Millaisia kokemuksia firman markkinahinta-tuotteesta?
Lumo Energia
10
477
Vastaukset
- Pettynytsähkäri
Ensin alhainen hinta, sitten todella kallis. Vaihdoin oikean pörssisähköön 0,1 C / kwh marginaalilla. En suosittele!
- ihanjees68
Mä oon ollu todella tyytyväinen. Asiakkaana kesästä 2016 ja selvää säästöä!
- Pettynytsähkäri
millaisia hintoj, voitko eritellä?
- vihreä1974
millainen marginaali heillä?
- jakketurust
Itselläni on ollut toimiva ratkaisu. Marginaalina 0,29 smt / kWh
- naikkonen523
nettisivuillaan mainostaa 0,6 C / kwh, miten sait sen pienemmäksi?
- miekkis_
onko muilla tietoa miten hinta tulee näillä kehittymän?
- Ihanjeespks
Tein muuton yhteydessä sopimuksen viime lokakuussa. Vähän kyllä jännitti mitä tuleman pitää. Kaikki kumminkin mennyt hyvin ja sähkön hinta ollut se mitä luvattiin.
- HjerppeManderos
Tuo HBO, sopimuksen kylkiäisenä on kyllä mielenkiintoinen. Pitänee vaihtaa vanha Lahti Energian sopimus tähän.
- Anonyymi
VAROITUS‼
Lumo lupaa: "6 KK NYT VAIN 5,80 SNT/KWH 1 €/KK"
...ja sitten hinnat nousevat hurjasti. No, jos haluatte halvalla 6 kk niin ottakaa, mutta OLKAA VARMOJA että irtisanotte määräaikaan mennessä ja luette tarkkaan sopimuksen.
Itse kynytin Lumolta viime vuonna halpaan hintaan sähköä – se diili ei tosin kauaa ollut voimassa ja lopetin sen juuri sopivasti, kun hinta oli nousemassa. Eli Lumo ottin siinä takkiin. Oikein mokomalle pöytälaatikko-sähpöpörssikeinottelijalle.
Eli olkaa varmoja että pystytte irtisanomaan tuon kuuden kuukauden sopimuksen niin että se katkeaa juuri ennen sitä määräaikaa ja otatte siihen jatkoksi suoraan jonkun muun firman. Suosittelen lafkoja, jotka itse oikeasti tuottavat sähkönsä. Kerrostaloissa se hyvä vaihtoehto saattaa olla Forum, itselläni omakotitalossa täällä se oli Vattenfall, jolta otin kiinteän kahden vuoden sopimuksen. Minua ei kiinnosta jonkun perverssien pörssikurssien tapitus tippaakaan. Juuri tuo kurssien vaihtelu on se jolla Lumon kaltaiset pöytälaatikkokeinottelijat voittonsa tekevät. Lumo on täysin turha välikäsi sinun ja sähkösi välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765