Keitä ovat kelan ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT?Miten voivat tehdä päätöksiä asiakasta/potilasta näkemättä ja kuulematta?Olisi edes soitto aika asiantuntia lääkäreille mutta ei niin ei,Puhelimessa kelan asiakasneuvoja sanoo että meidän asiantuntia lääkäri voi Katsoa että voi katkaista sairaspäivärahan maksamisen vaikka olisi sairaslomaa jäljellä 1-2 kuukautta.sairasloman oli kirjoittanut NEUROLOGI,kävelen kainalosauvojen kanssa ja epilepsiaan olen sairastunut 2016, R2-LUOKAN AJOKIELTO 10 VUOTTA JA R1 AJOKIELTO 2 VUOTTA .SANOIVAT ETTÄ voit PALATA ENTISEEN työhösi olet täysin työkykyinen,ammattini kuorma-auton kuljettaja,MITÄS OLETTE ASIASTA MIELTÄ?
ASIATUNTIAT
6
363
Vastaukset
- Pitkälti
haiskahtavat samanmoisille kuin nämä vakuutusyhtiöiden lekurit. Heiltäkin saa diagnooseja kättä puristamatta. Money talks.
- Bukke
PITKÄLTI: Juuri näin,EIKÖS SUOMEN PITÄISI OLLA HYVINVOINTI JA OIKEUS VALTIO 2017,KÖYHÄT KÖYHTYY JA RIKKAAT RIKASTUU.Niin tv-ohjemassa kysyttiin KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄREISTÄ KELAN PÄÄJOHTAJALTA EI TOMITTAJAKAAN SAANUT SELKEÄÄ VASTAUSTA,RUPESI PUHUMAAN MUISTA ASIOISTA,SITTENHÄN KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT VOI NÄILLÄ PERUSTEILLA PALUTTAA AJOKORTIN R1 JA R2 LUOKAN AJOOIKEUDEN.EPILEPTINEN KOHTAUS KUORMA-AUTON RATISSA TIENPÄÄLLÄ VILKKAASSA LIIKENTEESSÄ KUKA KORVAA KELAN LÄÄKÄRITKÖ?
- epäoikeuson
Kyllä Karpolle olisi asiaa.
- Bukkekkeli
Kun sama kohtalo osuu sellaisen ihmisen kohdalle että KELAN LÄÄKÄRIT katkaisevat ainoan tulonlähteen sairaspäivärahan niin jotain tapahtuu VARMASTI tosi ikävää jollain paikkakunnalla se on ihan varma,Eihän tälläistä voi tehdä että tietoisesti ajetaan ihminen soppalan luukulle sieltä saa toimeen tulon mutta kela perii sen takaisin jos esim saa jotain muuta korvausta tai rupee saamaan taas sairaspäivärahaa.Ei voi muuta sanoo VOI VITTU TÄTÄ TOUHUA
- juostaankokilpaa
Edes mennyt sukulaiseni sai kelalta päätöksen että voi tehdä seisoma työtä ihan hyvin ja ettei jaloissa ole mitään vikaa,no eihän niissä ollutkaan sillä hänellä ei ollut jalkoja ollenkaan.
- upea_uudistus
Tilanne meni kertaheitolla huonommaksi, kun perustoimeentulokin siirtyi Kelalle. Nyt sitten Kelalla on valta katsoa, että ihminen ei tarvitse enää mitään lääkkeitä eikä mitään toimeentuloa. Saadaan iso määrä heikkokuntoisia ihmisiä asunnottomina kadulle kerjäämään.
Olisi mielenosoituksen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483