Oon jo hermostunut kun vanhemmat ei anna mitään, ainoastaan mummoöta ja papalta 10€ kuukaudessa jee. Olen säästämässä 500€ pelikoneeseen ja kesään mennessä yritän saada. Mul on nyt 35€ ja kesällä synttärit joista saan 200€. Sitten ois varmaan 300€ mites mä sen 200€ saan? Oon 12 vuotias.
Mistä vitusta rahaa alle 3 kuukaudessa
10
419
Vastaukset
- ettiiämualolol
oot tyhäm lolololololololololololololo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
t:anonyymi Et saa 500€:llä kunnon pelikonetta, osta paremman puutteessa konsoli.
- Wonders
Käytettynä saa varsin pätevän ja vähän käytetyn pelimyllyn neljälläkin huntilla.
Wonders kirjoitti:
Käytettynä saa varsin pätevän ja vähän käytetyn pelimyllyn neljälläkin huntilla.
Nooh, jos sellainen kelpaa niin go for it
Konsoli
Ei se raha vitusta tule.
Myy mattoja. Tienaan itse tällä metodilla 300eur/kk. Toimii!!!!
mäki koitin, mut yks kurdi kutsu mua vitun kopioks ja sinne meni työ ja henki. Olin kolme kuukautta teho-osastolla. Ei kannattanut
Pölli kaupasta. Pölli auto. Murtaudu asuntoon. Kyllä niitä keinoja löytyy
- 297911989
Kokeilin, mut jäin kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684