Help help help

köyhäopiskelija1

Moikka! Tartteisin nyt teidän apua !Mun pitäisi siis saada nyt muutama satanen revittyä kasaan. En voi mennä töihin sillä sossu ottaisi muuten mun äidin tuloista (sillä hän on opiskelija tällähetkellä) sen summan minkä tienaan itse
(olen siis 17v).

JOTEN voisitteko auttaa keksimään joitain ideoita mistä saisin rahaa semi nopeasti! Kirppispöytä minulla on jo varauksessa joten sitä ei tarvitse enää ehdotella!

2

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sininkka

Lopeta dokaaminen ja röökaaminen, niin äkkiäkös tuon summan säästää...

• MitenOisTällaiset

Tölkkejä keräämällä tietenkin nyt saa nyt jotain kasaan, isommilla paikkakunnilla ainakin jos vain jaksaa kiertää. Toki kiertämistä se vaatii, mut kuitenkin kyllä sitä kesäaikaan ainakin voi saada viikossakin useamman kympin kasaan ellei enempikin.
      Tietysti kuin kiire sulla on saada kasaan tuo mainitsemasi muutama satanen..?
      Kirpparista en tosiaan sano tän enempää mutta kyllähän pienellä kaupanteollakin saa rahaa kasaan aika hyvinkin.
      ja jos teidän suunnilla on mahdollisuuksia joihinkin kesämarkkinoille tms tapahtumiin mennä, niin makkaran ja kahvinmyyntikin on ihan hyvä tapa saada extraa.
      Toki vaatii alkusatsauksen, eli myytävän ostamista, mutta kun makkarapaketin saa eurolla ja myyt ne grillattuna euron kappalehintaan asiakkaalle, niin siinähän jo paketin hinta tulee nelinkertaisena sun taskuun. Kahvissa sama juttu, paketti maksaa 2-3€, siitä keittää noin 60 kupillista, jota voi myydä eurolla per kuppi, niin yhdestä paketista tulee 60€ pätäkkää taas myyjän taskuun.
      Itse sain joskus sillä ihan hyvin rahaa, kun ostin 200kpl DVD-elokuvia satasella ja myin ne 2€/kpl eteenpäin. meni siihen vähän aikaa kyllä, mutta mun mielestä ihan hyvin kun reilu kuukaudessa olin myynyt koko kasan pois 400 eurolla.
      Tietysti sit jos sulla on mahdollisuus kalastella, niin kyllähän siitäkin jotain voi tienata.
      Ja näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      108
      2951
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      185
      2647
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2109
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1411
    5. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1295
    6. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1293
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      981
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      870
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      843
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      782
    Aihe