Lensi kuin leppäkeihäs!

sini-sirkku

Enpä ollut varautunut noin arkaan sietokykyyn Aller'in ropotilla, tai ylläpidolla! Mielenkiintoisemmaksi saa vaan nykytilanteen! Aihe poistettiin muutaman vastauksen jälkeen,...pahoitteluni aloitteeseen vastanneiden psta.

14

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinsemeneee

      Joku palstalainen suvakki sen poisti.

    • Onneksi ehdin lukea mielenkiintoisen aloituksesi vaikka en vastannut siihen mitään, sillä minun "tollon" mielipide olisi ollut tietämätön. DD

      Olen kuullut/lukenut, että täälläkin joku robotti hoitaa poistot, joten olisiko siellä ollut joku "kielletty sana", jota ei saa kirjoittaa?

      Tämäkö on nyt sitten sitä kuuluisaa sananvapautta?

      • hghghghgfhfghg

        Poistot hoitaa nykyisin joko NSA tai CIA rapakon takaa. Jos sulla on älytelevisio, niin sä olet koko ajan kuvassa tarkkailun alla. Ei edes Pohjois-Koreassa ole näin kovaa sensuuria ja valvontaa!
        Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille.


      • hghghghgfhfghg kirjoitti:

        Poistot hoitaa nykyisin joko NSA tai CIA rapakon takaa. Jos sulla on älytelevisio, niin sä olet koko ajan kuvassa tarkkailun alla. Ei edes Pohjois-Koreassa ole näin kovaa sensuuria ja valvontaa!
        Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille.

        Vitsillä mennään minun kirjoituksissa, vaikka totuudella.

        Kiitos tiedoistasi. Olen minäkin lukenut, kuinka kaikkia vakoillaan ja seurataan, mutta minulla ei ole "äly-telkkaria, saati kännykkää", koska perus Nokialaisella tulen hyvin toimeen. Telkrainikin on ostettu kirppikseltä, siis sellainen "hehtaarin" kokoinen, ei mikään lituska, mutta kun toimii, niin anti olla.

        Puhut asiaa, sinä "kiinalainen" kirjoittaja, vaikka huumoriksi sen muotoilitkin, sillä olen todella huolestunut (en todellakaan)tästä nykyisestä seurannasta, mitä kaikkea se saakaan aikaan.

        Toden puhuakseni en halua yhtään "lipparia ja läppäriä", jossa on hipaisu näyttöä, sillä jouduin vaihtamaan hetkeksi puhelimeni sellaiseen, koska entisestä meni ääni, siis hälytysääni.

        Lapseni perheessä olen saanut kaikkeen tutustua, mutta oppi (se vähäinen tutustuminen) menee, kuin vesi hanhen selästä, koska ei kiinnosta ainakaan vielä.


      • hghghghgfhfghg kirjoitti:

        Poistot hoitaa nykyisin joko NSA tai CIA rapakon takaa. Jos sulla on älytelevisio, niin sä olet koko ajan kuvassa tarkkailun alla. Ei edes Pohjois-Koreassa ole näin kovaa sensuuria ja valvontaa!
        Saa nähdä milloin toisinajattelijoita aletaan kerätä internointileireille.

        Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
        Minua saa kyllä tarkkailla vaikka maalaisvessan reijästä, mitäpä se minua haittaisi kun pörähdyksisltä ei kauan intoa siihenkään riittäisi!
        Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
        Minua saa kyllä tarkkailla vaikka maalaisvessan reijästä, mitäpä se minua haittaisi kun pörähdyksisltä ei kauan intoa siihenkään riittäisi!
        Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣

        "vaikka maalaisvessan reijästä,"

        Hitsi, että nauratti, vai voisinko sanoa, että "repesin nauruun", kun muistin lapsuuden kansakoulun vessat siellä ulkovarastossa ja pytyt oli korkealla, mutta ei se kivalta tuntunut, kun pojat meni "lantaluukusta" tiirailemaan!D. Mitähän ne näki?

        Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Ihan huvittavaa todeta sensuuri, minä kun en ole mitenkään pelkoon kahlittu ajatusmaailmaltani 😊 Tietenkin ainoa kriteerini poliittisissa asioissa olis pyrkiä ajattelemaan mitä sanoo/kirjoittaa, muuten en poistoista pahastu. Niin tärkeänä en itseäni koe, heh! Sainpahan ainakin tuulettaa ajatuksiani euroopan tilanteesta 🤡
        Minua saa kyllä tarkkailla vaikka maalaisvessan reijästä, mitäpä se minua haittaisi kun pörähdyksisltä ei kauan intoa siihenkään riittäisi!
        Mitä tulee älyvehkeiden kameroihin, siitä vaan kuvatkoon niin paljon kuin sielunsa sietää 🗣

        "vaikka maalaisvessan reijästä,"

        Hitsi, että nauratti, vai voisinko sanoa, että "repesin nauruun", kun muistin lapsuuden kansakoulun vessat siellä ulkovarastossa ja pytyt oli korkealla, mutta ei se kivalta tuntunut, kun pojat meni "lantaluukusta" tiirailemaan!D. Mitähän ne näki?

        Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        "vaikka maalaisvessan reijästä,"

        Hitsi, että nauratti, vai voisinko sanoa, että "repesin nauruun", kun muistin lapsuuden kansakoulun vessat siellä ulkovarastossa ja pytyt oli korkealla, mutta ei se kivalta tuntunut, kun pojat meni "lantaluukusta" tiirailemaan!D. Mitähän ne näki?

        Onkohan täällä kielletty maailman politiikasta ja se kiemuroista keskustelu, koska palsta on "leppoisa" kahvipöytäkeskustelu ja sillä en tarkoita, etteikö se olisi paras tällä palstalla, siis meidän ikioma Kahvipirtti. Kiitos Skillan sinulla.

        Just, joo. herjaus oli "pysy tällä sivulla" ja tuplana tuli. Taitaa olla nyt taas tämä sivusto muutenkin sekaisin, ei vain minun taholtani.


    • jakolasku

      Kirjoitin muutaman sanan kotikuntani kokoomuksen politiikasta. Nimimerkkini jotenkin näin *sormi osoittaa* johonkin suuntaan. Koska kysymys sipaisi tiettyä vaurasta sukua täällä niin lensipä lepikkoon muutaman sanan mittainen viestini.

    • Ketsuli

      Mitä asiaa se poistettu ketju käsitteli?

      Myönteisessä vai kielteisessä mielessä?

      • Lorenaa

        Myönnän viestien poiston harmittavuuden, sitä on tapahtunut myös minun viestieni kohdalla. Mistään raflaavista kannanotoista ei ollut kysymys, pidin ja pidän poistoja ovatpa ne kenen kirjoittajan kynästä tahansa ikävinä.

        Voestien poistot osoittavat mitä suurinta diktatuuria ååalstakirjoittelussa, mitään vastausta viestien poistoon kysyttäessä on turha odottaa.
        Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista?


      • No myönnettävä on, että melko kattavasti otin kantaa tämänhetken tilanteesta Ranskan vaaleista, Itävaltaa en muistanut edes käsitelläm, Hollannin Geert Wilders'iin, poispäin koko relatoiminen nyt 🦋

        Vasta pääsin äsken kotiin, ai niin, myönteinen oli kyllä aloitukseni, lukuunottamatta hämmästystäni Islam'in uskossa kritiikin ankaruuteen!


      • ei_sosiaalietuus
        Lorenaa kirjoitti:

        Myönnän viestien poiston harmittavuuden, sitä on tapahtunut myös minun viestieni kohdalla. Mistään raflaavista kannanotoista ei ollut kysymys, pidin ja pidän poistoja ovatpa ne kenen kirjoittajan kynästä tahansa ikävinä.

        Voestien poistot osoittavat mitä suurinta diktatuuria ååalstakirjoittelussa, mitään vastausta viestien poistoon kysyttäessä on turha odottaa.
        Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista?

        "Kysynkin onko tämä sanavapauden rajoittamista?"
        Vastaankin, ei ole. Aller omistaa, Aller päättää. Mikäli ei miellytä,vaihda sivustoa.


    • suollauutta

      Tuskin mitään hienoa menetetään jos muutama viesti häipyy. Tehtaile vaan uusia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe