Minkä verran kuluu tallinnessa euroa päivässä viikonreissulla, jos joka päivä vetää kovan kännin ja syö jotainettä pysyy hengissä ? hOtellist aei niinkään ole väliä pääasia että saa pään täyteen viinaa joka päivä niin sitte n on hyvä reissu !
Kuinka monta euroa / päivä
9
307
Vastaukset
- Stroomin.hemmo
Itselläni menee n. 15 egee päivässä Tallinnassa ja siihen päälle tietysti majoituskulut. Olen puolet vuodesta Tallinnassa.
- laua-viin
pärjäät sitten laua pullolla per päivä.
- pöytis
Puolikkaan pöytis maksaa vaan 6,50 eurova. Saapi siis kaksi putelia ja vielä jää säästöönki.
- tosi.on
Mulla meni taannoin 3 tonnia viikossa mutta siihen kuului 2 naista.
- suunnilleen_noin
4 päivää, 500€.
- juoppo2
Mulla menee 10 € päivässä. Asun tutun asunnossa.
- 1kasperi
syöt kaupasta ruokaa saat noin 3 ekulla lämpösen ruuan Piritassa kaupasta ostat. 5 ekua viinaan juot nopeesti pullon. toikkaroit Tallinassa. Pääset putkaan yöksi eikä maksa yöpaikka mitään. Jatkat samaan malliin, on halpaa elo Tallinassa.
- juoppo2
;) näin se menee.
- juoppo2
8 ekua per päivä on hyvä suoritus. Tämä pitäisi ilmoitella Travegossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288