Oulun läänin kokoomusnuoret: Yle ryöstää kansalaisilta, "Kioski aivopesee nuoria fillarikommunismiin"
Talouselämä 6.3.
Oulun läänin kokoomusnuoret vaatii, että Yleisradion rahoittaminen verovaroin on lopetettava, piirijärjestö kirjoittaa verkkosivuillaan.
Järjestön mukaan ihmisiä ei saa pakottaa tukemaan puolueellista mediataloa vasten tahtoaan.
"Tämä on yksi keino, jolla kansalaisten naurettavan suurta verotaakkaa voidaan keventää. Haluamme lopettaa tämän suomalaisten taloudellisen pahoinpitelyn ja antaa heille valinnanvapauden päättää mitä mediaa tukevat", Oulun läänin kokoomusnuoret kirjoittaa.
Oulun läänin kokoomusnuorten mukaan verorahojen tuhlaus tehottomaan mediaimperiumiin on sietämätöntä.
"Kansalaisilta varastamista on harrastettu jo vuosikymmeniä. Ihmisten on aika herätä ja vaatia aidosti vapaata ja valtiosta riippumatonta mediaa. On naurettavaa ajatella, että julkisesti rahoitettu organisaatio olisi tehokas sananvapauden puolustaja."
Oulun läänin kokoomusnuoret: Yle ryöstää kansalais
olettekosamaamieltä
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509