En kyllästynyt

sopiikoSe

No ehkä vähän. Tykkäsin sinusta kuitenkin jo tuota ennen. Kaipaan vain seuraasi. Olet niin mukava, että olisin kiitollinen, jos pystyisit olemaan kaverini.
Ymmärrän kyllä, jos se ei passaa.

35

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynytkö

      Minäkin tykkään miehestä.

      • sopiikose

        nykyiseen elämääni tarkoitin....
        Heeeeeiii!! Mut ei itketä lauantaina! on meillä hauskaa aina!! Tuu mukaan tanssimaan.


      • Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

        nykyiseen elämääni tarkoitin....
        Heeeeeiii!! Mut ei itketä lauantaina! on meillä hauskaa aina!! Tuu mukaan tanssimaan.

        Itketään. Minä itken ja tulen itkemään.


      • Sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

        Itketään. Minä itken ja tulen itkemään.

        Noh, mikä nyt?


      • Kyllästynytkö
        Sopiikose kirjoitti:

        Noh, mikä nyt?

        En omista tasapainoista mieltä. Kaipaan lapsuuttani, koska silloin en ollut vielä tätä. Ehkä joskus olen terve, ehkä joskus voin vielä hymyillä aidosti iloa. Ehkä joskus en koe itseäni yksin olevaksi seurassakaan.


      • sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

        En omista tasapainoista mieltä. Kaipaan lapsuuttani, koska silloin en ollut vielä tätä. Ehkä joskus olen terve, ehkä joskus voin vielä hymyillä aidosti iloa. Ehkä joskus en koe itseäni yksin olevaksi seurassakaan.

        Totta, lapsuus oli huoletonta aikaa, onneksi. Eli hetken kerrallaan. Mikä on vienyt tasapainon elämästäsi?


      • Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

        Totta, lapsuus oli huoletonta aikaa, onneksi. Eli hetken kerrallaan. Mikä on vienyt tasapainon elämästäsi?

        Mieli ei tee enää yhteistyötä kanssani. Tasapaino on mennyt jo vuosia sitten. Oli sitten mikä vaan tapahtuma niin aina löytyy hyvien asioiden sijaan huonot puolet. Se on jokin hallitsematon katkeruus ja viha sisälläni ja lopulta itse satutan muita ja tulen surulliseksi. Tunteet vyöryvät ylitse sellaisella voimalla, että sitä ei voi ymmärtää. Ihmiset koen joko hyvänä tai huonona, en voi nähdä muuten. Jos pidän ihmistä huonona niin usein silloin en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen. Toista voi kohdella miten sattuu, mutta senkin jälkeen suren. Kaikki kiertää ympyrää ja lopulta päädyn siihen kuinka kaikki on minun vikaa ja itse olen se kaikista kauhein kaiken pilaaja.


      • aopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

        Mieli ei tee enää yhteistyötä kanssani. Tasapaino on mennyt jo vuosia sitten. Oli sitten mikä vaan tapahtuma niin aina löytyy hyvien asioiden sijaan huonot puolet. Se on jokin hallitsematon katkeruus ja viha sisälläni ja lopulta itse satutan muita ja tulen surulliseksi. Tunteet vyöryvät ylitse sellaisella voimalla, että sitä ei voi ymmärtää. Ihmiset koen joko hyvänä tai huonona, en voi nähdä muuten. Jos pidän ihmistä huonona niin usein silloin en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen. Toista voi kohdella miten sattuu, mutta senkin jälkeen suren. Kaikki kiertää ympyrää ja lopulta päädyn siihen kuinka kaikki on minun vikaa ja itse olen se kaikista kauhein kaiken pilaaja.

        Niin oma pahoinvointi ruokkii katkeruutta ja vihaa.,joka synnyttää itse inhoa,,joka taas lisää omaa pahoinvointia.
        Mistä tuo sai alkuunsa? oliko ulkoista tekijää? Stressi, sairaus? Tai jokin pettymys? huononitsrtunyo?Kateus niille joilla menee paremmin? Mikä?


      • Kyllästynytkö
        aopiikose kirjoitti:

        Niin oma pahoinvointi ruokkii katkeruutta ja vihaa.,joka synnyttää itse inhoa,,joka taas lisää omaa pahoinvointia.
        Mistä tuo sai alkuunsa? oliko ulkoista tekijää? Stressi, sairaus? Tai jokin pettymys? huononitsrtunyo?Kateus niille joilla menee paremmin? Mikä?

