Minkä verran kuluu tallinnessa euroa päivässä viikonreissulla, jos joka päivä vetää kovan kännin ja syö jotainettä pysyy hengissä ? hOtellist aei niinkään ole väliä pääasia että saa pään täyteen viinaa joka päivä niin sitte n on hyvä reissu !
Kuinka monta euroa / päivä
9
255
Vastaukset
- Stroomin.hemmo
Itselläni menee n. 15 egee päivässä Tallinnassa ja siihen päälle tietysti majoituskulut. Olen puolet vuodesta Tallinnassa.
- laua-viin
pärjäät sitten laua pullolla per päivä.
- pöytis
Puolikkaan pöytis maksaa vaan 6,50 eurova. Saapi siis kaksi putelia ja vielä jää säästöönki.
- tosi.on
Mulla meni taannoin 3 tonnia viikossa mutta siihen kuului 2 naista.
- suunnilleen_noin
4 päivää, 500€.
- juoppo2
Mulla menee 10 € päivässä. Asun tutun asunnossa.
- 1kasperi
syöt kaupasta ruokaa saat noin 3 ekulla lämpösen ruuan Piritassa kaupasta ostat. 5 ekua viinaan juot nopeesti pullon. toikkaroit Tallinassa. Pääset putkaan yöksi eikä maksa yöpaikka mitään. Jatkat samaan malliin, on halpaa elo Tallinassa.
- juoppo2
;) näin se menee.
- juoppo2
8 ekua per päivä on hyvä suoritus. Tämä pitäisi ilmoitella Travegossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767