Mua hämää toi hesan systeemi että kirjat ilmestyisi vasta 4.4. Jos haku loppuu 5.4. Aiempina vuosina kuitenkin aiheet kerrottu aiemmin ja nyt vaan siirrelty päivämääriä. Liekö otetaan opiskelijoita ollenkaan...
Helsingin hämäryys
6
741
Vastaukset
- oikyo
Helsingin yliopisto on kaaoksessa. En sinne nyt hakisi.
Kirjojen ilmestyminen ei ole kytköksissä hakuajan päättymiseen, vaan siihen, että myös abeilla on yo-kirjoitukset ohi ja siten tasavertaiset mahdollisuudet lukea pääsykokeeseen.- Hiihaah
Mistä tietää että turkulainen valehtelee?
Se avaa suunsa.
- Helsinkikaaoksessa
Helsingin yliopisto ja myös oikeustieteellinen on säästöjen vuoksi kaaoksessa, tästähän kirjoitetaan tällä hetkellä joka paikassa. Itse suuntaan varmasti muiden paikkojen yhteishakuun, jossa on sitä paitsi paikkojakin enemmän tarjolla yhteensä kuin Helsingissä.
- Haenkoollenkaan
Jossainhan kurjoitettiinkin huhusta jonka mukaan opiskelijoita ei edes otettaisi ja tuo kyllä tukee tätä huhua
- Subuämmä
Miksi Helsinki on kaaoksessa?
- hallittu-kaaos
Koska Helsingin oikiksessa noudatetaan kaaosteoriaa.
Kaaosteorian mukaan todellisuus tulee ymmärtää dynaamiseksi, monimuotoiseksi ja ennustamattomaksi. Systeemin kaoottisuudelle on ominaista, että systeemin lopputulosta ei voida ennustaa systeemin alkutilasta. Olennaista kaaoksessa on säännöllisyyden puuttuminen siinä mielessä kuin se ilmenee klassisessa luonnontieteessä: jaksoittaisina liikeratoina ja alkuehdoista riittävällä tarkkuudella ennustettavina lopputuloksina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141