Muun muassa zipwaken ja monen muun valmistamat trimmi systeemit jotka ovat asennettuna peräpeiliin niin että pystysuunnassa liikkuvat laipat vaikuttavat nopeasti paatin asentoon..
Mikä näiden idea nyt oikein loppujen lopuksi on perinteisiin trimmeihin nähden.
Ko valmistaja väittää että vähemmän vastusta.
Mutta jotenkin nyt mielikuvissa homma ei vastaa fysiikan lakeja, pystysuora pellin pala takuulla vastustaa enemmän kuin vaakasuorassa oleva vastaava laite.
On varmaan helpompi hieman asentaa ja ehkä paikallaan turvallisempi jos perästä uidaan tai muuten kuljetaan.
Ja jotenkin nyt jää sellainen olo jos tuollaisen zipwaken paketin hieman kolhasee kivelle lievälläkin nopeudella niin trimmi ns alhaalla, niin kaikki voima kohdistuu aika voimalla tuohon pakettiin ja repii varmaan aikas kivaksi. Vertaa perinteiseen joka nyt ei pakosta ihan heti repeä kiinnityksistä täysin hajalle.
WZipwake pystytrimmi
2
182
Vastaukset
- Otcantic
Ennen kuin tuon trimmisysteemin saa kivelle millään nopeudella, sieltä on jo sitten "lähtenyt" paljon muutakin, joten sillä trimmillä ei siinä enää niin suurta lukua ole. Erittäin näppärät laitteet, suraava hankinta veneeseen.
- Polttoainerosvo
Trimmi on toimiva eikä keksintö ole uusi, QL-nimellä niitä oli myytävänä muutama vuosi sitten.
Trimmi on kuin pato, joka nostaa painetta etupuolellaan eli veneen pohjassa. Korkeampi paine nostaa veneen pohjaa ylös koska neste on käytännössä kokoonpuristumatonta.
Trimmin ulkonema on niin pieni ettei se osu kiviin ainakaan ensimmäisenä. Voisin kuvitella, että venettä trailerilta laskettaessa trimmi voi kuitenkin saada hittiä edellyttäen tietenkin, että vene on sitä kokoluokkaa että se kulkee traikulla.
Kuten kaikki trimmit, tämäkin ottaa energiansa veneen liikkeestä ja hidastaa venettä ja lisää polttoaineen kulutusta. Toisin kuin perinteiset levyt, tämän tyyppinen trimmi ei lisää veneen perän kantavuutta nolla-asennossa Trimmit ovat joskus hyvät olla olemassa, mutta niillä ei pitäisi korvata oikein tehtyä kuormausta tai väärää moottoritrimmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225629- 643980
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺433599Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312929Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332892Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle322260En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112227Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli122170- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101624