Elisa saunalahti laajakaista

kusetustako

Olen jo vuosia maksanut elisa saunalahti laajakaista liittymästä 33,27 e kuukaudessa. Onko mua kusetettu ja pahemman kerran?????

19

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietojaliianvähän

      Riipuu liittymästä, mikä on hinta...
      Soitto elisalle ja tarkista optimaalisin vaihtoehto

    • sivuhuomautus

      miksi optimaalisin vaihtoehto. miksei paras vaihtoehto? noooh ohan se hieno sana optimaalinen.. tosi fiini sana.

    • öhöhöhöh

      Riippuu siitä, mikä on liittymän tyyppi ja nimellisnopeus.
      ADSL-liittymä on kalliimpi, mutta myös aina nopeampi ja vakaampi, kuin halvemmat 3G- ja 4G-liittymät, jotka ovat ominaisuuksiltaan niin syvältä että sinne ei valo paista.

      • dhdhdhf

        Nopeimmat 4G liittymät ajaa nykyään melkein saman asian kuin esim. 50M kaapelilaajakaista- tai ADSL, siis jos käyttäjä on vain hyvällä kuuluvuusalueella ja käyttöalueella myös saman verkon käyttäjiä aina vähän tai riittävän vähän (operaattorista paljon myös kiinni). LTE päätelaitteiden malli vaikuttaa myös asiaan, enkä tarkoita operaattorilta hankittuja.

        Jos taas yli 60-100M vakaata yhteyttä kaipaa, niin silloin 4G on useimmissa tapauksissa aika huono valinta.

        Kaikki operaattorit eivät tarjoa myös lisäpalveluita mobiililaajakaistaan, mitkä esim. mahdollistaa avoimet portit tiettyihin verkkopalveluihin. Normaalisti tiettyjen porttien liikennettä rajoitetaan tai on kokonaan blokattu (Tietoturvasyistä).


      • hypoteettinopeus

        Minulla on #G-liittymä, taitaa olla kaikkein halvin mahdollinen vielä, saa sillä nettiä aivan tarpeeksi, useinkin 10 Mbit/s, ruuhka-aikoina vähän alle.

        Yhtään enempää en olisi kyllä valmis maksamaan hypoteettisista nopeuksista.


      • hypoteettinopeus
        hypoteettinopeus kirjoitti:

        Minulla on #G-liittymä, taitaa olla kaikkein halvin mahdollinen vielä, saa sillä nettiä aivan tarpeeksi, useinkin 10 Mbit/s, ruuhka-aikoina vähän alle.

        Yhtään enempää en olisi kyllä valmis maksamaan hypoteettisista nopeuksista.

        3G-liittymä on siis.


    • kusetustako

      Okei. kiitos vastauksesta. Olen kyllä tyytyväinen muuten tähä liittymään, mutta hinta on mielestäni aika korkea

      • gwegwse

        Minulla oli tuossa reilu vuosi sitten 100M kaapelilaajakaista 4G ja sen hinta oli n. 35€/kk. Kun sitten tuota 4G:täkin tuli testattua samalla, niin loppujen lopuksi päädyn pelkästään 4G:hen. Edellä mainittu liittymäpaketti oli hieman turhan suolanen minulle vielä erikseen puhelinliittymät laskut päälle.

        Nyt kaikki maksaa yhteensä vain 34€/kk (samassa myös puh.liittymät). Älyluurissa on myös 4G, teroreettinen DL nopeus kummassakin 150M ja käytännössä kotona 35-50M (Rajaton datakäyttö), eli riittää minulle.


    • pispis

      Kyllä tuntuu kusetukselta, kun 13,90€/kk 4G tikku pelaa vakaasti ja nopeasti keskustassa.

      • asenna.pis.pis.kraana

        Kaikki eivät kuitenkaan ole keskustassa, jotkut pääsevät äänestämään ja voivat äänestää muitakin puolueita.


      • äitin_netti

        Äireellä on halpa 4G-liittymä maalla ja nopeus melko vakaasti 20 Mbit/s.


    • dsqwetrqw5t

      kyllä ja pahasti. Soneralla oli tarjous opiskelijoille 4G 50Mbit/s, 14.90 eur/kks vuoden. Sitten otimme 21 Mbit/s liittymän samaan hintaan.

    • hiphei-tuet

      Kohta tulee varmaankin joku sossun asumistukiasiakas kehumaan ettei liittymä maksa mitään koska kuuluu vuokraa.

      • asumistukiasiakas

        Se nyt on vaan niin tyhmää maksaa liikaa . . . . .


    • moielisa

      Kaksan langattomasta 4g liittymästä n 16 euroa kk. Oln oikein tyytyväinen. Se on Elisan. mokkulan ostin omaksi niin kk maksut pysyy pieninä. Puhekin taas on turhan kallis siihen pitäs löytää joku maksimi 15 e kk. En ole vielä löytänyt. Kyllähän operaattorit sanoo tarjoavansa edullisia liittymiä. Niin onkin hetken mutta jos ei ole valpas korottvat hintaa heti kun mahdollista. Sitä mokkulaa voin kotona käyttää ,yös puhelimen datasiirtoon siksi ei puhelimeen tarvitsis kovin ihmeellistä liittymää. Ehkä kokeilen Moi liittymää. Kunhan saan aikaiseksi.

      • moielisa

        Anteeksi kirjoitusvirheet. Olisi pitänyt korjata. Mutta siis itse etsin halpaa puhelinliittymää, kun dataa saan mokkulan kautta ja paljoa en puhu. Viestejä enemmän ja emaileja. Tosin dataa pitää saada kun liikkuu mutta ei suuria määriä.


    • ffggghgh

      Itsellä on DNA:n 4G alta kaksikymppiä kuussa.
      Nopeus sisään 40-50 megaa sekunnissa, ulos 30-40 megaa.

    • ainakin_dna

      Tuolla hinnalla saisi 2x4g rajattoman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe