se on sitten PERUS-JUSSI joka esittäytyy.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 105
Vanhimmat
on naisten mieleen, naapurinrouva jo valmiina.
Niinkö vassari-Eke meinaa.
paras ja pontevin on yksys.
Että muille ei mittää ,ykys voittoon !
kun perse-jussi pierasee kaiken ?
Mopen osille tässä jäädään , ei maha mittää.
Tämä on näitä vassari-Eskon juttuja.
me vattuperät jussille toivomme.
Älä anna edes persujen jallittaa eikä kepujen kampittaa.
Polje täysillä haarakiilaakin käyttäen.
Valitaan hieno edustaja päättämään kuntamme tulevaisuudesta.
ku hää suusa aikasee ja vattuperää päästelee.
Äänelle on katetta ,ku se jussile ripastaan.
Kyllä myös me kaikki hesalaiset äänestetään jussia!
tukee naapuria.
En tiedä mitä tuohon sanoisin.
eikö esko saa yhteen kirjotukseen asiaansa sanottua, kun joka palsatalle peräjälkeen suoltaa typeryyksiä?
jaksaa...
Eipä taida olla tuo mainitsemasi henkilö.
hyvä jussi !
jeppasten ääniin voit luottaa .
Eipä taida jeppaset minua äänestää.
Sehän on kuvasta päätellen aivan joku muu ukko kuin ehokaslistassa on kuvassa tuolla numerolla. Paita näyttää olevan kuitenkin vielä sama, vanha ja virttynyt.
Me täällä kirkonkylällä on ihmetelty, että miksi joku ei kehtaa tunnustaa olevansa vanha äijä. Onhan luonnollista, että tuulessa ja tuiskussa pikkusen rähjääntyy.
Jussille tullu hätä kun repolainen avas vastaavan kehupalstansa.
JK. jeppaset on perseestä?
wanhat ja wiisaat waltuustoon !
Mikä hätä siinä. Jussi on ehdokkaana ja tulee omana itsenään numeronsa kanssa esille. Ihmetyttää, että esilletulijoita ei löydy muista. Häpeävätkö ehdokkuuttaan vai pelkäävätkö heittäytyä mukaan. Keskustalaiset eivät osaa kuin puskista räksyttää, niin ja vasuri tietenkin. Kyllä Jussi on äänensä ansainnut rohkeudellaan. Kateus se on täällä mikä jyllää. Kun itse on pelkuri, niin mitä sitä muutakaan voi.
Minä avasin tämän ketjun ennnen ILKKAA.
Onko tuo Brylgreemityyppi ollu ennen politiikassa, onko loikkinut? Mistä on eläkkeellä, joku tiesi sen olleen kapiaisena, oliko nuin? Toivon tänne vastauksia ennen äänipäätöstä. Tärkeä asia on tuommoinen tieto.
äänestetään valtuustoon ja vielä valtuuston johtoon riuttasen pallille.
nuo riuttasen pallit on jussille ,röörinen arveli.
Jussi pelaa mutta ei pelkää. Jussia on rienattu täällä vuosikymmenen, mutta Jussi ei välitä. On siinä tosi mies! Omalla kuvallaan ja nimellään esiintyy. Siihen ei pysty yksikään keskustalainen. Niin pelkureita ne ovat. Ryhmäkurin taakse piiloutuvat. Omaa mielipidettä ei ole eikä tule. Suun pieksijöitä kaikki tyynni. Mutta Jussi uskaltaa olla oma itsensä. Tämä on Jussi sinulle aito kehumis puheenvuoro. Oot aito ukko. Saat minulta äänen jo sen takia että kestät tuota jatkuvaa vittuilua. Sanot mitä ajattelet mutta vastaat puheistasi. Semmosta kepua ei ole syntynytkään joka samaan pystyisi. Nyt kaksnelosen lukijat! Äänestetään Jussi valtuustoon ja näytetään kepulle närhen munat!!!
