Te palstan mimmit ootte toinen toistaan ihanampii: Tinttis, Kittie, Ariel ja Ilmannimi...
Muiskui, halei ja kukkasii :) Tää palsta ei ois mitään ilman teitä!
🌹🌺🌼🌷🏵🌻
Kokkolan naisille hyvää naistenpäivää:)
12
237
Vastaukset
- hetiroskiin
Ylläpito huomio bannatkaa tuo itsensäkehuja joka on poistettujen samojen palstojen massapostittaja.
Kiitos! Kannatti pyörähtää täällä, ku tuo todella lämmitti mun mieltä! <3
- tiedoksi_että
Rekattu kaverinne yritti tuota samaa kahteen otteeseen, se on sen 'käsialaa'. Joku vaan kopioi sen ettei kokonaan häviä kun se poistettiin joka kerta jonkun kahelin ilmiantamana.
- ehdinnähdä
tiedoksi_että kirjoitti:
Rekattu kaverinne yritti tuota samaa kahteen otteeseen, se on sen 'käsialaa'. Joku vaan kopioi sen ettei kokonaan häviä kun se poistettiin joka kerta jonkun kahelin ilmiantamana.
Niissä oli useampi viesti, toljanter ja pari muuta tuttua.
- kuka-häiriköi-sontakasa
Mikä helevetti sua hullua vaivaa?miks sinä sekonnut joka saatanan aloitukseen!mee nyt saatanan hullu sinne perhoon sekoileen!kaitpa siellä on tommoisia sekoja muitaki?siellä ei sinunkaan tarvi yksin riehua,kaitpa perhossa on SUKULAIS sieluja!et oo yksin,mikä on hyvä asia!täällä kokkolassa oot ylimääräinen sontakasa!
tiedoksi_että kirjoitti:
no jäbä kahteliki et toi on kyllä kovasti artsin oloista tekstiä..
No mä ton takana oon et toi oli sit jonku kopsu. Ylläpito poisti eilen tyyliin kymmenes minsas mitä mä 2 kpl avauksii tein et kyl siel hereil ollaan ku tarvis vaatii... ;)
jäbänki osalta vähä semmoset nolon sorttiset toivotukset ku pääs niinku eilen aamulla jotenki unohtumaan.. ;)
Kiitti sulle 'sivusta_seurannut'. Sä teit sen mihin mä en kyennyt... ;)
- tervetuloa_turkusseen
Näette näivettynyttä!
http://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/varsinais-suomi/turkuNo tuonne olisi syytä jokaisen vilkaista siinä vaiheessa kun tuntuu siltä ettei tänne itsensä lisäksi muita sovi..
- TosiRealisointiKokkola
Minä toivotan KokkolanTosirealistille hyvää miesten päivää, hyvää eläkeläis vanhusten päivää myöskin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658