Moi oon 14v ja kokeilin tänään ekan kerran vapea yhden kerran otin en aio enää koskaan ottaa tajusin et oli virhe ees kokeilla kaverit vaa myös otti ja kyseli et otanks en haluu pilaa mun keuhkoi tai mitää ongelmii haluu haluisin kertoo mun iskälle täst ja äitille mun vanhemmat on siis eronnu miten kertoisin ja kannattaako onko teil kokemuksii jos ootte kertonu
Sähkötupakka
7
427
Vastaukset
- Wonders
Ei ole mitään järkeä kertoa siitä kenellekään, kerta suhtaudut siihen muutenkin kielteisesti. Jos kokisit vetävää himoa nauttia lisää, silloin toki kannattaisi, mutta muuten suosittelen jättämään väliin.
Vapettaminen on muuten miltei vaaratonta, mutta sen aloittaminen on turhaa sekä suorastaan typerää, ellei ole jo valmiiksi riippuvainen tupakkatuotteista ja haluaa lopettaa/minimoida haitat. - Vitunkantelupukki
Lol vape ei pasko keuhkoja,jos kerrot asiasta vanhemmilles oot vaan kusipää frendies silmis.
- Lalalalalalalalalalalala
Vape voi aiheuttaa keuhkoahtaumaa ja mun mielest tarkotti että hän kertoisi että hän itse maisto eikä kantelisi kavereista
- KaikkeeEItarviikertoo
Voit jättää asian omaan tietoos jos vain maistoit etkä haluu sitä lisää niin ei oo mitään ongelmaa
- Hmmmmmmmmm
Täytäkö 15 tänä vuonna? ja sun iässäs on aivan normaalia että kokeilee eri juttuja
- Auttakaaplsss
Joo täytän 15 ja joo päätin et oon vaa hiljaa koko asiast en jaksa mitää ylimääräst draamaa
- Homoalottaja
Oot vitun tyhmä jos kerrot vanhemmille ja luulet että vape pilaa keuhkot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306