Elikkäs mitä mieltä olette kyseisestä pyörästä? Tekeekö Sillä mitään? Onko enemmän negatiivisia vai positiivisia kokemuksia?
Honda Supermagna
42
22850
Vastaukset
- heavy
Kokemusta on, Super Magna on huippu pyörä!
Yksinkertaisesti sanottuna siitä ei pyörä paremmaksi voi muuttua!
-pyörä on todella kaunis!
-kiihtyy kuin sporttipyörä!
-huippunopeus 200km/h
-ajoasentokin loistava!
-kard. veto
-nestejäähd.
-umpinainen alumiinivanne,,,jne
negatiivistä sanomista en keksi!! - tiedän
Super Magnassa on onnistuttu yhdistämään ominaisuuksia.
-se on kaunis,
-tehokas
-sporttinenkin,
-hyvät ajo-ominaisuudet asfaltilla ja hiekalla
Kaikin puolin onnistunut pakkaus.
Vahinko että niitä ei enää uusia saa!! - honda on
ja mikä parasta ei tule samanlaista joka kulmassa vastaan. Jos haluat sulautua massaan en suosittele. Kysele magnaforum.inttter.net
- Bikemaniac
Tuollaisia kommentteja vähän odottelinkin! Super Magnaa tässä olen vakavasti harkinnut! Entäpä vara-osat? Mahtaako olla helposti saatavilla vai kiven alla? Kiitoksia kommenteista, kohta alla saattaa olla kunnon pyörä!
- honda on
Bikemaniac kirjoitti:
Tuollaisia kommentteja vähän odottelinkin! Super Magnaa tässä olen vakavasti harkinnut! Entäpä vara-osat? Mahtaako olla helposti saatavilla vai kiven alla? Kiitoksia kommenteista, kohta alla saattaa olla kunnon pyörä!
Se nimittäin tosiaan kuulostaakin hyvältä !
Näin nettiaikakaudella varaosat ei ongelma.
- TheForce
Alle 90hp:n vehkeillä ei kannata juuri kiihtyvyyksiä vertailla sporttipyöriin.
elikäs:
- laiska
- ajo-ominaisuudet kuin kottikärryssä
- monimutkainen ja ahtaasti sijoitettu v4 kone=> hel..tin hankala huollettava, esim. venttiilit.
- ruma takavanne
Ja huom! Ajan itsekin hondalla.- heavy
Tietty on että nykyiset sporttimopot on kiihtyvyydeltään omaa luokkaansa.
Mutta eipä taida ton tyylistä (custom) mopoista hyvin monta Super Magnan voittajaa löytyä? Paitsi jos V-maxia pidetään ton tyylisenä? minä en pitäis!
Venttiilin säätö ei ongelma. Totta tosin on että syyläri täytyy ensin irroittaa. - honda on
Tälläkohtaa olen kyllä jokakohdasta eri mieltä.
Minkähänlaisilla eväillä moiset mielipiteet ?
Ja se takavanne on todella kaunis... jos siitä
tykkää ! - TheForce
honda on kirjoitti:
Tälläkohtaa olen kyllä jokakohdasta eri mieltä.
Minkähänlaisilla eväillä moiset mielipiteet ?
Ja se takavanne on todella kaunis... jos siitä
tykkää !Em. jutut ovat omia mielipiteitäni joita ap. käsittääkseni kysyi, joten ei niitä tarvitse rueta ällistelemään. Omat kokemukset rajoittuvat tuttavallani olevan smegman koeajoon jossa kyseiset ominaisuudet tulivat esiin. Ei kahdeksankymmentäluvun tekniikalla tänäpäivänä enää suuria hurraahuutoja irtoa. Valittettavasti.
- honda on
TheForce kirjoitti:
Em. jutut ovat omia mielipiteitäni joita ap. käsittääkseni kysyi, joten ei niitä tarvitse rueta ällistelemään. Omat kokemukset rajoittuvat tuttavallani olevan smegman koeajoon jossa kyseiset ominaisuudet tulivat esiin. Ei kahdeksankymmentäluvun tekniikalla tänäpäivänä enää suuria hurraahuutoja irtoa. Valittettavasti.
