Kuka tietää missä Puolinmäessä on aikoinaan sijainnut vielä 60-luvulla asuinkäytössäkin ollut metsurien kämppä. Olen joskus poikasena asunut siellä eivätkä vanhempani ole enää siinä kunnossa, että pystyisivät paikan selvittämään, ainoa mitä sain irti oli Puolinmäki ja että siinä on ollut linja-autopysäkki lähellä kun sillä kuljettiin. Toki siihen aikaan "lähellä" voi olla jotakin muuta kuin tänään. Museoalueen Rahkamäen kämppä on paljolti samantyylinen. Etsimäni kämppä ja varmaan moni muukin oli suon laidalla, muista 60-luvun lopussa käyneeni siellä hillassa. Kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan.
Vieremä Puolinmäki
SavoKainuu
1
332
Vastaukset
- yritetäänselvittää
Onko tullut selvyyttä asiaan? Sillä alueella asuneet sen kyllä muistaa ja mulla kyllä tuttuja jotka vois tietää kuulostelen asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746