Te palstan mimmit ootte toinen toistaan ihanampii: Tinttis, Kittie, Ariel ja Ilmannimi...
Muiskui, halei ja kukkasii :) Tää palsta ei ois mitään ilman teitä!
🌹🌺🌼🌷🏵🌻
Kokkolan naisille hyvää naistenpäivää:)
12
241
Vastaukset
- hetiroskiin
Ylläpito huomio bannatkaa tuo itsensäkehuja joka on poistettujen samojen palstojen massapostittaja.
Kiitos! Kannatti pyörähtää täällä, ku tuo todella lämmitti mun mieltä! <3
- tiedoksi_että
Rekattu kaverinne yritti tuota samaa kahteen otteeseen, se on sen 'käsialaa'. Joku vaan kopioi sen ettei kokonaan häviä kun se poistettiin joka kerta jonkun kahelin ilmiantamana.
- ehdinnähdä
tiedoksi_että kirjoitti:
Rekattu kaverinne yritti tuota samaa kahteen otteeseen, se on sen 'käsialaa'. Joku vaan kopioi sen ettei kokonaan häviä kun se poistettiin joka kerta jonkun kahelin ilmiantamana.
Niissä oli useampi viesti, toljanter ja pari muuta tuttua.
- kuka-häiriköi-sontakasa
Mikä helevetti sua hullua vaivaa?miks sinä sekonnut joka saatanan aloitukseen!mee nyt saatanan hullu sinne perhoon sekoileen!kaitpa siellä on tommoisia sekoja muitaki?siellä ei sinunkaan tarvi yksin riehua,kaitpa perhossa on SUKULAIS sieluja!et oo yksin,mikä on hyvä asia!täällä kokkolassa oot ylimääräinen sontakasa!
tiedoksi_että kirjoitti:
no jäbä kahteliki et toi on kyllä kovasti artsin oloista tekstiä..
No mä ton takana oon et toi oli sit jonku kopsu. Ylläpito poisti eilen tyyliin kymmenes minsas mitä mä 2 kpl avauksii tein et kyl siel hereil ollaan ku tarvis vaatii... ;)
jäbänki osalta vähä semmoset nolon sorttiset toivotukset ku pääs niinku eilen aamulla jotenki unohtumaan.. ;)
Kiitti sulle 'sivusta_seurannut'. Sä teit sen mihin mä en kyennyt... ;)
- tervetuloa_turkusseen
Näette näivettynyttä!
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/varsinais-suomi/turkuNo tuonne olisi syytä jokaisen vilkaista siinä vaiheessa kun tuntuu siltä ettei tänne itsensä lisäksi muita sovi..
- TosiRealisointiKokkola
Minä toivotan KokkolanTosirealistille hyvää miesten päivää, hyvää eläkeläis vanhusten päivää myöskin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466