määrittelemätön majoitus?

Ensikertalainenn

Hei, onko ihmisillä kokemusta noista tui:n määrittelemättömistä majotuksista krabilla? onko ihan murjuja, vai kehtaako ottaa sellaisen :)

Emännän kanssa kyttäillään kovin jos oikeen halvalla joku matka saataisiin ensiviikolle.

Halvin lento ja määrittelemätön hotla oli alkuviikosta krabi 440e/2viikkoa.

Kiitos fiksuille ketkä jaksaa valaista :)

7

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212323212

      Yleensä ei mitään huippu paikkoja mutta tsäkällä voi olla hyväkin. Jos on ihan hanurista niin voittehan kierrellä kyselemässä mieleisistä hotelleista tarjouksia. Kaikista kuumin sesonkihan alkaa olla ohi joten eikun kyselemään.

    • hiekanjyvänen

      Itsekin olen ensi viikolla lähdössä Krabille äkkilähdöllä. Toivottavasti olisi hyvä tuuri :-)
      Olen kuullut, että usein joutuu kuitenkin Khao Lakiin..

    • esakoo

      Joo, kokemusta on. Viime vuonna ostimme TUI-äkkilähdön Krabille. Lentokentältä meidät kuskattiin bussilla Krabilta Khao Lakiin, emme olleet tyytyväisiä. Olisimme halunneet Krabille. Miten muille on käynyt äkkilähtöjen kanssa, jos parin viikon päästä kokeilisi taas?

    • sinnekans

      Kerrotko mihin hotelliin pääsitte/jouduitte Khao lakissa?

    • esakoo

      En muista nimeä, ei ollut millään listoilla. Ison tien varressa, keskustasta markkinoille päin, ei uima-allasta tms. Alakerran huoneet oli kuulemma homeessa, onneksi meidän huone oli kuitenkin ok. Jotkut yksinmatkustavat äkkilähtöläiset olivat saaneet huoneen, jossa oli vain parisänky.
      Oletko ollut Krabilla vai oletko lähdössä sinne pian?

    • sinnekans

      Krabi, Phuket ja Khao lak käyty. Äkkilähtöä nyt katsellaan ja meille kävisi edulliset pelkät lennotkin. Katsotaan sit hotelli itse.

    • creicco

      no jos 440e tosiaan 2vko reissun hinta niin ei kaillä väliä ole millainen on hotelli tai missä se on. krabin alueelta tai vaikka koh lantalta mikä on 2 tunnin venematkan päässä löydätte kyllä tähän aikaan uodesta helposti 1000-2000 batiin/vrk ok hotellin tai bungalovin rannalta ja voitte vaikka vaihdella paikkaa jos ei miellytä tai haluaa muuten vaan nähdä enemmän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe