Myydään peippoja. Kaksi lokakuun viimeinen päivä kuoriutuneita, uros ja naaras. Sitten kolmisen viikkoa sitten kuoriutuneita kavereita on neljä varattavissa, joskin sukupuolista ei ole vielä tietoa. Hp. 10 euroa ja tietty hyviin koteihin!
M: Peippoja Kouvolassa
5
383
Vastaukset
- Meikä
Kiinnostuneet voivat laittaa sähköpostia [email protected] ja voin laittaa kuvia sähköpostissa kiinnostuneille!
- -C-
Niin olisin kysellyt mitä lajin peippoja olet myymässä?
- Meikä
-C- kirjoitti:
Niin olisin kysellyt mitä lajin peippoja olet myymässä?
Ups! Unohtui! Siis Seeprapeippoja olisi kaupan!
- Mimousa
Olisin kiinnostunut peipoistanne, onko niitä vielä? itse käyn aika usein kouvolassa ja voisin joku kerta hakea ne samalla. jos niitä on enään? itselläni on jo ennestään 4 undulaattia ja 2 seeprapeippoa, mutta tarkoitukseni olisi alkaa kasvattamaan kyseisiä lajeja ja tarvitsisin sen takia lisää pariskuntia talooni =)
- Maiju29
Peipoja on parhaillaan tulossa, pitäisi kuoriutua näinä päivinä! Siitä menisi muutama viikko luovutukseen! Laita vaikka sähköpostiosoitteesi minulle [email protected] niin ilmoittelen sitten, kun ovat valmiita muuttamaan, jos vielä sitten kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594