Anne Kyllönen ruikuttaa, ja vikisee.

mustasotarikollinen

Syyttää suksia, huoltoa, valmentajaa...yms. Anne, sä oot vaan niin huono !

12

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niilohiihto

      Tällä kaudella 2 suomalais naista cupin kisassa palkintopallilla,toinen Pärmäkoski ja toinen yllättäen Kyllönen.Kollenin 30 kisaa odotan mielenkiinnolla,2016 suomalainen oli kollenin 30km kolmonen,ettei vaan ollut Kyllönen.

    • Ferdo

      kyllösellä samanlainen tyttömäinen ääni kuin jollain räikkösellä, sillä kolmannen kauden tallinsa kakkoskuskilla, ja nyt tulee se neljäs. Kaksi inisijää, Anne ja Kimi

      • Anonyymi

        Kimi on sentään arvostettu maailmanmestari maailmalla, Kyllosestä tuskin kukaan kuullutkaan suuressa maailmassa, marginaalililajin ( Suomi, Norja ) harrrastaja, ei jatkoon.


    • kipakka-akkalauma

      Annesta tulee vielä kansamme suuri esikuva, Marja Liisa.

      Vaan tuskin Iivo sille antautuu kuten Harri erehtyi aikoinaan.

      • niilohiihto

        Toni Roponen on mainittu mahdollisena seuraavana päävalmentajana.Roposen joukkueessa A Kyllösellä pieni rooli ,ellei nouse kärkihiihtäjäksi.2018 olympia naisten viestissä ei ole K Mäkäräinen,osuus 3n paalutettu rouva Roposelle 39v.


      • toivottavastipalaa
        niilohiihto kirjoitti:

        Toni Roponen on mainittu mahdollisena seuraavana päävalmentajana.Roposen joukkueessa A Kyllösellä pieni rooli ,ellei nouse kärkihiihtäjäksi.2018 olympia naisten viestissä ei ole K Mäkäräinen,osuus 3n paalutettu rouva Roposelle 39v.

        Roposkaa ois tarvittu Lahessa, pelasti Suomen myös Faalunissa


      • Anonyymi

        No, ei tuu, ei pärjää. Pitäis antaa jo latua nuoremmille. Ihme inisijä.


    • Anonyymi

      Latua nuorille miksi roikkuu nelikymppinen onko koskaan pärjänny. Ei tullu mitallia 30kympil!!.

    • Anonyymi

      hyvin se vaan kyllönen on hiihtäny tällä kaudella maailman cupissa sillöä ollut 10 parhaankin joukossa (en muista montako kertaa) ja ollut top20 muistyaakseni aika usein maailman cupissa. Harmi vaan ettei tullut top10-15 sijoitusta näissä MM-kisoissa .

    • Anonyymi

      Iivo redbulshit ei jaksanu,hahhaa

    • Anonyymi

      Kyllöstä ei pitäisi viedä ollenkaan kansainvälisiin kilpailuihin.

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan vika, koska olen niin huono, aina näitä selitykisä riittää luusereilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3945
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      3010
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2838
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2784
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2525
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      2396
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      225
      2084
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1987
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1947
    Aihe