Keitä ovat kelan ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT?Miten voivat tehdä päätöksiä asiakasta/potilasta näkemättä ja kuulematta?Olisi edes soitto aika asiantuntia lääkäreille mutta ei niin ei,Puhelimessa kelan asiakasneuvoja sanoo että meidän asiantuntia lääkäri voi Katsoa että voi katkaista sairaspäivärahan maksamisen vaikka olisi sairaslomaa jäljellä 1-2 kuukautta.sairasloman oli kirjoittanut NEUROLOGI,kävelen kainalosauvojen kanssa ja epilepsiaan olen sairastunut 2016, R2-LUOKAN AJOKIELTO 10 VUOTTA JA R1 AJOKIELTO 2 VUOTTA .SANOIVAT ETTÄ voit PALATA ENTISEEN työhösi olet täysin työkykyinen,ammattini kuorma-auton kuljettaja,MITÄS OLETTE ASIASTA MIELTÄ?
ASIATUNTIAT
Bukke
6363
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 6
Vanhimmat
haiskahtavat samanmoisille kuin nämä vakuutusyhtiöiden lekurit. Heiltäkin saa diagnooseja kättä puristamatta. Money talks.
PITKÄLTI: Juuri näin,EIKÖS SUOMEN PITÄISI OLLA HYVINVOINTI JA OIKEUS VALTIO 2017,KÖYHÄT KÖYHTYY JA RIKKAAT RIKASTUU.Niin tv-ohjemassa kysyttiin KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄREISTÄ KELAN PÄÄJOHTAJALTA EI TOMITTAJAKAAN SAANUT SELKEÄÄ VASTAUSTA,RUPESI PUHUMAAN MUISTA ASIOISTA,SITTENHÄN KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT VOI NÄILLÄ PERUSTEILLA PALUTTAA AJOKORTIN R1 JA R2 LUOKAN AJOOIKEUDEN.EPILEPTINEN KOHTAUS KUORMA-AUTON RATISSA TIENPÄÄLLÄ VILKKAASSA LIIKENTEESSÄ KUKA KORVAA KELAN LÄÄKÄRITKÖ?
Kyllä Karpolle olisi asiaa.
Kun sama kohtalo osuu sellaisen ihmisen kohdalle että KELAN LÄÄKÄRIT katkaisevat ainoan tulonlähteen sairaspäivärahan niin jotain tapahtuu VARMASTI tosi ikävää jollain paikkakunnalla se on ihan varma,Eihän tälläistä voi tehdä että tietoisesti ajetaan ihminen soppalan luukulle sieltä saa toimeen tulon mutta kela perii sen takaisin jos esim saa jotain muuta korvausta tai rupee saamaan taas sairaspäivärahaa.Ei voi muuta sanoo VOI VITTU TÄTÄ TOUHUA
Edes mennyt sukulaiseni sai kelalta päätöksen että voi tehdä seisoma työtä ihan hyvin ja ettei jaloissa ole mitään vikaa,no eihän niissä ollutkaan sillä hänellä ei ollut jalkoja ollenkaan.
Tilanne meni kertaheitolla huonommaksi, kun perustoimeentulokin siirtyi Kelalle. Nyt sitten Kelalla on valta katsoa, että ihminen ei tarvitse enää mitään lääkkeitä eikä mitään toimeentuloa. Saadaan iso määrä heikkokuntoisia ihmisiä asunnottomina kadulle kerjäämään.
Olisi mielenosoituksen paikka.