Kerroppa minkälaisella Hondalla ajelet niin annan analyysin...ei mitenkään vakavasti !
- TheForce
honda on kirjoitti:
Kerroppa minkälaisella Hondalla ajelet niin annan analyysin...ei mitenkään vakavasti !
Sellaisella Hondalla ajelen, joka ainakin tällä foorumilla on eniten keskustelua herättänyt. Ainakin se on saanut runsaasti negatiivista arvostelua. Liekö sitten ihan paska...
- honda on
TheForce kirjoitti:
Sellaisella Hondalla ajelen, joka ainakin tällä foorumilla on eniten keskustelua herättänyt. Ainakin se on saanut runsaasti negatiivista arvostelua. Liekö sitten ihan paska...
Kun se on kumminkin honda se ei voi olla paska !!
Muuten parhaalta tuntunut honda oli vuonna -78 ajamani 450 cb vuosimalli tais olla -72 - jaahans
honda on kirjoitti:
Kun se on kumminkin honda se ei voi olla paska !!
Muuten parhaalta tuntunut honda oli vuonna -78 ajamani 450 cb vuosimalli tais olla -72Joo, tuo Honda 450cb oli myös onnistunut mopo,
ajelin sillä 70-luvun lopulla.
Super Magna on myös onnistunut paketti, olen ajellut sillä pari kesää. Nyt ajelen VTX1800:lla, ero Superiin on se että VTX on isompi:) - Bikemaniac
Sporttipyörää en olekkaan hankkimassa, enkä kävisi muutenkaan pahemmin näitä eri pyörätyyppejä keskenään vertaamaan. Tosin pitäähän tehojakin olla jotta pyörällä on hyvä ajaa. Mitä tarkoitat tässä yhteydessä laiskalla? Kai pirteyttä löytyy sentään enemmän kuin saman kokoluokan Intruderista, esim? Luultavasti myös ajettavuus on monessa suhteessa parempi kuin "täysverisessä" customissa? Tai oletan näin, koska omakohtasta kokemusta ei vielä ole ja siksi on hyvä kuulla kommentteja. Entä venttiilien säätö? Millä kilometriväleillä sen joutuu Magnassa tekemään?
- TheForce
Bikemaniac kirjoitti:
Sporttipyörää en olekkaan hankkimassa, enkä kävisi muutenkaan pahemmin näitä eri pyörätyyppejä keskenään vertaamaan. Tosin pitäähän tehojakin olla jotta pyörällä on hyvä ajaa. Mitä tarkoitat tässä yhteydessä laiskalla? Kai pirteyttä löytyy sentään enemmän kuin saman kokoluokan Intruderista, esim? Luultavasti myös ajettavuus on monessa suhteessa parempi kuin "täysverisessä" customissa? Tai oletan näin, koska omakohtasta kokemusta ei vielä ole ja siksi on hyvä kuulla kommentteja. Entä venttiilien säätö? Millä kilometriväleillä sen joutuu Magnassa tekemään?
Omien kokemusten mukaan smegma on alakierroksilla hengetön, kyllä se sitten piiskaamalla jotenkin vetää. Johtuu ehkä suhtpienestä kuutiotilavuudesta... Venansäätö taitaa hondassa olla yleensä 6tkm.n välein.
- jape
Bikemaniac kirjoitti:
Sporttipyörää en olekkaan hankkimassa, enkä kävisi muutenkaan pahemmin näitä eri pyörätyyppejä keskenään vertaamaan. Tosin pitäähän tehojakin olla jotta pyörällä on hyvä ajaa. Mitä tarkoitat tässä yhteydessä laiskalla? Kai pirteyttä löytyy sentään enemmän kuin saman kokoluokan Intruderista, esim? Luultavasti myös ajettavuus on monessa suhteessa parempi kuin "täysverisessä" customissa? Tai oletan näin, koska omakohtasta kokemusta ei vielä ole ja siksi on hyvä kuulla kommentteja. Entä venttiilien säätö? Millä kilometriväleillä sen joutuu Magnassa tekemään?
