Mulla on tullut jo vikon verran verta ulostaessa,kirkkaan punaista,ja tuntuu että joku tukkii suolta kakatessa.Ajattelin etttä on sisäisisiä pukamia,ja olen käyttänyt peräpukama voidetta useita kertoja päivässä,eikä vatsa ole kovalla,kakkaan säännnölliseti joka aamu.Olen gluteiinittömällä ruokavaliolla,ja huolehdin kuidun saannista.En ole laihtunut eikä ole vatsakipuja.
Verta ulostaessa
5
134
Vastaukset
- hoitoja_on
Yleensä punainen veri on aika alhaalta peräisin. Sisäiset pukamat taitavat olla yleisimpiä syitä. Mene vaan lääkärille. Vuoto ei ole mukavaa, ja saatat anemisoitua, jos jatkuvaan vuodat.
- pelottaa
Ostin sitten yhdistelmäpakkauksen,jossa on voiteen lisäksi peräpuikkoja,ja laitoin illalla sellaisen,eikä aamulla tullut enää verta!Ajattelinkin ettei voide pääse niin syvälle,olisinpa heti ostanut noita puikkoja!Suoli tuntuu paljon paremmalta...huh helpotus!
- omakokemuseilekuri
No sellainen hieno ilmainen vinkki, että ei kannata pyyhkiä liian syvältä tai pitää vessapaperilla ja sormella aukkoa auki ummetuksen/ulostamisen helpottamiseksi, se raapii helposti herkän ihon rikki ja tihkuttaa verta, joka tulee esim aamulla sitten ulos.
- pukamatar
Tuttu vaiva, neljän raskauden aikana, ja niiden jälkeen.
Kun vatsasi toimii aamuisin niin mieluimmin suihkutat lämpimällä vedellä peräaukon puhtaaksi ja taputat paperilla, Jos verta tulee niin on ilmeisesti haava sisempänä ja vaatii lääkityksen peräpuikkona.
Peräaukon suulle laitettavat rasvat eivät auta haavoihin jotka syvemmällä.
Kirkas veri on yleensä merkki peräsuolen haavaumista. - sinikkairene
Ja uudet kostetut wc-paperit on oiva apu,tulee siistiä jälkeä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446