Elikkäs siis oon 23v perusterve nuorinainen.
Ensimmäiset menkat kun alko noin 14v ne oli todella todella kivuliaat!pyörtyilin kolussa ja olin lähestulkoon kyvytön mihinkään, normi särkylääkkeet autto mutta niitä sai ottaa reilusti. Menkat oli runsaat tuolloin. Sitten alotin e pillerit ja kivut hävis kokonaan, ja menkat oli niukat. Noin vuosi sitten alotin puolen vuoden tauon pillereistä eikä menkka kipuja tullut. Nyt sitten uudessa suhteessa puol vuotta sitten alotin ehkäsyrenkaan, menkka kivut olleet nyt taas ihan sietämättömät. Makaan tuskanhiessä vessan lattialla eikä tällöin tiedä mitenpäin olisi,vatsa menee sekaisin ja oksettaa. Muita kipuja ei kuitenkaan ilmene missään vaiheess kuukautisia. Normi särkylääkkeillä menee edelleen ohi.
Hiivatulehduksista kärsin todella usein,oon laittanu ne ehkäsyn piikkiin. Yhdyntäkipuja ei ennen oo ollut paitsi nyt ainoostaan kun harrastetaan seksiä takaapäin. Papassa ollu ny kaks kertaa luokka II,mut endohan ei siinä vissiin näy. Tuon puolen vuoden tauon jälkeen oli muutama sellainen yhdyntä että kumi unohtu mutta raskaaksi en tullut.
Netin ihmeellisestä maailmasta kun tälleen yöllä lueskelee iskee pakokauhu endosta! Voiko tää olla sitä? Huomenna varaan kyllä lääkäriin ajan että saa mielenrauhan mut olisko ennen sitä ketään kellä olis endosta kokemuksia? Viittaako nää mun oireet ees yhtään sinne päin, vai oonko vaan sekasin :'DDDD
Endometrioosiko??
Hätäilevä
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836513Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto945432Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173772Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233397Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2323237Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat832381Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191726Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val471709Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi441449