Jos custom tylistä mopoa haet ja tahdot siihen munaa niin sitten sinun on hankittava Trumpa 2.4, Vn 2.0 tai VTX 1.8
Mutta jos halvalla meinaat makuun päästä niin ainoa vaihtoehto on Super Magna!
Nämä Shadowit tai Intikat jäävät viivalle! - Sellaisen omistanut
Bikemaniac kirjoitti:
Sporttipyörää en olekkaan hankkimassa, enkä kävisi muutenkaan pahemmin näitä eri pyörätyyppejä keskenään vertaamaan. Tosin pitäähän tehojakin olla jotta pyörällä on hyvä ajaa. Mitä tarkoitat tässä yhteydessä laiskalla? Kai pirteyttä löytyy sentään enemmän kuin saman kokoluokan Intruderista, esim? Luultavasti myös ajettavuus on monessa suhteessa parempi kuin "täysverisessä" customissa? Tai oletan näin, koska omakohtasta kokemusta ei vielä ole ja siksi on hyvä kuulla kommentteja. Entä venttiilien säätö? Millä kilometriväleillä sen joutuu Magnassa tekemään?
Super Magnan (seiskapuolikas, vm 1988) huippunopeus on n. 210km/h ja kiihtyvyys 0-100km/h 3,2s. Siinä jää aika moni "ei-custom".
- Sellaisen omistanut
heavy kirjoitti:
Tietty on että nykyiset sporttimopot on kiihtyvyydeltään omaa luokkaansa.
Mutta eipä taida ton tyylistä (custom) mopoista hyvin monta Super Magnan voittajaa löytyä? Paitsi jos V-maxia pidetään ton tyylisenä? minä en pitäis!
Venttiilin säätö ei ongelma. Totta tosin on että syyläri täytyy ensin irroittaa.Ei ne _aitoon Super Magnaan_ verrattuna niin omaa luokkaansa ole kyykkyjenkään kiihtyvyydet, varsinkaan tuo 0-100km/h.
V45 Super Magna menee 0-100km/h 3,2s (seiskasatanen 'vain' 3,5s) ja varttimailin 12 sekan pintaan, loppunopeus on siinä 105 mailin kieppeillä. En menis sanomaan, että varsinkaan tuon 0-100km/h on mitenkään huono verrattuna lähes mihin tahansa kyykkyyn.
Juju on yksinkertainen. Akseliväli on pitkä. Siinä kun kyykyn kanssa taiteilet stripillä sen rajoilla keuliiko mopo vai meneekä jopa ympäri, Super Magna menee jo kaukana. Kun kyykky alkaa saada tasapainoa, se alkaa lähestyä, mutta eipä siinä varttimailin kohdallakaan eroa ole ihan modaamattomilla laitteilla kuin siinä sekunnin kieppeillä. - RUNKKA
Sellaisen omistanut kirjoitti:
Ei ne _aitoon Super Magnaan_ verrattuna niin omaa luokkaansa ole kyykkyjenkään kiihtyvyydet, varsinkaan tuo 0-100km/h.
V45 Super Magna menee 0-100km/h 3,2s (seiskasatanen 'vain' 3,5s) ja varttimailin 12 sekan pintaan, loppunopeus on siinä 105 mailin kieppeillä. En menis sanomaan, että varsinkaan tuon 0-100km/h on mitenkään huono verrattuna lähes mihin tahansa kyykkyyn.