        Ei se johdu omasta pahoinvoinnista. Se johtuu vain siitä, että hermostoni kokee kaiken pienetkin asiat suurempana kuin ne oikeasti ovat. Viha on pahin tunne hallita. Uskon tämän aiheutuvan perinnöllisistä tekijöistäni. Mikään ei ole laukaissut tätä minuun. Tämä on vain osa minua ja voinhan minä joskus toivottavasti parantuakin. Usein kestää monia vuosia parantua, mutta ehkä joskus olen terve.


      • Kyllästynytkö kirjoitti:

        En omista tasapainoista mieltä. Kaipaan lapsuuttani, koska silloin en ollut vielä tätä. Ehkä joskus olen terve, ehkä joskus voin vielä hymyillä aidosti iloa. Ehkä joskus en koe itseäni yksin olevaksi seurassakaan.

        "En omista tasapainoista mieltä..."

        Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa tasapainoista mieltä."

        T. Laudaturin äidinkielestä kirjoittanut


      • Kyllästynytkö kirjoitti:

        Mieli ei tee enää yhteistyötä kanssani. Tasapaino on mennyt jo vuosia sitten. Oli sitten mikä vaan tapahtuma niin aina löytyy hyvien asioiden sijaan huonot puolet. Se on jokin hallitsematon katkeruus ja viha sisälläni ja lopulta itse satutan muita ja tulen surulliseksi. Tunteet vyöryvät ylitse sellaisella voimalla, että sitä ei voi ymmärtää. Ihmiset koen joko hyvänä tai huonona, en voi nähdä muuten. Jos pidän ihmistä huonona niin usein silloin en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen. Toista voi kohdella miten sattuu, mutta senkin jälkeen suren. Kaikki kiertää ympyrää ja lopulta päädyn siihen kuinka kaikki on minun vikaa ja itse olen se kaikista kauhein kaiken pilaaja.

        "en omista minkäänlaista kunnioitusta toiseen..."

        Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa minkäänlaista kunnioitusta toiseen..."

        T. Laudaturin äidinkielestä kirjoittanut


      • Kirjoittamisestatykkäävä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        "En omista tasapainoista mieltä..."

        Tarkoitit kai kirjoittaa: "En omaa tasapainoista mieltä."

        T. Laudaturin äidinkielestä kirjoittanut

        Öö... Meidän äidinkielen opettaja lukiossa painotti tuhat kertaa, että älkää ikinä käyttäkö sanaa "omata". :D

        Sanoisin tuon mieluummin vaikka näin: "Mieleni ei ole tasapainoinen."


      • sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

        Ei se johdu omasta pahoinvoinnista. Se johtuu vain siitä, että hermostoni kokee kaiken pienetkin asiat suurempana kuin ne oikeasti ovat. Viha on pahin tunne hallita. Uskon tämän aiheutuvan perinnöllisistä tekijöistäni. Mikään ei ole laukaissut tätä minuun. Tämä on vain osa minua ja voinhan minä joskus toivottavasti parantuakin. Usein kestää monia vuosia parantua, mutta ehkä joskus olen terve.

        Huomenta päivää!! Kait me sanoisi tuota sisäsyntyiseksi sitten, mutta jospa tosiaan menee ohi tai helpottuu ajan kanssa, vaikka sitä kautta, kun oppii tapaansa reagoida asioihin.
        Tuosta hyvä puhua avoimesti tulevalle kumppanilleeen, ettei ota niin itseensä, jos sinulla tulee ylilyöntejä, vaan tietää, että se on tapasi reagoida, etkä loppujen lopuksi tarkoita sillä pahaa sillä tavalla, kuin joku voisi äkkiseltään ajatella.
        Olipa kova yö...... Jalat muusina huh huh...


      • Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

        Huomenta päivää!! Kait me sanoisi tuota sisäsyntyiseksi sitten, mutta jospa tosiaan menee ohi tai helpottuu ajan kanssa, vaikka sitä kautta, kun oppii tapaansa reagoida asioihin.
        Tuosta hyvä puhua avoimesti tulevalle kumppanilleeen, ettei ota niin itseensä, jos sinulla tulee ylilyöntejä, vaan tietää, että se on tapasi reagoida, etkä loppujen lopuksi tarkoita sillä pahaa sillä tavalla, kuin joku voisi äkkiseltään ajatella.
        Olipa kova yö...... Jalat muusina huh huh...

        Mikään ulkoinen tekijä ei ole vaikuttanut tämän syntyyn. Lapsuuteni oli hyvä, joten se ei ainakaan vaikuttanut asiaan. Nuoruudessa usein nämä häiriöt alkavat ilmetä ja niin myös minulla. En edes tiedostanut mikä minua vaivasi. Aloin vain suuttua melkein kaikesta ja tunsin, että minua kohdellaan epäreilusti. Mieleni ei enää ymmärtänyt hauskuuden ja oikean vakavan vahingoittamisen rajaa.


