Eikö tänne Juankoskelle saisi poliisia valvomaan että ketkä täällä kaahailee autollaan? Tuokin eräs rattijuoppo ajelee kortitta oli selvinpäin tai ei. Peloittaa lastenlasten puolesta milloin jyrää yli. Tämä sinivihreä japanilaisvalmisteinen auto
Meno kuin villissä lännessä
12
553
Vastaukset
- KunKysyit
Ei saa. Se kepulaisharppu liikenneministeri on tyhjentämässä maaseutua ja poliisi Juankoskella ei sovi siihen kuvioon.
- entinenasukas
Vae ee oo ennee polliissiloeta Ruukilla:D Eehän tuosta vielä kaavva oo ku siellä ol polliissiasemakkii siinä virastotalossa:D Liekkö koko talo jo tyhjillääsä:D
Onko siellä ylpiättää ennee minkkäällaesta elämätä? Ja milttee se nyt tunttuu ku ootta Kuopijon kaapunnin ettäesin eskaapuntialuve:D - soitappa
no eikö sitä voi soittaa sinne häkeen??
- mazda
antakkeeha Hennan ajella... kyllä se joku päivä lopettaa sen kun karma opettaa.
- väriäkoskelle
Kaupungin valtuusto on päättänyt ottaa lisää turvapaikanhakijoita Kuopioon ja mikä se oliskaan mukavampi paikka kuin Juankoski heille. Tehtaita ja asuntoja yllinkyllin eikä edes viinakauppaa ettei tule heille houkutuksia.
- koskelainen
Ei tule tänne.
- tehas
siellähän olisi hyvät oltavat ja tilaa riittää
- EnTunne
Menisitte töihin niin olis teilläkin auto millä rällätä
- kuosmane
Eikö mk3 jengin pedarin saisi jo pikkuhiljaa vastuuseen teoista vai pitääkö tässä omankädenoikeuteen siirtyä. Kannattaa häipyä maisemista..
- kuahar
ne kuaharit on niitä kartonkitehtaa kova palakkasia tuunaria ku on kiire töestä kottii
- juankoskihereicom
onhan tilaa ajella...kun siellä asuu niin vähän ihmisiä ...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211