tietääkö kukaan jensenin sormusmallistosta mitään?!?! Mielenkiinnolla olen yrittänyt seurata, josko joku olisi hankkinut jensenin sormuksen. Mulla haaveissa yksi: fusion. Kellään muulla sellaista? En oo kyllä nähny!!!
georg jensen...
6
1603
Vastaukset
- Jensen
Heippa, minä tiedän niistä aika paljon ja mistä voisit saada apua. Mitäs mietit? Broshyyrejä minulla on.
- jossukka
mietin sitä, onko punakulta hyvä materiaali. Millainen se oikein on käytössä? Täytyy tunnustaa että hömppänä en ollut edes KUULLUT moisesta! :)
Missähän hinnoissa tuo fusion pyörii suomessa? Olen nähnyt yhden liikkeen mainostavan, mutta en ole vielä tohtinut mennä hintoja kyselemään. Ajatuksissa olisi puna-valkokultainen kahden sormuksen yhistelmä. Mutta sen sitten aika näyttää. Tuo punainen kulta on miulla se suurin mielenkiinnon kohde juuri nytten. Vähän vaihtelua ns. keltakultaan! Onko punakultakin kalliimpaa kuin keltainen kulta? Ainakin valkokulta on! - Jensen
jossukka kirjoitti:
mietin sitä, onko punakulta hyvä materiaali. Millainen se oikein on käytössä? Täytyy tunnustaa että hömppänä en ollut edes KUULLUT moisesta! :)
Missähän hinnoissa tuo fusion pyörii suomessa? Olen nähnyt yhden liikkeen mainostavan, mutta en ole vielä tohtinut mennä hintoja kyselemään. Ajatuksissa olisi puna-valkokultainen kahden sormuksen yhistelmä. Mutta sen sitten aika näyttää. Tuo punainen kulta on miulla se suurin mielenkiinnon kohde juuri nytten. Vähän vaihtelua ns. keltakultaan! Onko punakultakin kalliimpaa kuin keltainen kulta? Ainakin valkokulta on!Hei.
Punakulta on metalliseos jossa kullan lisäksi seosmetallina on pääosin kuparia, väri on punaisempi mitä suurempi kuparin osuus on.
Hinnat Suomeesa on noin 400-470€ per tavallinen pala(sehän löytyy puna-, valko, ja keltakultana). 2-5 palaa pystyy liittää toisiinsa. Sitten löytyy myös pala missä on 8 timanttia (kaikkiaan 0,16ct) mutta vaan valkokultana. Se maksaa noin 1200€.
Muuta...
Fusionithan ovat 18kt kultaa.
Jos esim ensin ostat kaksi palaa niin voit myöhemmässä vaiheessa ostaa niitä lisää tai vaihtaa. Niitä ei oston jälkeen pysy pinentää eikä suurentaa, designin takia.
Toivottavasti tämä auttoi!? - Jurpo
Jensen kirjoitti:
Hei.
Punakulta on metalliseos jossa kullan lisäksi seosmetallina on pääosin kuparia, väri on punaisempi mitä suurempi kuparin osuus on.
Hinnat Suomeesa on noin 400-470€ per tavallinen pala(sehän löytyy puna-, valko, ja keltakultana). 2-5 palaa pystyy liittää toisiinsa. Sitten löytyy myös pala missä on 8 timanttia (kaikkiaan 0,16ct) mutta vaan valkokultana. Se maksaa noin 1200€.
Muuta...
Fusionithan ovat 18kt kultaa.
Jos esim ensin ostat kaksi palaa niin voit myöhemmässä vaiheessa ostaa niitä lisää tai vaihtaa. Niitä ei oston jälkeen pysy pinentää eikä suurentaa, designin takia.
Toivottavasti tämä auttoi!?Moi Jensen,
Tiedatko saako Fusionia pienempana kuin kokoa 8? Paikallinen kauppias julkesi vaittaa, etta 8
on pienin koko. Tuon hintaluokan sormus ylisuurena aiheuttaa stressia.
Kiittaen,
Jurpo. - Jensen
Jurpo kirjoitti:
Moi Jensen,
Tiedatko saako Fusionia pienempana kuin kokoa 8? Paikallinen kauppias julkesi vaittaa, etta 8
on pienin koko. Tuon hintaluokan sormus ylisuurena aiheuttaa stressia.
Kiittaen,
Jurpo.Hei,
Tilanne on joo valitettavasti niin että niitten pienin koko on 48(eri mittakaava) ja se on aika lähellä meidän 8. 48 tarkoittaa sisäympärystä. Esim Paajanen Helsingissä pystyy niitä vähän pienentää(kuulema). - Jurpo
Jensen kirjoitti:
Hei,
Tilanne on joo valitettavasti niin että niitten pienin koko on 48(eri mittakaava) ja se on aika lähellä meidän 8. 48 tarkoittaa sisäympärystä. Esim Paajanen Helsingissä pystyy niitä vähän pienentää(kuulema).Kiitoksia tiedosta Jensen,
Harmituinen juttu, etta ko. sormusta ole pienempaa kokoa. Pienennysoperaatio kuulostaa turhan hankalalta. Toivotaan, etta he laajentavat kokoskaalaansa joku paiva...
Kiittaen,
Jurpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728