...kaarinoita vielä muka liikenteessä?
Onko näitä...
12
230
Vastaukset
- Caarinisti
Minulla ainakin on, keväällä vien katsastukseen ja tiedän jo nyt että ei hylkyä tule. Kaikki kunnossa ja toimii.
- erkkiesimerkillinen
On ja paljon onkin. Mulla -93 carina 416tkm vasta ajettu ja ei ollut yhtään vikaa tai huomautusta kun pari kuukautta sitten leimasin. Joka päivä ajan n. 60km työmatkaa.
- KariNisti
Vaikka kuinka paljon, lasissa voi olla lähes puoli milliä, mutta varma matka jatkuu. Carina on ehkä kestävin Toyota, ei edes ruoste tunnu tarttuvan näihin. Ja ajettavuus on nykyautojen tasolla!
- pyörii
On toki ja mulla -90 1,6 kat 515tkm mittarissa toimii kuin kello, aina lähtenyt käymään eikä milloinkaan jättänyt tien päälle. Kallein remontti yhden kerran vaihdetut iskunvaimentimet.
- kaarlokuuskuus
Parahin erkki, näitä piisaa pilvin pimein 80-90 lukulaisina ja eri versioina. On sitten kaarina 2 tai E, meno jatkuu jos vaan joskus viitsii öljyt vaihtaa. Ominaisuuksiin ja ylläpitokuluihin nähden ihan ylivoimaisia pelejä. Itselläni -96 1.6 E ja takana 332tkm normihuolloilla. Helmikuussa vaihdatin alkuperäiset jarrulevyt uusiin 96€ töineen. Auto tuntuu kestävän suht reipasta käyttöä kaikin puolin eikä paikat repsota niin kuin kaikenmaailman foordeissa tai ooppeleissa jne. ranskalaisista puhumattakaan.
- aikamiespoikienharrastus
Pohjois-Karjalassa on Toyotien loppusijoituspaikka ja siellä talouden pakottavien totuuksien takia niitä tekohengitetään ihan loppuun asti. Ennen ne vietiin Afrikkaan ja myöhemmin Venäjälle.
- Seonparas
Carina on fiksun automiehen valinta. Kulut olemattomat, rahat säästyvät johonkin tuottavaan, osakkeisiin, metsään, sijoitusasuntoihin...Eikä tarvitse tinkiä luotettavuudesta, yli 20 vuotta vanha Carina on takuulla luotettavampi kuin uusi ranskis tai Skoda! Ja on lämmin, hiljainen ja mukava jota ei välttämättä edes kaikki upouudet autot ole.
Käsittämättömän upeaa laatua, monessa on alkuperäiset iskarit ja jarrulevytkin eikä alustassa ole edes ruostetta.
- MuistanAjanEilisen
Ei ainakaan Helsingissä ole muutamaan vuoteen näkynyt ja ykköskopan Avea näkee sitäkään enää lähinnä painajaisissaan. Tuohon aikaan Tojo oli kuitenkin luotettavan perusauton maineessa. Loppujen lopuksi, 90-luvun autoissa oli kaikissa lyhyt huoltoväli ja ruostetta.
- HuippuhyväCarina
90-luvun Carina oli luokkansa huippua aikoinaan, nytkin monessa suhteessa täysin ajanmukainen, kertoo jotakin Toyotan edistyksellisyydestä, kun 90-luvun euroautot ovat ihan museokamaa, mutta Toyota vaan porskuttaa.
- Paalattukaikki
Kyllä Kaarinat on jo paalattu, muutama hitsattu ja paikattu poikkeusyksilö ehkä löytyy seisonnasta pohjois-Karjalan perukoilta. Teron mielikuvituksessa niitä on paljon ja kaikki priimakunnossa.
- analisaattori
Aika outoa, ettei se Pohjois-Karjalan yleisin auto ole joku Carinan ikäinen Eurorutku, jos olisi parempi ja varmempi valinta. Halvempikin olisi vielä käytettynä. Jokin ei nyt vaan natsaa.
- ownwfrjne
Myös hämmästelty miten nopeasti viimeiset kaarinat ovat poistuneet katukuvasta juuri Afrikkaan ja vaihdokkeinakaan enään palaa Suomen liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021