet yhtiökumppanini Tuula,
        vaikka olet toisen miehen kanssa naimisissa ja entinen tyttöstäväni.
        Tämän vuoksi kai haukuin sinua huorahtavaksi. Jos et olisi minusta "sillä tavalla" kiinnostunut, tuskin olisit enää yhtiökumppanini.
        Olisithan jo myynyt VAALEA Sam Brown osuutesi pois.

M-naista vihaan, koska hän ei anna kuin omalla AVIOMIEHELLEEN.

• enmuistanimeä

Muistuttaa Simpsonien ydinvoimalajohtajaa.

• waaaaaaatttttt

Ja silti ikävöit?

• huussin_alusta

Minä näjen näärännäpyn silimäsnänsä.

• mieheltä

Vaaleat hiukset, sopivan kokoinen. Tuli viereeni istumaan penkille ja juotiin kahvia...viime keväänä vuokatissa. Siinäpä jotain. Näkisimpä hänet vielä?

• Sivujuonne

Sellainen naisten naurattavan näköinen.

• naurajannäköinen

Naurattaa naisia tahallaan vai tahattomasti, ulkonäöllään? :D

• Jmieson

Fannabe pleijeri

• Näinkö on? Onkos tämä "J-mies"
        minullekin tuntematon suuruus "Juha" tai Juha Turusta?

Kuten tänään kerron, kirjoitan tälle palstalle vain alla näkyvällä
        REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ, enkä tee aloituksia IKINÄ,
        millekään palstalle.

Että näin.

• Tämä on helppoa.

"Kaivattuni" nimi EI ala T-kirjaimella.
      Hän on syntynyt Toijalassa. Ja häneen liittyy
      numerosarja 005.

Ystäväni käy tällä palstalla ERITTÄIN HARVOIN, kuten minäkin.
      Silti lähetän hänelle tässä Hyvän yön toivotukset seuraavan kappaleen myötä:

https://www.youtube.com/watch?v=BmKCD8q0TRU

• voisiollaminä

Olet entinen poikaystäväni.
      Olet katkera siitä, että "homma ei ole edennyt" kaikkien tapaamiesi naisten kanssa, kuten esim. erään tietyn M-naisen kanssa. (Haluaisit narsistina kyetä kellistämään naisen kuin naisen.)

Saunoin luonasi Keravan Metsärinteellä 1998.
      Meillä oli kuuma yhteinen loma Floridassa 1998.
      Sinulla on firma, jonka osakas edelleen olen,
      vaikka olen toisen miehen kanssa naimisissa.
      En ole lopunut yhteisen firmamme osakkuudesta,
      koska edelleen salaa rakastan sinua C-miehen ohella.

Vastailen täällä sinulle T-mies muiden naisten puolesta,
      koska kaipaan niin kovin sinua. Onneksi yhteinen yritys sitoo meidät
      tiiviisti yhteen.

Minulla on lyhyeksi leikattu, punainen tukka.

• Liirumlaarum_timo

Kasvosi ovat kauniit, mutta et ole enää yhtä tiukka kuin ennen.
        Näytit viimeksi autoillessamme yhdessä hirveältä, kuin "joku huumeiden käyttäjä".

Mieltäni piristää, että haluat olla yhteisen firmamme osakas,
        koska rakastatkin minua, etkä aviomiestäsi C:ä!

Muistan yhteisen lomamme Floridassa syksyllä 1998.
        Muistan kuinka ajoit punaista pystyperäistä Volvoani.

Tuntomerkkisi:

Sinulla on lyhyt punaiseksi (äitini väri) värjätty tukka. Olet minua viisi vuotta nuorempi, ja miestäsi C:ä vuoden vanhempi. Olet siis suhteessa C:n puuma, koska olet häntä vanhempi.

Rakastan sinua kaikesta huolimatta. (Tee 10 kyykkyä ja selluliitti postuu kokonaan hoikasta varrestasi. Hävitä tyhjä katse silmistäsi yhtiökumppanini, joka autoilet kanssani. )

• muutenkinsöpö

Sellainen hymy jota kukaa nainen ei voi vastustaa ;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe