Missä yrityksissä olette saaneet erityisen hyvää palvelua ja missä on toimittu täysin surkeasti?
Hyvä/huono palvelu!
14
287
Vastaukset
- otasiteselvää
Menes konesahalle niin tiedät mitä eroa on hyvällä ja huonolla palvelulla sitä helluntalais puljua ei voi verrata mihinkään
- Ylivoimaisia
Toivakan rautatieaseman ravintolassa on aivan upea palvelu. Henkilökunta on kuin luotu työhönsä.
- Violaava
Caffitellassa aivan upeaa palvelua.
- Ylivoimaisia
No niinhän minä kirjoitin että Toivakan rautatieasemalla!
- Mikah83
Paitsi Palokassa se yks nyrpee tumma pitkä tyttö..
- railikki
Tänään Jyväskylän Gigantissa, kymmenen pistettä kaverille joka oli töissä siinä tv:n puolella n. klo 17.00.
- Oikealltiellä
Hieno saavutus! Max. pistemäärä on 50!
- Tarjootarjoojalle
Kyseisessä Gigantissa kävin aikoinaan katsomassa tarjouksessa ollutta televisiota. Kuvan laatu oli huono, jonka ääneen mainitsin. Nokkela nuori myyjä siihen, että "no mitä muuta sä tähän hintaan luulit saavasi. (Hyvää palvelua ja hyviä tuotteita).
- killik
Palokan K-Raudassa ei tulla koskaan kysymään että tarvitaanko apua vaikka kuinka pyörit ja pyörit esim. maaliosastolla apua tarvitsevan näköisenä ja monesti liikkeessä ei muita asiakkaita ole ja tyypit vaan istuu vieressä tiskillä. Pitää itse mennä tiskille "anteeksi, saankö häiritä työtänne, tarvitsen apua tässä ja tässä asiassa..." -meiningillä. Boikotissa on. Kodin Terrassa saa palvelua nopeasti ja palvelu on hyvää, mutta se on kalliimpien hintojen ja S-korttijärjestelmän takia myös boikotissa.
- lompsaPullollaan
Yhessä Kaupassa mulle sano kassan täti päivää ja yhessä toisessa kaupassa nimiä mainitsematta kassan täti sano näkemiin.
- Takahuoneromantiikkaa
Kerran kaupan tätin kanssa jäätiin kaupan sulkeuduttua takahuoneeseen paneskelemaan. Se oli mielestäni hyvää palvelua.
- Viimeinenasiakas
Monessa parturiliikkeessä tuo on tyypillistä.
- Lukevaasiakas
Suomalaisessa kirjakaupassa on oikeasti hyvää palvelua. Myyjät rauhallisia ja ystävällisiä.
- Hyvämyyjä
Sellainen ' niskaanhengittävä' myyjä on ärsyttävä. Heti kun saat jalkasi oven sisäpuolelle, niin kysymässä mitä saisi olla, voinko auttaa. Nykyään kai useampi meistä haluaa ensiksi katsoa ympärilleen, ja osaa pyytää apua, jos tarvitsee.
Kauppiaan/myyjän pitäisi ymmärtää, että tunkeilemalla karkottaa tietyn osan asiakkaista pois. Eivätkä toiste palaa samaan kauppaan.
Tietysti tarvittaessa on myyjän oltava tavoitettavissa. Se on taitolaji tuo myyminenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351