      • sopiikose
        Kyllästynytkö kirjoitti:

        Mikään ulkoinen tekijä ei ole vaikuttanut tämän syntyyn. Lapsuuteni oli hyvä, joten se ei ainakaan vaikuttanut asiaan. Nuoruudessa usein nämä häiriöt alkavat ilmetä ja niin myös minulla. En edes tiedostanut mikä minua vaivasi. Aloin vain suuttua melkein kaikesta ja tunsin, että minua kohdellaan epäreilusti. Mieleni ei enää ymmärtänyt hauskuuden ja oikean vakavan vahingoittamisen rajaa.

        Minusta tuo on aika tyypillistä nuorille, että suuttuvat kaikesta ja heistä tuntuu, että kohdellaan epäreilusti. Heillä usein myös itsetuno ongelmia yms. On kiusaamista jne, siis voivat olla itse kiusaajia...
        Joskus kiusaajista sitten tulee aikuisena niitä auttajia, kun heillä kokemusta asiasta ja ymmärrystä .
        Voisiko sinulla olla masennusta?


      • Kyllästynytkö
        sopiikose kirjoitti:

        Minusta tuo on aika tyypillistä nuorille, että suuttuvat kaikesta ja heistä tuntuu, että kohdellaan epäreilusti. Heillä usein myös itsetuno ongelmia yms. On kiusaamista jne, siis voivat olla itse kiusaajia...
        Joskus kiusaajista sitten tulee aikuisena niitä auttajia, kun heillä kokemusta asiasta ja ymmärrystä .
        Voisiko sinulla olla masennusta?

        Kiusaaja en ole nuoruudessani ollut, enkä ole masentunut. Minulla on vain tämä tasapainottomuus eli olen mielenvikainen. Nuoruudessa kaikesta suuttuminen ei ole normaalia.


    • minäkintykkään

      susta. <3

      • sopiikose

        Tuu sinäkin mukaan meidän kanssa rinkiin tanssimaan. Tehdään kaveripiiri..


    • jakenelletääon

      Miksi haluat olla vain kaveri???

      • sopiikose

        Koska hän on huippu mukava.


      • kuinkaveri

        mutta mikä on se syy ettet halua enempää?


      • Sopiikose

        Jos kaveriksi ryhtyy, se on enemmän, kuin uskallan toivoa.
        Nyt ilta lauantaiksi kääntyny, ei kannata murehtia minun asioita,,pistetään porukalla tanssiksi.


      • eienääsinne
        Sopiikose kirjoitti:

        Jos kaveriksi ryhtyy, se on enemmän, kuin uskallan toivoa.
        Nyt ilta lauantaiksi kääntyny, ei kannata murehtia minun asioita,,pistetään porukalla tanssiksi.

        diskoon menossako


      • sopiikose
        eienääsinne kirjoitti:

        diskoon menossako

        oon jo täällä, palsta discossa. Hirveä melu, joutuu ihan huutamaan.Käytkö useinkin täällä?


    • makkarin

      Täälläkin melu heräsin kuorsaukseen kesken unen :( haluat oman

      • kerronrehellisesti

        Se on ihan selvä asia, en osaa nukkua kenenkään kanssa.


      • kännykkätekeeomiaan

        Kirjoitusvirhe piti kirjoittaa haluan


    • Toivottavasti pääsette yksimielisyyteen keskenänne hyvät nimimerkit "Kyllästynytkö" ja "SopiikoSe".

      Minulla ei ole tarvetta päästä yksimielisyyteen kenenkään
      kanssa TÄLLÄ SIVUSTOLLA.

      • sopiikose

        Kyllä kyllä kiitos, ainahan me pääsemme yksimielisyyteen ja kaikkien kanssa. Eihän se oli kiinni, kuin kompromissista.
        Mikä sivustossa vikana?


    • Terveisiä VIHREÄSILMÄISELLE "Texasille"!
      Lähetän taas sähköpostia!

    • montakoelämäämeilon

      tiesitkö ett voisin olla kanssasi ikuisesti :)
      onko se sopivan pituinen aika?
      vähän mietityttäätosin mtien seuraavassa elämässä tavataan toisemme :)


    • kokoontumisajot

      Trollit täällä keskenään

      • sopiikose

        Ai sielläkö? No miten teillä menee?


      • Ei.hyvää.päivää
        sopiikose kirjoitti:

        Ai sielläkö? No miten teillä menee?

        Juttelet itsesi kanssa teititellen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe