HEI
Onko täällä ketään 11-13v tyttöä joka vaihtaa tyyliään pastelgothiksi eli suomeks pastelligootiksi? Haluaisin puhua sellaisen kanssa😊 kerro heti niin voidaan puhua vaikka IG diressä😄 puhelin-numeroa en heti anna! Kertokaa myös mahdollisesti kauppoja jossa voisi olla pastel goth peruukkeja.
Pastel goth tarvitsee 11-13v pastel gotheja;)
12
417
Vastaukset
"puhelin-numero"
Ei näin. Ei saatana näin.
"Oi äiti, kuinka silmiäni koskee.."
Käsi ylös kuka tietää mistä suomituben tuon puolen kappaleesta väännetty- 12vPastelgoth
Voi kuule yuggis_ jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa niin voit mennä muualle.
12vPastelgoth kirjoitti:
Voi kuule yuggis_ jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa niin voit mennä muualle.
Eli et tiedä?
Jonnet ei muista.12vPastelgoth kirjoitti:
Minusta yuggis_ oikein mukavasti korjasi virheesi. Näinkö sitä kiitetään?
animehomo- kirjoitti:
Minusta yuggis_ oikein mukavasti korjasi virheesi. Näinkö sitä kiitetään?
No, ei ehkä niin kovin mukavasti....
jokutyyppi19 kirjoitti:
No, ei ehkä niin kovin mukavasti....
"Anteeksi, mutta kirjoitittekohan mahdollisesti sanan PUHELINNUMERO väärin? :)"
Parempi? :P
- sdfdsf343
Olen liian vanha, enkä ole pastelligootti.
- PastelGothKid
Valmiina Paikoillanne pastel täältä löytyis yks😁
- Yaaaaaaas
Meinasin jo kirjottaa jutun mutta taidan olla pahasti myöhässä jos tää on kirjotettu kolmatta... :D
- Iwannabepastelgoth
Moi mä ja mun kaveri tykätään pastelgoth tyylistä mutta ei olla vielä kuitenkaan ihan muuttamassa tyyliä tarvittaisiin neuvoja että miten sellaisen tyylin voisi aloittaa :)
- jokurandomohikulkija
Pukeudun itse enemmän fairy kei/yami kawaii tyylisesti mutta melko samallainen idea kuitenkin. Ei siinä muutakuin ostaa pastellin värisiä vaatteita joista tykkää ja jotka sopii. Itse kiertelen kirppareilla paljon ja sitten tuunaan itse niitä kotona, esimerkiksi röyhelöillä, ruseteilla, silitys lapuilla ja kaikella mitä nyt vain keksii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389