Juju on yksinkertainen. Akseliväli on pitkä. Siinä kun kyykyn kanssa taiteilet stripillä sen rajoilla keuliiko mopo vai meneekä jopa ympäri, Super Magna menee jo kaukana. Kun kyykky alkaa saada tasapainoa, se alkaa lähestyä, mutta eipä siinä varttimailin kohdallakaan eroa ole ihan modaamattomilla laitteilla kuin siinä sekunnin kieppeillä.Tllä yks joka hommas tänä syksynä magna 700c vm-87 ajettu 16mailii,,ja oon 3omistaja,,kerkesin syksyllä ajella n.2000km,, pyörä ollu liia vähällä ajolla!!tein täyden huollon siihe ja stefoja jouduin siihen vaihetelemaan "Kardaanii!kovettunu,, mutta jos joku moittii kyseisen pyörän ajettavuutta!!pitää olla melko hyvät perusteet!!ja pyörä on helvetin hyvä paketti Niinkuin hondat yleensä!! ja kulusta,,eihä näillä ajeta ja tarvii ajakkaan ku sitä mitä noissa kylteissä lukee!! mutta pirtsakka mopedi on,,jos kiristää vaijeria ;-) oisin jollekki mopo tietäjälle heittäny kysymyksen!!ku kyseisee mopoon on melko vaikeeta saaha laukkuja,,tietääkö kukaan mistä sais sissybar/telinettä!!olen netistä metästäny mutta en tiedä onko ne oikeenlaisia,,ja soitellu ympäri suomaa,,kellää oo oikein tietoa!! Kiitos etu käteen!!annan sähkiksen; [email protected] voi vastata,,, "Kesää"odotelessa :-)
- magunis73
moi itsellä menee 0-100 3.2 varttimailin ole pääsyt 11.66.
JA kaveri ei 1000rr cebarilla pärjää kun valot vaihtuu. - Anonyymi
honda on kirjoitti:
Kun se on kumminkin honda se ei voi olla paska !!
Muuten parhaalta tuntunut honda oli vuonna -78 ajamani 450 cb vuosimalli tais olla -72Eipä voi muuta ku kehua super magnaa.kuka tarttee muovi leluja ostaa muovi leluja joka leegoista tykkää. Lapsenha on mukava leegoilla leikkiä. Kolme on pyörää talos ja ylivoimasest paras, kruisailu mopo.
- Anonyymi
jape kirjoitti:
Jos custom tylistä mopoa haet ja tahdot siihen munaa niin sitten sinun on hankittava Trumpa 2.4, Vn 2.0 tai VTX 1.8
Mutta jos halvalla meinaat makuun päästä niin ainoa vaihtoehto on Super Magna!
Nämä Shadowit tai Intikat jäävät viivalle!Trumpetin soittajat on ihan eri juttu !
- Anonyymi
RUNKKA kirjoitti:
Tllä yks joka hommas tänä syksynä magna 700c vm-87 ajettu 16mailii,,ja oon 3omistaja,,kerkesin syksyllä ajella n.2000km,, pyörä ollu liia vähällä ajolla!!tein täyden huollon siihe ja stefoja jouduin siihen vaihetelemaan "Kardaanii!kovettunu,, mutta jos joku moittii kyseisen pyörän ajettavuutta!!pitää olla melko hyvät perusteet!!ja pyörä on helvetin hyvä paketti Niinkuin hondat yleensä!! ja kulusta,,eihä näillä ajeta ja tarvii ajakkaan ku sitä mitä noissa kylteissä lukee!! mutta pirtsakka mopedi on,,jos kiristää vaijeria ;-) oisin jollekki mopo tietäjälle heittäny kysymyksen!!ku kyseisee mopoon on melko vaikeeta saaha laukkuja,,tietääkö kukaan mistä sais sissybar/telinettä!!olen netistä metästäny mutta en tiedä onko ne oikeenlaisia,,ja soitellu ympäri suomaa,,kellää oo oikein tietoa!! Kiitos etu käteen!!annan sähkiksen; [email protected] voi vastata,,, "Kesää"odotelessa :-)
Jenkeistä saa aika hyvin lisä varusteita. Aiheesta vf .
- Hondafani
En tarkalleen tiedä tarkoitatko supermagnalla VFC
750 mallia. Itselläni on VFC 1100. Mielestäni customiksi tehoa riittämiin eli 120hp. Ajellessa hieman kovempaa pitempään niskalihakset väsyvät.
