Meillä ei ole välejä. Olet kuitenkin ihana ja niin hyvän näköinen. Ymmärrät kuitenkin asioita. Joskus minua vaivaa pahasti se jokin, mitä tapahtui. Ei koko ajan. Joskus vaan. Toisaalta oltiin nuoria. Ja sinä erittäin nuori.
Nuorempi nainen
5
740
Vastaukset
- cvjkkkkkl
Milloin tämä tapahtui? Ja kuinka paljon nuorempi hän on?
" se jokin, mitä tapahtui."
Minulle ei ainakaan ole tapahtunut mitään merkittävää, AINAKAAN KOVIN PALJOA ITSEÄNI VANHEMMAT MIEHEN KANSSA!
En ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Ja seurustelukumppanini ovat olleet korkeintaan 2 vuotta minua vanhempia. Joten tämä aloitus ei voinut olla minulle!- sylettääloppuelämän
Elämä olisi ollut varmaan paljon onnellisempaa ilman nuoruuden riistoa. Tutustua jossain vaiheessa luonnollisesti johonkin kivaan tyyppiin, rakastua.
Mutta minuahan saa riistää. Minustahan saa valehdella. Minullehan ei tarvitse olla empaattinen, vaikka minultahan sitä sopii vaatia. On ihmisiä, joiden kanssa välejä ei tule. - eipäoleminun
Kirjoittama tämä! Mutta voisi olla ihan hyvin sanasta sanaan minun kirjoittama. Kertoo hyvin sen että suomessa sattuu paljon samanlaisia juttuja ihmissuhteissa...
- vitunvatipäälle
sullakaan vatipäällä kun ei ole muuta elämää kuin notkua tääl yötä myöten ja nostella vitun vanhoja viestejä, eikö riitä nämä tuoreemmat viestit????!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232