Että omalla kuvallaan esiintyy? Kattopa tuota palstalla olevaa pärstää ja vertaa siihen persujen listalla olevaan kuvaan, kaksi eri ukkoa minä ainakin näen. Kumpi niistä on "omas ittensä?"
Kumpikin on oma ittensä.
Jaa, mutta jos wähätuiske valitaan, kumpi menee waltuustoon? Kerroppas jiijussi se!
Oliko se tämä nuorempi vai vanhempi jussi joka oli munasillaan hillunut jonkun vanhanpiian ikkunan alla.
Jaa mietippä sitä ihan itse.
ne me näytetään, perkules !
ääni Jussille. Se on varma.
Ihmisten nimen kanssa mollaaminen on huonoa käytöstä valtuustoehdokkaalta ja J W_T on syyllistynyt tähän.Ääni menee karkuseen.
Sukulaiset eivät minua äänestä,vaan ne äänet taitavat tulla minulle tuota "pöytäporukoista".
tarkoitit ?
Tarkootin Häggmannin pöytäporukkaa.
petikavereilta ne parraat lähtee...
Jussi valtuustoon!!! Numero 19!
Numereo 19 muistiin!!!! Äänestetään Jussi valtuustoon! Jussi ei kuvia kumartele!
Kumpaa kuvaa, vaiko ei kumpaakaan?
Täytyyhän tätä jussin persuus kuvaa äänestää, jos tämä on oikein miästen miäs.
Se kuva mikä on vaalijulisteessa.
Sehän on ihan eri ukko, joku vanhus, miksi semmoisia äänestäisin, mikä sinun osasi on tässä vaalissa, miksi sitä ukkuva mainostat?
Sehän on sinun päänsärkysi.
Kyllä jussille. Laitetaan jussi valtuustoon äänestämällä numeroa 19.
Kyllä kyllä, jussin persuustaa lupaa Yliviskan homotkin äänestää
Ei ylivieskalaaset voi minun äänestää.
S
iinä se on Jussi,normi PerusSuomalainen kuin muutkin.NRO:19
Koeta muistaa tuo numero.
Ei ole löytynyt Jussin esilletulolle voittajaa. Kukaan ei uskalla haastaa Jussia omalla nimellään. Mistä se kertoo?
Ei nimellä eikä kuwalla...
Kyllä aidolla kuvalla ja nimellä olen esillä tällä palstalla.
Kuva on saattanut vastata todellisuutta parikymmentä vuotta sitten. Siinäpä teille aitoa...
Olen IKINUORI.
myöteskö ?
piirakka-pirre tahtoop tiettää.
Miksi jussi pijät päätäs kenossa?
Kenosta voittaa jokapäivä ja kolme kertaa päivässä.
mut, kyssyy piirakka-pirres ?
No mitkä ne oli Jussin tärkeimmät vaaliteemat? Mistä juustohöylätään ja mistä ei? Leikataanko muutakin kuin tukkaa. Keneltä otetaan ja kenelle annetaan. Ajaako Jussi lasten, nuorten, opiskelijoiden, lapsiperheiden, työttömien, eläkeläisten vai markkinavoimien etuja?
Kaikkien haapavetisten etua.
meijän persupuolet kokonaan , ku etupuolta vaan sorkit ?
Jussi meinaa tuossa vissiin että kaikien haapavetisten etua leikataan?
Joo leikataan hukkainvestoinneista.
Vassari-Esko vääristelee jatkuvasti sanomisiani.
Sanoppa mistä investoinneista leikataan?
Tälläisista päätöksistä joita on tänäänkin teknisessä lautakunnassa tehty.
Kunhan jätättä minun hukkaviivani rauhaan.
Oliko tästä kyse?
hän on jo nyt.
Jättää taakseen joka ilkan.
Miksi joku esiintyy jussina persujen listalla ja ihan eri kuvalla? Onko sallittua vaiko äänestäjien harhautusta, jussin pitäis tehdä rikosilmoitus itentiteettivarkauvesta.