Ilman vastus customilla on aika voimakas. Muuten olen pyörääni tyytyväinen.- owners
Supermagnoja valmistettu vain -87 VF 700 C (V45) ja
-88 VF 750 C (V45)
loput on sitten pelkkiä Magnoja - joo
owners kirjoitti:
Supermagnoja valmistettu vain -87 VF 700 C (V45) ja
-88 VF 750 C (V45)
loput on sitten pelkkiä Magnojakatteellisten panettelua!
- härkä
joo kirjoitti:
katteellisten panettelua!
minusta ainakin kateellisten jupinaa.Upea pyörä,minulle kiihtyvyys riittää hyvin.Nautin ajosta kyykyt niille ketkä tykkää.
- Macke_Rocket_III
härkä kirjoitti:
minusta ainakin kateellisten jupinaa.Upea pyörä,minulle kiihtyvyys riittää hyvin.Nautin ajosta kyykyt niille ketkä tykkää.
Must on hauskaa että täälläkin on niin monta arvostelijaa, jotka ovat muka ajaneet Super Magnaa ja osaavat moittia...vaikka pyörää ei ole koskaan virallisesti tuotu maahan ja vielä pari vuotta sitten niitä oli koko maassa alle 10 kpl.
Omani oli tiettävästi kahdeksas yksilö koko maassa, sen jälkeen niitä on tuotu varmaankin likemmäs 20. Suhtaudun silti suurella epäilyksellä näiden juttuihn jotka tietävät kertoa Super Magnan ajo-ominaisuuksista negatiivisia juttuja, koska se on nimenomaan tunnetu loistavista ajo-ominaisuuksistaan ja ihan järjettömästä kiihtyvyydestä kokoisekseen. Jättää paljon tehokkaammat kyykyt seisomaan sataseen asti. Rocket III-ilmiö siis: sekin on moneen tehokyykkyyn verrattuna erittäin painava, yli kaksi kertaa painavampi ja tehottomamampi. Niinpä vain on silti yksi maailman nopeimmista pyöristä 0-400 m sekä 0-100km/h. Samaan perustuu Super Magnan kiihtyvyys...jos kateelliset nyt edes viitsivät ottaa selvää mistä se Rocketin kiihtyvyys juontaa. - kaksi vanhaa.....
Macke_Rocket_III kirjoitti:
Must on hauskaa että täälläkin on niin monta arvostelijaa, jotka ovat muka ajaneet Super Magnaa ja osaavat moittia...vaikka pyörää ei ole koskaan virallisesti tuotu maahan ja vielä pari vuotta sitten niitä oli koko maassa alle 10 kpl.
Omani oli tiettävästi kahdeksas yksilö koko maassa, sen jälkeen niitä on tuotu varmaankin likemmäs 20. Suhtaudun silti suurella epäilyksellä näiden juttuihn jotka tietävät kertoa Super Magnan ajo-ominaisuuksista negatiivisia juttuja, koska se on nimenomaan tunnetu loistavista ajo-ominaisuuksistaan ja ihan järjettömästä kiihtyvyydestä kokoisekseen. Jättää paljon tehokkaammat kyykyt seisomaan sataseen asti. Rocket III-ilmiö siis: sekin on moneen tehokyykkyyn verrattuna erittäin painava, yli kaksi kertaa painavampi ja tehottomamampi. Niinpä vain on silti yksi maailman nopeimmista pyöristä 0-400 m sekä 0-100km/h. Samaan perustuu Super Magnan kiihtyvyys...jos kateelliset nyt edes viitsivät ottaa selvää mistä se Rocketin kiihtyvyys juontaa.Nojoo,vanhoja viestejähän noi on mutta pannaas vähän uutta.
Oisko hyvä lähteä siitä mistä kukin tykkää.
Itsellä ei ole niin kiire että tarttis kiihdytellä noin rajusti ja heikkomielisesti.
84 vehkeellä ajellessa on hieno nautiskella ja ajella ilman kiirettä.Kovaakin pääsis mutta kun kellottaja voi olla poliisi tai hautaustoimisto.
