Turussa ja Kaarinassa on näkynyt viime päivinä kiertäviä kaupustelijoita omakotialueilla. Kulkevat pareittain. Asuina kirkkaan oranssit takit, joiden selässä lukee POWERPIPE tms. Mieluisimpia kohteita ovat vanhusten hieman ränsistyneet talot. Jos vielä talon oven eteen on pysäköity rollaattori, niin sielläpä vasta on oiva uhri "kauppamiehille".
Myyntimenetelmät on niin päällekäyviä, että siinä huijataan vanhuksille vaikka mitä täysin tarpeetonta roinaa, palveluksia ja remontteja. Oranssit asut ovat keino antaa kuva siitä, että "oikealla asialla" siinä ollaan. Saattavat vielä väittää, että ovat tarkastamassa milloin mitäkin, esim. paloturvallisuutta.
Älkää avatko ovea. Älkää päästäkö edes tontille näitä huijareita!
kiertävät kaupustelijat / varokaa
varoitus_omakotiasujille
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537