Keitä ovat kelan ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT?Miten voivat tehdä päätöksiä asiakasta/potilasta näkemättä ja kuulematta?Olisi edes soitto aika asiantuntia lääkäreille mutta ei niin ei,Puhelimessa kelan asiakasneuvoja sanoo että meidän asiantuntia lääkäri voi Katsoa että voi katkaista sairaspäivärahan maksamisen vaikka olisi sairaslomaa jäljellä 1-2 kuukautta.sairasloman oli kirjoittanut NEUROLOGI,kävelen kainalosauvojen kanssa ja epilepsiaan olen sairastunut 2016, R2-LUOKAN AJOKIELTO 10 VUOTTA JA R1 AJOKIELTO 2 VUOTTA .SANOIVAT ETTÄ voit PALATA ENTISEEN työhösi olet täysin työkykyinen,ammattini kuorma-auton kuljettaja,MITÄS OLETTE ASIASTA MIELTÄ?
ASIATUNTIAT
Bukke
6363
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 6
Vanhimmat
haiskahtavat samanmoisille kuin nämä vakuutusyhtiöiden lekurit. Heiltäkin saa diagnooseja kättä puristamatta. Money talks.
PITKÄLTI: Juuri näin,EIKÖS SUOMEN PITÄISI OLLA HYVINVOINTI JA OIKEUS VALTIO 2017,KÖYHÄT KÖYHTYY JA RIKKAAT RIKASTUU.Niin tv-ohjemassa kysyttiin KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄREISTÄ KELAN PÄÄJOHTAJALTA EI TOMITTAJAKAAN SAANUT SELKEÄÄ VASTAUSTA,RUPESI PUHUMAAN MUISTA ASIOISTA,SITTENHÄN KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT VOI NÄILLÄ PERUSTEILLA PALUTTAA AJOKORTIN R1 JA R2 LUOKAN AJOOIKEUDEN.EPILEPTINEN KOHTAUS KUORMA-AUTON RATISSA TIENPÄÄLLÄ VILKKAASSA LIIKENTEESSÄ KUKA KORVAA KELAN LÄÄKÄRITKÖ?
Kyllä Karpolle olisi asiaa.
Kun sama kohtalo osuu sellaisen ihmisen kohdalle että KELAN LÄÄKÄRIT katkaisevat ainoan tulonlähteen sairaspäivärahan niin jotain tapahtuu VARMASTI tosi ikävää jollain paikkakunnalla se on ihan varma,Eihän tälläistä voi tehdä että tietoisesti ajetaan ihminen soppalan luukulle sieltä saa toimeen tulon mutta kela perii sen takaisin jos esim saa jotain muuta korvausta tai rupee saamaan taas sairaspäivärahaa.Ei voi muuta sanoo VOI VITTU TÄTÄ TOUHUA
Edes mennyt sukulaiseni sai kelalta päätöksen että voi tehdä seisoma työtä ihan hyvin ja ettei jaloissa ole mitään vikaa,no eihän niissä ollutkaan sillä hänellä ei ollut jalkoja ollenkaan.
Tilanne meni kertaheitolla huonommaksi, kun perustoimeentulokin siirtyi Kelalle. Nyt sitten Kelalla on valta katsoa, että ihminen ei tarvitse enää mitään lääkkeitä eikä mitään toimeentuloa. Saadaan iso määrä heikkokuntoisia ihmisiä asunnottomina kadulle kerjäämään.
Olisi mielenosoituksen paikka.