Moi muhoslaiset! Olen Javid 17vuotias kotoisin. Afganistanisaa, Olen asunut vuosi muhoksella, Olemme täällä 13 pokikaa Ehkä monet muhoslaiset tunne meitä haluaisin tietää minkä mieltä teillä on meitä?
Minkä mieltä teillä on meita??
16
646
Vastaukset
- muhos.lainen
Mitä mieltä te olette Muhoksesta ja miten on mennyt?
- onni59
Ystäviä löytyy varmaan parhaiten harrastusten parista. Kunnasta kyselemällä löytyy harrastemahdollisuuksia laidasta laitaan : ) . Hienosti olet oppinut suomenkielen alkeet! Tulet ymmärrettäväksi varsin hyvin. Kertoo ahkeruudestasi ja motivoituneisuudesta. - Mitä toiveita sinulla ja muilla tuntemillasi maahanmuttajilla olisi?
- Jafari
Muhos on niin hyvä paikka meille mutta on vähän tylsä. Haluan tuttusta enemmän suomalaisia koska se auta että mä tiedän paremmin teidän kulttuureista.
- epyktiläenen
Teitä vedätetään Muhoslaiset. Jos "hän" olisi Afganista niin ei ainakaan sanaa "Muhoslaiset" hän ei osaisi kirjoittaa oikein. Muutenkin tuosta paistaa vedätys.
- Rezaie
Kyllä en osa kirjotta hyvin, mutta kuitenkin mietit minusta väärin!
- 88adolg
Meehä trolli takas kotias🖕
- Sakht
Jos minulla ei ollut ongelma omassa maassa en tullut suomeen ollenkaan
- Jeppet89
Yksi alaikäinen maksaa 70000e vuodessa kunnalla.
Ei ole hyvä meille veronmaksajille.- Asad21
70000€😵en minä usko siitä
- Jeppet89
Lukee kunnan sivuilla valtuuston virallisissa asiakirjoissa jotka ovat julkista tietoa kaikille joten katso ja lue sieltä.
- Asad22
Jeppet89 kirjoitti:
Lukee kunnan sivuilla valtuuston virallisissa asiakirjoissa jotka ovat julkista tietoa kaikille joten katso ja lue sieltä.
Mutta kun olen valmis koulusta ja aloitan töitä varma maksan veroa ja nyt saan vähän palklaa!
- Kekkonen6777
Tuleppa keskustelemaan ihan omalla nimelläsi muhoslaiset facebook ryhmään. Se on kaikille avoin ryhmä.
- Petteri2
Eiköhän ollut ihan valkonaama?!
Kokeilu miten Mullahiin suhtaudutaan.- möllähi
Ihan varmasti valkonaama, kömpelöä vedätystä arvon muhoslaiset.
- jöröjukka
Japani ja Australia ovat rikkaita valtioita tähän kylmään ja korvia myöten veloissa olevaan maahan verrattuna. Miksi tänne, miksi ei em. maat kelpaa ???
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776