Mikäs Ukissa päin on jäätilanne? Oltasin poikien kanssa tulossa moottorikelkoilla jotta pääsisi vähän kaukaisemmille apajille pilkkimään. Kuinka kauas pääsee enen kuin törmää laivaväyliin yms?
Jäätilannetta taas kyselen
10
505
Vastaukset
- KalainenKala
Hyvä jäätilanne ja mukavasti lunta kelkan telalle. Jäätä piisaa kauas ulos ihan Rauman väylälle asti. Tervetuloa.
- JäätilanneUki
Kiitos, kiitos. Koitetaan ens viikolla pakata vehkeet ja rensselit, ja tulla apajille.
- Jäääukko
Ai mikä lumi? Luistimilla pääsee paljas jäää o
- Höpöhöp
Nyt on pasklahti jäässä
- Ökyilijä
Ja huvijahti nuljahti.
- JääSää
Ei täällä ole jäätä eikä lunta. Tuskin ihan heti tuleekaan. No, jokunen lätäkkö polun varrella on jäässä aamuisin.
Ettekö te osaa käyttää nettiä sää- ja lumitilanteiden kartottamiseen. - Matonenjp
Olin pilkillä
- ohoihoij
Olisko tuokin eräänlainen kalavale. No niin. Voihan veneestä, vaik laiturilta tai sillalta pilkkiä. Jäätä ei kuitenkaan merellä ole vieläkään.
- Jalli
Jokos sitä pilikille päässöö?
- mustasavo
tottakai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790