Enpä ollut varautunut noin arkaan sietokykyyn Aller'in ropotilla, tai ylläpidolla! Mielenkiintoisemmaksi saa vaan nykytilanteen! Aihe poistettiin muutaman vastauksen jälkeen,...pahoitteluni aloitteeseen vastanneiden psta.
Lensi kuin leppäkeihäs!
14
193
Vastaukset
- Näinsemeneee
Joku palstalainen suvakki sen poisti.
Onneksi ehdin lukea mielenkiintoisen aloituksesi vaikka en vastannut siihen mitään, sillä minun "tollon" mielipide olisi ollut tietämätön. DD
Olen kuullut/lukenut, että täälläkin joku robotti hoitaa poistot, joten olisiko siellä ollut joku "kielletty sana", jota ei saa kirjoittaa?
Tämäkö on nyt sitten sitä kuuluisaa sananvapautta?- hghghghgfhfghg
Poistot hoitaa nykyisin joko NSA tai CIA rapakon takaa. Jos sulla on älytelevisio, niin sä olet koko ajan kuvassa tarkkailun alla. Ei edes Pohjois-Koreassa ole näin kovaa sensuuria ja valvontaa!
Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille. hghghghgfhfghg kirjoitti:
Poistot hoitaa nykyisin joko NSA tai CIA rapakon takaa. Jos sulla on älytelevisio, niin sä olet koko ajan kuvassa tarkkailun alla. Ei edes Pohjois-Koreassa ole näin kovaa sensuuria ja valvontaa!
Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille.Vitsillä mennään minun kirjoituksissa, vaikka totuudella.
Kiitos tiedoistasi. Olen minäkin lukenut, kuinka kaikkia vakoillaan ja seurataan, mutta minulla ei ole "äly-telkkaria, saati kännykkää", koska perus Nokialaisella tulen hyvin toimeen. Telkrainikin on ostettu kirppikseltä, siis sellainen "hehtaarin" kokoinen, ei mikään lituska, mutta kun toimii, niin anti olla.
Puhut asiaa, sinä "kiinalainen" kirjoittaja, vaikka huumoriksi sen muotoilitkin, sillä olen todella huolestunut (en todellakaan)tästä nykyisestä seurannasta, mitä kaikkea se saakaan aikaan.
Toden puhuakseni en halua yhtään "lipparia ja läppäriä", jossa on hipaisu näyttöä, sillä jouduin vaihtamaan hetkeksi puhelimeni sellaiseen, koska entisestä meni ääni, siis hälytysääni.
Lapseni perheessä olen saanut kaikkeen tutustua, mutta oppi (se vähäinen tutustuminen) menee, kuin vesi hanhen selästä, koska ei kiinnosta ainakaan vielä.hghghghgfhfghg kirjoitti:
Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille.Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
Minua saa kyllä tarkkailla vaikka maalaisvessan reijästä, mitäpä se minua haittaisi kun pörähdyksisltä ei kauan intoa siihenkään riittäisi!
Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣sini-sirkku kirjoitti:
Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
Minua saa kyllä tarkkailla vaikka maalaisvessan reijästä, mitäpä se minua haittaisi kun pörähdyksisltä ei kauan intoa siihenkään riittäisi!
Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣"vaikka maalaisvessan reijästä,"
Hitsi, että nauratti, vai voisinko sanoa, että "repesin nauruun", kun muistin lapsuuden kansakoulun vessat siellä ulkovarastossa ja pytyt oli korkealla, mutta ei se kivalta tuntunut, kun pojat meni "lantaluukusta" tiirailemaan!D. Mitähän ne näki?
Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.sini-sirkku kirjoitti:
Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣"vaikka maalaisvessan reijästä,"
Hitsi, että nauratti, vai voisinko sanoa, että "repesin nauruun", kun muistin lapsuuden kansakoulun vessat siellä ulkovarastossa ja pytyt oli korkealla, mutta ei se kivalta tuntunut, kun pojat meni "lantaluukusta" tiirailemaan!D. Mitähän ne näki?
Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.Kristiina23 kirjoitti:
"vaikka maalaisvessan reijästä,"
Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.Just, joo. herjaus oli "pysy tällä sivulla" ja tuplana tuli. Taitaa olla nyt taas tämä sivusto muutenkin sekaisin, ei vain minun taholtani.
- jakolasku
Kirjoitin muutaman sanan kotikuntani kokoomuksen politiikasta. Nimimerkkini jotenkin näin *sormi osoittaa* johonkin suuntaan. Koska kysymys sipaisi tiettyä vaurasta sukua täällä niin lensipä lepikkoon muutaman sanan mittainen viestini.
- Ketsuli
Mitä asiaa se poistettu ketju käsitteli?
Myönteisessä vai kielteisessä mielessä?- Lorenaa
Myönnän viestien poiston harmittavuuden, sitä on tapahtunut myös minun viestieni kohdalla. Mistään raflaavista kannanotoista ei ollut kysymys, pidin ja pidän poistoja ovatpa ne kenen kirjoittajan kynästä tahansa ikävinä.
Voestien poistot osoittavat mitä suurinta diktatuuria ååalstakirjoittelussa, mitään vastausta viestien poistoon kysyttäessä on turha odottaa.
Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista? No myönnettävä on, että melko kattavasti otin kantaa tämänhetken tilanteesta Ranskan vaaleista, Itävaltaa en muistanut edes käsitelläm, Hollannin Geert Wilders'iin, poispäin koko relatoiminen nyt 🦋
Vasta pääsin äsken kotiin, ai niin, myönteinen oli kyllä aloitukseni, lukuunottamatta hämmästystäni Islam'in uskossa kritiikin ankaruuteen!- ei_sosiaalietuus
Lorenaa kirjoitti:
Myönnän viestien poiston harmittavuuden, sitä on tapahtunut myös minun viestieni kohdalla. Mistään raflaavista kannanotoista ei ollut kysymys, pidin ja pidän poistoja ovatpa ne kenen kirjoittajan kynästä tahansa ikävinä.
Voestien poistot osoittavat mitä suurinta diktatuuria ååalstakirjoittelussa, mitään vastausta viestien poistoon kysyttäessä on turha odottaa.
Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista?"Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista?"
Vastaankin, ei ole. Aller omistaa, Aller päättää. Mikäli ei miellytä,vaihda sivustoa.
- suollauutta
Tuskin mitään hienoa menetetään jos muutama viesti häipyy. Tehtaile vaan uusia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2807405SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2773885Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443778"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2922708Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa332094Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä362090Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1372005SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611981Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401947Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171761