georg jensen...

jossukka

tietääkö kukaan jensenin sormusmallistosta mitään?!?! Mielenkiinnolla olen yrittänyt seurata, josko joku olisi hankkinut jensenin sormuksen. Mulla haaveissa yksi: fusion. Kellään muulla sellaista? En oo kyllä nähny!!!

6

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jensen

Heippa, minä tiedän niistä aika paljon ja mistä voisit saada apua. Mitäs mietit? Broshyyrejä minulla on.

• jossukka

mietin sitä, onko punakulta hyvä materiaali. Millainen se oikein on käytössä? Täytyy tunnustaa että hömppänä en ollut edes KUULLUT moisesta! :)
        Missähän hinnoissa tuo fusion pyörii suomessa? Olen nähnyt yhden liikkeen mainostavan, mutta en ole vielä tohtinut mennä hintoja kyselemään. Ajatuksissa olisi puna-valkokultainen kahden sormuksen yhistelmä. Mutta sen sitten aika näyttää. Tuo punainen kulta on miulla se suurin mielenkiinnon kohde juuri nytten. Vähän vaihtelua ns. keltakultaan! Onko punakultakin kalliimpaa kuin keltainen kulta? Ainakin valkokulta on!

• Jensen
        jossukka kirjoitti:

mietin sitä, onko punakulta hyvä materiaali. Millainen se oikein on käytössä? Täytyy tunnustaa että hömppänä en ollut edes KUULLUT moisesta! :)
        Missähän hinnoissa tuo fusion pyörii suomessa? Olen nähnyt yhden liikkeen mainostavan, mutta en ole vielä tohtinut mennä hintoja kyselemään. Ajatuksissa olisi puna-valkokultainen kahden sormuksen yhistelmä. Mutta sen sitten aika näyttää. Tuo punainen kulta on miulla se suurin mielenkiinnon kohde juuri nytten. Vähän vaihtelua ns. keltakultaan! Onko punakultakin kalliimpaa kuin keltainen kulta? Ainakin valkokulta on!

Hei.
        Punakulta on metalliseos jossa kullan lisäksi seosmetallina on pääosin kuparia, väri on punaisempi mitä suurempi kuparin osuus on.
        Hinnat Suomeesa on noin 400-470€ per tavallinen pala(sehän löytyy puna-, valko, ja keltakultana). 2-5 palaa pystyy liittää toisiinsa. Sitten löytyy myös pala missä on 8 timanttia (kaikkiaan 0,16ct) mutta vaan valkokultana. Se maksaa noin 1200€.
        Muuta...
        Fusionithan ovat 18kt kultaa.
        Jos esim ensin ostat kaksi palaa niin voit myöhemmässä vaiheessa ostaa niitä lisää tai vaihtaa. Niitä ei oston jälkeen pysy pinentää eikä suurentaa, designin takia.

Toivottavasti tämä auttoi!?

• Jurpo
        Jensen kirjoitti:

Hei.
        Punakulta on metalliseos jossa kullan lisäksi seosmetallina on pääosin kuparia, väri on punaisempi mitä suurempi kuparin osuus on.
        Hinnat Suomeesa on noin 400-470€ per tavallinen pala(sehän löytyy puna-, valko, ja keltakultana). 2-5 palaa pystyy liittää toisiinsa. Sitten löytyy myös pala missä on 8 timanttia (kaikkiaan 0,16ct) mutta vaan valkokultana. Se maksaa noin 1200€.
        Muuta...
        Fusionithan ovat 18kt kultaa.
        Jos esim ensin ostat kaksi palaa niin voit myöhemmässä vaiheessa ostaa niitä lisää tai vaihtaa. Niitä ei oston jälkeen pysy pinentää eikä suurentaa, designin takia.

Toivottavasti tämä auttoi!?

Moi Jensen,
        Tiedatko saako Fusionia pienempana kuin kokoa 8? Paikallinen kauppias julkesi vaittaa, etta 8
        on pienin koko. Tuon hintaluokan sormus ylisuurena aiheuttaa stressia.
        Kiittaen,
        Jurpo.

• Jensen
        Jurpo kirjoitti:

Moi Jensen,
        Tiedatko saako Fusionia pienempana kuin kokoa 8? Paikallinen kauppias julkesi vaittaa, etta 8
        on pienin koko. Tuon hintaluokan sormus ylisuurena aiheuttaa stressia.
        Kiittaen,
        Jurpo.

Hei,

Tilanne on joo valitettavasti niin että niitten pienin koko on 48(eri mittakaava) ja se on aika lähellä meidän 8. 48 tarkoittaa sisäympärystä. Esim Paajanen Helsingissä pystyy niitä vähän pienentää(kuulema).

• Jurpo
        Jensen kirjoitti:

Hei,

Tilanne on joo valitettavasti niin että niitten pienin koko on 48(eri mittakaava) ja se on aika lähellä meidän 8. 48 tarkoittaa sisäympärystä. Esim Paajanen Helsingissä pystyy niitä vähän pienentää(kuulema).

Kiitoksia tiedosta Jensen,
        Harmituinen juttu, etta ko. sormusta ole pienempaa kokoa. Pienennysoperaatio kuulostaa turhan hankalalta. Toivotaan, etta he laajentavat kokoskaalaansa joku paiva...
        Kiittaen,
        Jurpo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1743
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1054
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe