Mistä Odinain soltuillen töitä???

peräpojat

Suokkikin tyhjenee.

21

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläpä muuta viserrä!:DXDXDXD

• Raskistin

tunnistaa aina siitä kun se kehuu omia sairaita mielipiteitään. Muut niitä ei kehukaan.

• kvaak-kvaak
        Raskistin kirjoitti:

tunnistaa aina siitä kun se kehuu omia sairaita mielipiteitään. Muut niitä ei kehukaan.

Niin juuri. Ja eihän siitä mongerruksesta mitään selvää saakaan.
        Nythän se "kielinero" kuvittelee kommunikoivansa lintujen kielellä.

• kvaak-kvaak kirjoitti:

Vae linttuin kielellä! Oot sinnäe aekalaella jäläkkeejjiäny ku et vanahhoo sanampartta tunne:DXD "Eläpä muuta viserrä!":DXDXDXD Niinku niät ni meekäpoeka se hallihttoo muun ohessa sanallaskut ja sutkkaaksettii iha ylvoemasesti:DXDXDXDXD

• Lintujen_kielellä
        kvaak-kvaak kirjoitti:

Miten tästä tuli heti mieleen Lapinlahden linnut. Ne oikeat reppanat jotka kuvittelivat että osaavat lentää.

• mikähaisee
        tiälläsitäkirjutettaan kirjoitti:

Vae linttuin kielellä! Oot sinnäe aekalaella jäläkkeejjiäny ku et vanahhoo sanampartta tunne:DXD "Eläpä muuta viserrä!":DXDXDXD Niinku niät ni meekäpoeka se hallihttoo muun ohessa sanallaskut ja sutkkaaksettii iha ylvoemasesti:DXDXDXDXD

"Loukkaukset ovat niiden perusteluja, jotka ovat väärässä."
        - Rousseau -

• pierunainen

"minä olen viisaampi kuin sinä"
        - joku tyyppi kerran jossain -

• Paitsi_että

Eivät ne Odinin puupäät mitään töitä tarvitse kun ne eivät ole niitä ennenkään tehneet.

• torilletanssimaan

Sittenhän ne ovat mamujen kanssa samalla viivalla tasavertaisesti.
        Tai ei oikeastaan. Odinit eivät saa niin paljon yhteiskunnan tukia.

• vaivielätöitä

Eihän täällä riitä terveillekään töitä! Mistä sitten näille leikkisotilaille? Aikuiset ihmiset leikkii roolileikkejä...aina saa hävetä silmät päästään. Olisitte käyneet koulunne aikanaan ja matkustelleet edes kerran ulkomaille, vaikka juvalle! Mikkeliläiselle sekin on tietysti jo liian eksoottinen paikka.

• Vua huommoottako mitenkä monta kommenttija on poes pyihkästy:DXD Siivvousropotti hallihttoo hommasa:DXDXD

• enoorobotti

ei ole sotureille eikä suvakeille töitä ole ku mamut vie ne mukanaan.
      mitäs seuraavaks leikittäis?

• miniootin

Ainaskii sillen pikkuoodinille siinä länkkärin kuvan laidassa pitäs keksiä jotakin muuta puuhaa. Net ootinit muuten muistaavat sen takavuosien kääpiönheitto-buumin ja alkaavat aikansa kuluksi viskellä kilvan sitä miniootinija.

• Tunnentapauksen

Eipä ne ole töitä tarvinnut tähänkään saakka. Ärsyttävintä, on kun loisiivat työtätekevien kustannuksella.

• tilastofaktaa

Niin ja matuthan ei sitä sitten tee. Tilastojen mukaan työikäisten somalien työllisyysprosentti on jotain 20% luokkaa. Siis 80% työikäisistä elää tuilla. Revi siitä huumoria sitten.

• nohnoh1
        tilastofaktaa kirjoitti:

Niin ja matuthan ei sitä sitten tee. Tilastojen mukaan työikäisten somalien työllisyysprosentti on jotain 20% luokkaa. Siis 80% työikäisistä elää tuilla. Revi siitä huumoria sitten.

Eipäs käännetä puheenaihetta matuihin. Mikä siinä on, että meillä nämä ootinin soturit luulevat, että minä tahdon maksaa penniäkään teidän kaljoista. En tahdo, jos on kunnollinen kansalainen joka on työttömänä, niin se on ihan eri asia. Mutta nämä per*eleen leikkisotilaat. EI TEITÄ EDES TARVITA MIHINKÄÄN!

• oikeatsotilaatko
        nohnoh1 kirjoitti:

Eipäs käännetä puheenaihetta matuihin. Mikä siinä on, että meillä nämä ootinin soturit luulevat, että minä tahdon maksaa penniäkään teidän kaljoista. En tahdo, jos on kunnollinen kansalainen joka on työttömänä, niin se on ihan eri asia. Mutta nämä per*eleen leikkisotilaat. EI TEITÄ EDES TARVITA MIHINKÄÄN!

Minä en tahdo maksaa penniäkään matuille, jotka eivät osaa elää kunnollisesti lakiemme mukaan, vaan haluavat maahamme omat lakinsa.

• Ekopäällikkö

Ekotorilla töitä riittää. Siellä kokoontuu koko Mikkelin kerma.

• pikkutommi

ekolla saa käyä kädellä paras työ paika ikinä

• plkkinenjakrkkäinen

Onko plkkinen ja krkkäinen ekotorilla?????

• soldators

Eiköhän Turkista ole taas kohta rynnimässä miljoonia kun "sopimus" raukeaa". Siinäpä on sitten joka ukolle hommia jos Merkel ei ota kaikkia!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8129
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6218
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4711
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3225
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2769
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2492
    Aihe