Sunnuntai-aamuna 5. maaliskuuta Suomessa vietetään, kuten on aina tavattu viettää, jumalanpalveluksia, tai, kuten nykyään tavataan sanoa: messuja.
Messu tarkoittaa sellaista jumalanpalvelusta, jonka yhteydessä on Herran pyhä ehtoollinen. Jumalanpalvelus ilman ehtoollista on puolestaan nimeltään sanajumalanpalvelus, joka on nykyään ääriharvinaista.
Tässäpä lista paikoista, joissa saarnaa vanhoillinen luterilainen miespappi tiukkaa konservatiivista luterilaista sanomaa. Lakia ja evankeliumia. Ei trendipelleilyä, ei homottamista, ei pakolaishyysäystä, ei humanismia, ei islamin puolustamista, vaan puhdasta ja selkeää wanhan ajan luterilaista parannussaarnaa:
http://www.lhpk.fi/seurakunnat/
SUNNUNTAI-AAMU. Kokoa itsesi ja lähde MESSUUN!
10
279
Vastaukset
Oli sen verran vastenmielinen mainos, että taidan pysyä kotona, jos tarjonta ei tuosta parane.
- Kirkonpenkkiin_istumaan
Koe imuriseksi ja tulet Luterilaiseksi!!!!! homo
- Kirkonpenkkiin_istumaan
Kirkonpenkkiin_istumaan kirjoitti:
Koe imuriseksi ja tulet Luterilaiseksi!!!!! homo
Tässä kommenttini sinulle, belial_666_
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14755027/sunnuntaiaamu!-kirkkoon-siita! Kirkonpenkkiin_istumaan kirjoitti:
Koe imuriseksi ja tulet Luterilaiseksi!!!!! homo
Ja tuolla Lutteryhdistyksessäkö ne sitä huomenna harrastavat?
- yksi_todellinen_uskova
haist.psaka homoseksuaali lue avaukseni annaaali
- Kirkonpenkkiin_istumaan
Tästä lähin minä vastaan vain järkeviin viesteihinne. Teen niin paljon lisää avauksia, että tulette varmasti sitten järkiinne ja uskoon.
Tässäpä lista paikoista, joissa saarnaa vanhoillinen luterilainen homomiespappi tiukkaa konservatiivista luterilaista homosanomaa. Lakia eli homoevankeliumia. Ei trendipelleilyä, ei homottamista, ei pakolaishyysäystä, pallihien nuuskintaa, ei humanismia, ei islamin puolustamista, vaan puhdasta ja selkeää wanhan ajan luterilaista parannussaarnaa: palli hikeä PH - Kirkonpenkkiin_istumaa
Palstalla liikkuu saatananpalvojahevari, joka aiemmin käytti nimimerkki belial_666_. (henkilöllisyys tiedossa).
Hän kopioi muiden nimimerkkejä ja esittää kommenteissaan muka olevansa ketjun aloittaja.
Jokainen täysjärkinen lukija tajuaa, että jos ihminen aloittaa tietyn keskustelun ja ottaa siihen kantaa tietyllä tavalla, hän ei voi sen jälkeen vastata omaan ketjuunsa täysin eri tavalla ja tyylillä.- Kirkonpenkkiin_istumaan
"Jokainen täysjärkinen lukija tajuaa, että jos ihminen aloittaa tietyn keskustelun ja ottaa siihen kantaa tietyllä tavalla, hän ei voi sen jälkeen vastata omaan ketjuunsa täysin eri tavalla ja tyylillä."
Kylläpä näyttää voivan. Eipä ole sananvapaus ainakaan kovin uhattuna. Siitä ei huomenna tarvitse kirkonpenkissäkään murehtia. - Kirkonpenkkiin_istumaan
Pieraisen kuuluvasti Sanan päälle kun pappi puhuu
- Anonyymi
Olen kuunnellut muutaman kerran netistä Lhpk:n saarnoja ja ei siellä kyllä parannusta saarnattu. Liturgiaa senkin edestä kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504