Missä näillä nopeuksilla suomen teillä pystyy vetelee tuppi nurinpäin muualla kuin radalla. Paljon mukavampi oli katsella radan varrella kevään ensimmäiset kiihdytykset jossa "tosimiehet" kokeilivat kykyjään ja kisas reilusti muita vastaan ilman hampaan kiristystä ja hyvässä sovussa. Näitä netin tuppimiehiä olis kiva nähdä kanssa kokeilemassa mihin ne rahkeet piisaa radalla sillä eikö yleisillä teillä olis ihan kiva heittää kättä pystyyn kohdattaessa eikä kyyristellä katteen takana piilossa kun tarttis päästä aina vähän kovempaan mihin ei aina kovankaan kuskin rahkeet riitä.
Itellänikin on pyörää piristetty mutta ei ole vielä tarvinnut repiä koneesta kaikkea irti jo pyörän iän ja muun liikenteen vuoksi.Joskus tietty vanhakin innostuu mutta hyvilläkin suorilla on riskinsä.Itse en haluaisi päästä yhdeksi tosimieheksi tilastoihin nopeana ja raajattomana.
Riskit riittää jo normaaleillakin nopeuksilla joten aion jatkossakin pitää pyöräni kunnossa sekä itsenikin niin pitkään kuin luoja suo.
Nautitaan keleistä ja alla lepäävistä tehoista sillä omani kulkee oikein hienosti pienelläkin kaasulla.Ohituksissa on vähempikin riittänyt ja on rekoista ohi päässyt.
Ei muutakuin järki kypärän mukana päähän ja turvallista kesän kaasuttelua kaikille.
- sellastataastänään
Totuus tästäkin pyörästä tuntuu olevan aika suhteellista..
Onhan se kivannäköinen paketti mutta huoltoystävllisyyttä en mene mainostamaan V koneista (on kokemusta). En myös ikinä lähtis niitä vertaa kyykkyihin, täysin erilaisia.
Aika humoristista, että joku vielä viittii vertailla kuinka se lähtee ja kulkee vs. kyykky. Totuus on ettei se kulje mihkään jos kyykkyyn vertaa ja tuon 200 km/h saa kyllä ihan suosiolla unohtaa. Väitän, että 180 tolla on jo suoritus ja se ei tule nopeesti mittariin eikä edes tasasella..
Tollaset pyörät ei ole tarkoitettu ajettavaksi yli 140 km/h vaan kruisailuun.- Melekuttaja
Runttasin tuollasella fuertella 210 lasiin enkä mitannu aikaa. Tunne oli sanoin kuvaamaton sporan jälkeen , joka lähtee heti myyntiin.
- jopotuinen
Mikä vialla?
Magnan perä kolahtelee ja toinen juttu kun kiihdyttää oikein kunnolla, niin kakkosella" lyö tyhjää", niin kuin kesken kiihdytyksen laittas kytkimen pohjaan. Tämän se tekee n. kolme kertaa, siis ainoastaan kakkosella ei muilla vaihteilla.
Onko laatikko finaalissa? - Superukko
Sulla on kardaani vialla. Omassa oli sama vika joku vuosi sitten. Helppo ja halpa korjata. Eli kardaanin öljyt karanneet ja haarukkakytkin(yleensä ruosteessa) lyö yli kun vedättää kaikki tehot koneesta, jostain syystä alkaa kakkosvaihteella ja pahenee joka kerta kun menee yli. Ostat uudet tiivisteet o-renkaan ja stefan sekä sopivan mittaisen putkenpätkän jolla estää haarukkakytkintä painumasta pohjaan niin hyppely loppuu. Kardaani kuppiin tulee n.0,5dl vaihteistoöljyä ja sen jälkeen ei peräkään kolahtele...sen haarukkakytkimen tarkoituksena on pehmentää vaihtamista sekä estää renkaan lukkiutuminen kovassa vauhdissa jos kone leikkaa kiinni
- jopotuinen
Kiitos paljon tiedoista. Täytyy etsiä Jyväskylästä joku joka tuon osaisi tehdä
(varmaan joku pyöräliike).
