Millainen on Fiesta 101 hp taka.akseli ?
Onko odotettavissa isoja ja kalliita remontteja ?
Yritin netistä hakea kuvaaa Fiesta taka-akselista mutta sitä ei näkynyt
Tuttavalleni tuli kallis remontti erääseen Ranskalaiseen pikkuautoon kun taka.akselisto tehty todella tyhmästi ja kalliisti - lisäämällä turhia akseleita ja laakereita
Fiesta on pikku kirppu joten sen taka-akselin ei tarvitse olle kovin kummoinen
Fiesta 2014 taka-akseli
TuleekoKallisLasku
2
285
Vastaukset
- Fiesta14
Fiestan taka-akseli on varsin yksinkertainen, siinä ei ole esim. eri ohjauskulmien säätöjä kuten Focuksessa, siis ei ole monivarsituentaa. Varmaankin siis kestävä rakenne.
- ffst
Kaukana on fordin tekniikka pösöstä. Tarkoitat varmaan sitä 306-sarjalaisten taka-akselin ongelmia laakeroinnissa (ei ole omaan tietoon tullut muilla malleilla/merkeillä vastaavaa).
Se mitä itse fiestaa räpeltänyt kaverille. Jarrut ja etujouset menevät herkästi uusiksi. Toki voi olla kaverin ajotavallakin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605384- 1002841
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.202027- 211828
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911687Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391646Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631321Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2161317- 231286