Millaisia kokemuksia firman markkinahinta-tuotteesta?
Lumo Energia
10
507
Vastaukset
- Pettynytsähkäri
Ensin alhainen hinta, sitten todella kallis. Vaihdoin oikean pörssisähköön 0,1 C / kwh marginaalilla. En suosittele!
- ihanjees68
Mä oon ollu todella tyytyväinen. Asiakkaana kesästä 2016 ja selvää säästöä!
- Pettynytsähkäri
millaisia hintoj, voitko eritellä?
- vihreä1974
millainen marginaali heillä?
- jakketurust
Itselläni on ollut toimiva ratkaisu. Marginaalina 0,29 smt / kWh
- naikkonen523
nettisivuillaan mainostaa 0,6 C / kwh, miten sait sen pienemmäksi?
- miekkis_
onko muilla tietoa miten hinta tulee näillä kehittymän?
- Ihanjeespks
Tein muuton yhteydessä sopimuksen viime lokakuussa. Vähän kyllä jännitti mitä tuleman pitää. Kaikki kumminkin mennyt hyvin ja sähkön hinta ollut se mitä luvattiin.
- HjerppeManderos
Tuo HBO, sopimuksen kylkiäisenä on kyllä mielenkiintoinen. Pitänee vaihtaa vanha Lahti Energian sopimus tähän.
- Anonyymi
VAROITUS‼
Lumo lupaa: "6 KK NYT VAIN 5,80 SNT/KWH 1 €/KK"
...ja sitten hinnat nousevat hurjasti. No, jos haluatte halvalla 6 kk niin ottakaa, mutta OLKAA VARMOJA että irtisanotte määräaikaan mennessä ja luette tarkkaan sopimuksen.
Itse kynytin Lumolta viime vuonna halpaan hintaan sähköä – se diili ei tosin kauaa ollut voimassa ja lopetin sen juuri sopivasti, kun hinta oli nousemassa. Eli Lumo ottin siinä takkiin. Oikein mokomalle pöytälaatikko-sähpöpörssikeinottelijalle.
Eli olkaa varmoja että pystytte irtisanomaan tuon kuuden kuukauden sopimuksen niin että se katkeaa juuri ennen sitä määräaikaa ja otatte siihen jatkoksi suoraan jonkun muun firman. Suosittelen lafkoja, jotka itse oikeasti tuottavat sähkönsä. Kerrostaloissa se hyvä vaihtoehto saattaa olla Forum, itselläni omakotitalossa täällä se oli Vattenfall, jolta otin kiinteän kahden vuoden sopimuksen. Minua ei kiinnosta jonkun perverssien pörssikurssien tapitus tippaakaan. Juuri tuo kurssien vaihtelu on se jolla Lumon kaltaiset pöytälaatikkokeinottelijat voittonsa tekevät. Lumo on täysin turha välikäsi sinun ja sähkösi välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617