Jos joku tietää Jyväskylästä paikan jossa tämäntyyppisiä juttuja tehdään, niin pistelkääpä tietoja. Olisin todella kiitollinen.
- jopotuinen
Mihinkäs väliin toi putki tulee??
- Superukko
Se putki tulee sen paksun jousen sisään ja mitoittamalla sen mittaiseksi ettei haarukka pääse menemään yli. Nämä osat on kardaanin takaosassa olevassa mustassa "purkissa" jonka purkaminen onnistuu esim. pylväsporakoneessa painamalla poorikappaletta sisään ja ottamalla lukkorenkaan akselilta pois.
Sen jälkeen sulla on osat kourassa ja voit tutkia osien kunnon ja toimintaperiaatteen. Putken tulee mahtua kardaanin päälle ja sen jousen sisään.
Ei tullut otettua mittoja omasta virityksestä mutta on toiminut hyvin jo kolme vuotta - jopotuinen
Kiitosta taas, joo tajusin kun purin kardaani kupin. Toinen ongelma, mistä iskarit taakse, toiselta puolelta öljyt pihalla. uudet sais mutta on pirun arvokkaat.
Jos kunnossa olevat käytetyt löytys. Löytyskö tähän jotain ehdotuksia..- vf750c
Itse laitoin SuperMagnaan Hagonin 34cm pitkät iskarit. Malli oli joku Kawasakin Zephyrin (muistaaksein). Hintakin paljon edullisempi, kuin alkuperäiset (jos saa?). Itse ostin Motoplaza:sta.
- velox1
Itsellä vm. -87 Super Magnassa seuraavanlaista ongelmaa: 4000-5000 rpm kohdalla veto hukassa, nykii aikalailla. Korkeammilla kierroksilla menee taas paremmin, mutta pieni nykiminen tuntuu. Venttiilit vasta säädetty, olisiko seokset pielessä? Löytyisikö säätö ohjeet jostakin?
- Mika...
Minua mietityttää varaosien saatavuus näissä pyörissä jotka eivät ole enää tuotannossa ja joita tehtiin alkujaankin vain vähän aikaa eivätkä ne käyneet kovin hyvin kaupaksi. Ainakin pelkästään yhdysvaltojen markkinoille pari vuotta tuotannossa ollut 1100cc v65 malli voi olla riskisijoitus. Kuulin eräältä varaosamyyjältä, että Honda lopettaessaan yhdysvaltojen mallin tuotannon, tuhosi myös koko varaosavarastonsa eikä luovuttanut sitä jakoon eikä jatkanut varaosien ylläpitoa. En tiedä onko se totta, mutta jos on, niin se kertoo Hondan markkinapolitiikasta sellaista kieltä että itse miettisin ehkä kahdesti ennen kuin tohtisin ainakaan mitään yhdysvaltojen vientimallia ostaa.
Voi olla että puhun läpiä päähäni ja tuskin tämä yksi postaukseni Hondan mainetta pilää, mutta yleisesti kun vanhempaa pyörää on hankkimassa, niin varaosien saatavuus kannattaa tarkistaa. Se että pyöriä ei näillä nurkilla pyöri ei välttämättä ole pelkästään hyvä juttu siinä vaiheessa kun sen kanssa tulee jotakin laitettavaa.- vf750c
Venttiilit hiukan naksuttaa. Kertokaa miten säädetään? Todennäköisesti vain kakkosen imu naksuttaa. Venttilikopan kannen avasin, mutta sen pidemmälle en mennyt.
Ei syytä huoleen. Jenkkilästä löytyy vielä kohtalaisen hyvin uusia alkuperäisiä Hondan osia. Tässä eräs linkki partzilla.com ja löytyy niitä toki useampiakin.
Voin todeta että hyvä on tuo kyseinen vf 1100 C / 65 magna joka toki on oma mielipiteeni ja olen pyörälläni 24 kesää ajellu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976