Paloittelumurha. Kuka tekijä?

Haluaatietoa

kuka on tekijä? Ns. Kankaanpään murhaaja?

13

6899

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jgdhkhg

Sen kun tietäis. Jotain prutaalia teossa on kun murhana tutkitaan.

• laskuri123

Mikä ihmeen palottelumurha, missään ei ole mainittu että olisi paloteltu....

• Jjjjkjjk

Jos on kamaa vetäny ikänsä niin voi vanhentuu aika äkkiä. Pilven poltto tekee ihmisestä parin vuoden käytön jälkeen ihan harmaan, hampaattoman ja impotentin!!

• JamesB007

Oon poltellu monta vuotta säännöllisesti. En ole harmaa, hampaaton, enkä impotentti. Harrastukseni ei näy päältä.

• Pepponepe

Ei näy välttämättä päältä, mut tuttavat voi ihmetellä kun käyt vähä hitaalla......

• defrgt
        Pepponepe kirjoitti:

Ei näy välttämättä päältä, mut tuttavat voi ihmetellä kun käyt vähä hitaalla......

Älä yleistä jos itse käyt.

• JamesB007 kirjoitti:

Oon poltellu monta vuotta säännöllisesti. En ole harmaa, hampaaton, enkä impotentti. Harrastukseni ei näy päältä.

Työkavereissanikin on jo pari pössyttelijää ja kyllä sen huomaa.
        Käyvät just hieman hitaalla ja muisti on aika lailla nollatasoa. Eikä muutenkaan mitään vitun logiikkaa missään, niin käytöksen tekojen kun puheiden osalta.
        Joten turha väittää tai edes inttää vastaan, ettei ko harrastus muka näy.
        Ja kuka vittu viitsii puhua edes pilvenpolttoa harrastuksena..???!??? En itsekään puhu tupakointiani harrastuksena vaan tapana. Ja täytyy kyllä olla aika vitun surkea ja säälittävä elämä, jos sohvalla tms nyhjöttäminen bongia poltellen on "harrastus".

• Chukuzi

Nyt en puhu ulkoisesta ja sisäisestö turvällisuudesta.
      Jos media kusettaa kuten supervallat sanoo että media on rikollinen. Niin miksi me emme näe sitten? Olemme sokeita ja itse mediaa sokaisevia aivoja jotka ovat median hallituksessa mukana. On todella epäkunnioituksellista nyt käyttää aivoja. Suomessa kuin on hyvät ja maailman parhaimmat tutkimukset niin miksi me ei keskitytä median tuomiin uutisiin tutkimuksien tasolla aina sokaisevaan ja aivottomaan tasanteellisuuteen?
      Onhan niinkin että tutkimukset eivät liity tuloksien näyttöihin ja näytöt eivät liity tutkimuksien tuloksiin ja media ei liity yhtään mitenkään tähän. Annan esimerkin. Tein tutkimuksen ja se mitätöitiin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      787
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      120
      565
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe