ASIATUNTIAT

Bukke

Keitä ovat kelan ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT?Miten voivat tehdä päätöksiä asiakasta/potilasta näkemättä ja kuulematta?Olisi edes soitto aika asiantuntia lääkäreille mutta ei niin ei,Puhelimessa kelan asiakasneuvoja sanoo että meidän asiantuntia lääkäri voi Katsoa että voi katkaista sairaspäivärahan maksamisen vaikka olisi sairaslomaa jäljellä 1-2 kuukautta.sairasloman oli kirjoittanut NEUROLOGI,kävelen kainalosauvojen kanssa ja epilepsiaan olen sairastunut 2016, R2-LUOKAN AJOKIELTO 10 VUOTTA JA R1 AJOKIELTO 2 VUOTTA .SANOIVAT ETTÄ voit PALATA ENTISEEN työhösi olet täysin työkykyinen,ammattini kuorma-auton kuljettaja,MITÄS OLETTE ASIASTA MIELTÄ?

6

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälti

      haiskahtavat samanmoisille kuin nämä vakuutusyhtiöiden lekurit. Heiltäkin saa diagnooseja kättä puristamatta. Money talks.

      • Bukke

        PITKÄLTI: Juuri näin,EIKÖS SUOMEN PITÄISI OLLA HYVINVOINTI JA OIKEUS VALTIO 2017,KÖYHÄT KÖYHTYY JA RIKKAAT RIKASTUU.Niin tv-ohjemassa kysyttiin KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄREISTÄ KELAN PÄÄJOHTAJALTA EI TOMITTAJAKAAN SAANUT SELKEÄÄ VASTAUSTA,RUPESI PUHUMAAN MUISTA ASIOISTA,SITTENHÄN KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT VOI NÄILLÄ PERUSTEILLA PALUTTAA AJOKORTIN R1 JA R2 LUOKAN AJOOIKEUDEN.EPILEPTINEN KOHTAUS KUORMA-AUTON RATISSA TIENPÄÄLLÄ VILKKAASSA LIIKENTEESSÄ KUKA KORVAA KELAN LÄÄKÄRITKÖ?


    • epäoikeuson

      Kyllä Karpolle olisi asiaa.

      • Bukkekkeli

        Kun sama kohtalo osuu sellaisen ihmisen kohdalle että KELAN LÄÄKÄRIT katkaisevat ainoan tulonlähteen sairaspäivärahan niin jotain tapahtuu VARMASTI tosi ikävää jollain paikkakunnalla se on ihan varma,Eihän tälläistä voi tehdä että tietoisesti ajetaan ihminen soppalan luukulle sieltä saa toimeen tulon mutta kela perii sen takaisin jos esim saa jotain muuta korvausta tai rupee saamaan taas sairaspäivärahaa.Ei voi muuta sanoo VOI VITTU TÄTÄ TOUHUA


    • juostaankokilpaa

      Edes mennyt sukulaiseni sai kelalta päätöksen että voi tehdä seisoma työtä ihan hyvin ja ettei jaloissa ole mitään vikaa,no eihän niissä ollutkaan sillä hänellä ei ollut jalkoja ollenkaan.

    • upea_uudistus

      Tilanne meni kertaheitolla huonommaksi, kun perustoimeentulokin siirtyi Kelalle. Nyt sitten Kelalla on valta katsoa, että ihminen ei tarvitse enää mitään lääkkeitä eikä mitään toimeentuloa. Saadaan iso määrä heikkokuntoisia ihmisiä asunnottomina kadulle kerjäämään.

      Olisi mielenosoituksen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe