ASIATUNTIAT

Bukke

Keitä ovat kelan ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT?Miten voivat tehdä päätöksiä asiakasta/potilasta näkemättä ja kuulematta?Olisi edes soitto aika asiantuntia lääkäreille mutta ei niin ei,Puhelimessa kelan asiakasneuvoja sanoo että meidän asiantuntia lääkäri voi Katsoa että voi katkaista sairaspäivärahan maksamisen vaikka olisi sairaslomaa jäljellä 1-2 kuukautta.sairasloman oli kirjoittanut NEUROLOGI,kävelen kainalosauvojen kanssa ja epilepsiaan olen sairastunut 2016, R2-LUOKAN AJOKIELTO 10 VUOTTA JA R1 AJOKIELTO 2 VUOTTA .SANOIVAT ETTÄ voit PALATA ENTISEEN työhösi olet täysin työkykyinen,ammattini kuorma-auton kuljettaja,MITÄS OLETTE ASIASTA MIELTÄ?

6

363

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälti

haiskahtavat samanmoisille kuin nämä vakuutusyhtiöiden lekurit. Heiltäkin saa diagnooseja kättä puristamatta. Money talks.

• Bukke

PITKÄLTI: Juuri näin,EIKÖS SUOMEN PITÄISI OLLA HYVINVOINTI JA OIKEUS VALTIO 2017,KÖYHÄT KÖYHTYY JA RIKKAAT RIKASTUU.Niin tv-ohjemassa kysyttiin KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄREISTÄ KELAN PÄÄJOHTAJALTA EI TOMITTAJAKAAN SAANUT SELKEÄÄ VASTAUSTA,RUPESI PUHUMAAN MUISTA ASIOISTA,SITTENHÄN KELAN ASIANTUNTIA LÄÄKÄRIT VOI NÄILLÄ PERUSTEILLA PALUTTAA AJOKORTIN R1 JA R2 LUOKAN AJOOIKEUDEN.EPILEPTINEN KOHTAUS KUORMA-AUTON RATISSA TIENPÄÄLLÄ VILKKAASSA LIIKENTEESSÄ KUKA KORVAA KELAN LÄÄKÄRITKÖ?

• epäoikeuson

Kyllä Karpolle olisi asiaa.

• Bukkekkeli

Kun sama kohtalo osuu sellaisen ihmisen kohdalle että KELAN LÄÄKÄRIT katkaisevat ainoan tulonlähteen sairaspäivärahan niin jotain tapahtuu VARMASTI tosi ikävää jollain paikkakunnalla se on ihan varma,Eihän tälläistä voi tehdä että tietoisesti ajetaan ihminen soppalan luukulle sieltä saa toimeen tulon mutta kela perii sen takaisin jos esim saa jotain muuta korvausta tai rupee saamaan taas sairaspäivärahaa.Ei voi muuta sanoo VOI VITTU TÄTÄ TOUHUA

• juostaankokilpaa

Edes mennyt sukulaiseni sai kelalta päätöksen että voi tehdä seisoma työtä ihan hyvin ja ettei jaloissa ole mitään vikaa,no eihän niissä ollutkaan sillä hänellä ei ollut jalkoja ollenkaan.

• upea_uudistus

Tilanne meni kertaheitolla huonommaksi, kun perustoimeentulokin siirtyi Kelalle. Nyt sitten Kelalla on valta katsoa, että ihminen ei tarvitse enää mitään lääkkeitä eikä mitään toimeentuloa. Saadaan iso määrä heikkokuntoisia ihmisiä asunnottomina kadulle kerjäämään.

Olisi mielenosoituksen paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      78
      3204
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      374
      1195
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      825
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      270
      689
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      155
      655
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      620
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      588
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      555
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      528
    Aihe