Vaikka jokainen terrierirotu on terhakan reipas ja ärhäkkä saaliseläimille, on toisiin koiriin suhtautumisessa paljon rotukohtaisia eroja. Ja toki kaikki koirat on yksilöitä, eikä ole taattua, että juuri tämä tai tuo pentu kasvaa kaikkia koiria rakastavaksi.
Voisitteko kuitenkin listata tähän terrierirotuja, jotka yleensä tulevat keskimääräistä paremmim toimeen muiden koirien kanssa? Borderterrieri ainakin on tällainen rotu.
Terrieri ja muut koirat
3
339
Vastaukset
- pienivalkoinen
Cairn ja westie. Ainakin nämä meidän yksilöt on kaikkien kavereita. Vaikka joku toinen koira ärähtäisikin, nämä terrierit vaan peruuttaa, katsoo ihmeissään ja lähtee pois. Eivät ole vielä ikinä tapelleet minkään tai kenenkään kanssa. Näistä westie on vähän tulisempi esim. leikeissä, cairn taas on tosi kiltti ja ottaa aina rauhallisesti.
- triticum
Vehnäterrierit ovat varsin pehmeitä terriereiksi ja sosiaalisiakin
- Bostoninkusettaja
Meillä on ollut vajaa vuoden Bostoninterrieri. On aivan kaikkien kaveri niin ihmisten kuin koirien.
Käymme pari kertaa viikossa koirapuistossa. Ei ole kertaakaan rähissyt. On aina puiston ilopilleri ja saat muut koirat leikkimään.
Muutama haittapuoli on:
- kuorsaa
- kylmänarka
- välillä todella itsepäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482