AITO jussi se on.Kuva on nejän vuoden takaisten vaalien edellä otettu kuva.
Onpa aika tehny tehtävänsä.
Yhtä nuorekkaalta näytän nykyäänkin.
jussi kaiken lavulle , kun tulee ääniharavana uuden valtuuston johtoon valituksi ?
Jottei siemenen siementä jätä käyttämätä.
Minä äänestän persujenlistalta varmaa lesboa.
Tarkistappa löytyykö tuolta listalta sellaasta henkilöä?
Kun jussi väittää vaikuttavansa yhtä nuorekkaalta kuin 4 vuotta sitten, olisi kiva saada tuon rippikuvan rinnalle sen kulahtaneen näköisen miekkosen kuva, jolla pollistelee listoilla.
Niin näytän yhtä nuorekkaalta,vaikka ikää on tullut viisi vuotta lisää.
Olispa kuitenkin fiksua vaihtaa tuoreempi kuva profiilikuvaksi. Mutta tämä tehtävähän kuuluu samaa sarjaan kuin pyörän kumin paikkauskin, elikkä ei osaa.
Mitä sitä turhaan kuvaa vaihtaa,kun tuokin ihan käypänen tuohon tarkoitukseen.
Jussi on kuulemma wanhentunut neljässä wuojessa wiisi wuotta. Tuolla laskuopilla pitäjän asiat saadaan warmasti nousuun. Jos waltuustoon walitaan, tunteeko sitä ees muut waltuutetut, kun liwenä näkewät? Pois käännyttäväwät owelta?
Niin sanotaanko melkein viisi vuotta,sillä edelliset kuntavaalit oli vuonna 2012.
jussille kuntapolitiikasta :
Mitä mieltä oot vattunaisista , nakuna vai haalarissa ?
Riippuu naisten huulipunan väristä ja mausta.
vadelma-jussin esittely ?
Jottai tietäs eikä sokkona äänestäs .
Yksi kuva kertoo joskus enemmän kuin tuhat sanaa...
Parin vuoden takainen passikuva on lähes samanlainen kuin tuo neljä vuotta sitten otettu vaalimainoskuva.
Jussiko kyttää heti aamusta jonkun Rauhan hukkaviivaa?
Mitä tuolla tarkoitetaan?
Terveen miehen merkki,jos hukkaviivaa himoaa.
Nyt puhutaan kuntavaaleista,eikä hukkaviivoista.
meitä naisia. Hukkaviivalle kuiteski haluut. terv naapurisi rouva.
Milloon se vassari-eke on ollut "naapurin rouva"?
Työläisnainen, älä anna viivaasi porvarille! Jussiki alakaa olla jo loppusuoralla...
Minä olen IKINUORI ja rakastan nuoria naisia.
Päivitäpä se kuvatuksesi wihon wiimen. Kukaan tiijä äänestää sua., kun kopisa kuvas näkevät.
Se on sitten numero 19 ja ilman kuvaa äänestyskopissa.
Se on Jussi kohta 100 kävijää tässä ketjussa. Mitä palkinnoksi sadannelle?
Ei vaan kommenttien määrä on kohta sata.Käviöitä tässä ketjussa on tuhansia.
Jussilla hirvijä waalikuume, luulee polonen waltuustoon pääsewänsä, aamusta jo omakehunsa aloittaa kun ei uni tuu silmään, wähääkään.
Ei tässä ketjussa OMA KEHU HAISE.
Jussi wetelee wiimeisiään.
Luulo ei ole tiedon väärti.
joopajoojaapajaa
Huomenna Halpa-Hallin edessä tarjolla makkaraa,kahvia ja mehua.Kaikki ovat tervetulleita tuohon tilaisuuteen.
Täältäkin ääni perusjussille, koirat räkyttää, Jussi vaan polkee.
Tuntuu olevan toi Jussi yhteistyökykyisin yli puoluerajojen.