ranskalaiset elokuvat osoittaa ranskalaisen olevan luovia. elokuvat ovatkin hyviä. mutta autossa ei pitäisi olla niin luova että tekee sellaisia suunnittelumokia ettei auton käytttäjä kykene autoa pitämään. alapallonivel, siis sellainen 15 euron osa. kaksi ruuvia ja yksi mutteri. liian vaika ranskalaiselle tehdä. pitää koko alatukivarsi uusia citikkaan. ihan järjetöntä. niin tai venttiilien palasäätö vaikka on hydraulinisetkin nostimet keksitty. taiteellinen luovuus on vienyt kyvyn ajajtella käytännöllisesti. citikan muotoilu autoissa on hyvää mutta ei kinnosta ostaa koska laatu on mitä on. citikka on laadussa säästänyt ja saanut huonon maineen.
ranskalainen luovuus syynä citikan huonouteen?
säästettylaadus
3
89
Vastaukset
- Ruuvijamutteripala
Et ole yhtään kummoisempi jos laitat alapallonivelen tukivarteen ruuveilla.
- onisokiero
toki olen koska silloin autoilijan tarvii ostaa vain 15 euron nivel, kun taas citikassa ostetaan 100-150 euron alatukivarsi. hyvin suunniteltu auto on aina ajajan auto. huonosti suunniteltu on suuri taakka.
- eimaksapaljoa
minun citikassa EI osteta alatukivartta vaan pelkkä nivel, joka ruuvataan paikalleen ja kas se olisiinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851