Mua hämää toi hesan systeemi että kirjat ilmestyisi vasta 4.4. Jos haku loppuu 5.4. Aiempina vuosina kuitenkin aiheet kerrottu aiemmin ja nyt vaan siirrelty päivämääriä. Liekö otetaan opiskelijoita ollenkaan...
Helsingin hämäryys
6
736
Vastaukset
- oikyo
Helsingin yliopisto on kaaoksessa. En sinne nyt hakisi.
Kirjojen ilmestyminen ei ole kytköksissä hakuajan päättymiseen, vaan siihen, että myös abeilla on yo-kirjoitukset ohi ja siten tasavertaiset mahdollisuudet lukea pääsykokeeseen.- Hiihaah
Mistä tietää että turkulainen valehtelee?
Se avaa suunsa.
- Helsinkikaaoksessa
Helsingin yliopisto ja myös oikeustieteellinen on säästöjen vuoksi kaaoksessa, tästähän kirjoitetaan tällä hetkellä joka paikassa. Itse suuntaan varmasti muiden paikkojen yhteishakuun, jossa on sitä paitsi paikkojakin enemmän tarjolla yhteensä kuin Helsingissä.
- Haenkoollenkaan
Jossainhan kurjoitettiinkin huhusta jonka mukaan opiskelijoita ei edes otettaisi ja tuo kyllä tukee tätä huhua
- Subuämmä
Miksi Helsinki on kaaoksessa?
- hallittu-kaaos
Koska Helsingin oikiksessa noudatetaan kaaosteoriaa.
Kaaosteorian mukaan todellisuus tulee ymmärtää dynaamiseksi, monimuotoiseksi ja ennustamattomaksi. Systeemin kaoottisuudelle on ominaista, että systeemin lopputulosta ei voida ennustaa systeemin alkutilasta. Olennaista kaaoksessa on säännöllisyyden puuttuminen siinä mielessä kuin se ilmenee klassisessa luonnontieteessä: jaksoittaisina liikeratoina ja alkuehdoista riittävällä tarkkuudella ennustettavina lopputuloksina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890