Ajatuspurku

PahatjaHyvät

Puhuin tänään puhelimessa erään tuttavani kanssa ja huomasin kuinka hyvä olo tulee kun puhuu ns. aidon, vilpittömän ja hyvän ihmisen kanssa.

Silloin jotenkin leviää koko kehooni tietty rentous ja hyvä olo. Ei tarvitse olla valppaana, tarkkailla eleitä, äänensävyjä, ilmeitä varovaisena ja painaa tarkasti mieleen sanoja miettien että täsmääkö ne kehonkieleen ja aikaisemmin puhuttuun

Minulla on joitain ihmisiä lähellä josta aistin ns. sisälle syvälle juurtunutta vihaa ja katkeruutta muita ihmisiä kohtaan. Halveksuntaa joka näyttäytyy toisinaan hienovaraisena ilmeenä tai katseena. Tunnistan sen ja näen että tämä ihminen on viholliseksi potentiaalinen ihminen joka on sisältäpäin muita halveksiva ja voi olla selän takana todella ilkeä.

Sellainen ihminen jostain syystä saa minut valppaaksi ja rauhattomammaksi. Tartun sanoihin ja kuulostelen. Olen varuillaan koska aistinut vaaran ja vilpin.

Olen ongelmallinen sinällään että luottaminen kun on vaikeaa mun aistit toimii todella hyvin vaikka en siitä anna merkkejä ehkä ulospäin. Ehkä joku minut hiukan paremmin tunteva saattaa huomata merkkejä siitä että epäilen..

Joskus se on kiusallista kun itsesuojeluvaisto toimii liian kovalla teholla ja otan mitä pienimmänkin havaitun asian suurena vaaranmerkkinä vaikka se olisi ihan viatonta.
Silti luotan sisälleni rakentuneeseen järjestelmääni aika hyvin. Kun aistin että nyt liikutaan vaarallisilla vesillä se usein pitää paikkansa.

Minulla on jokin "vika ohjelmoinnissa" sillä vaikken tietoisesti hae vilppiä toisesta mä aistin sen sisälleni tulevana kiusaavana epämieluisana tunteena.

Minua voi yrittää sanallisesti silloin vakuuttaa mutta aistini ovat yleensä pettämättömiä. Kun aistin että joku ihminen on katkera, henkistä/fyysistä väkivaltaa ja manipulointia käyttävä, häiriintynyt ihminen josta kannattaisi pysyä kaukana valpastun enkä usko vakuutteluja,

Hyvien vilpittömien muut avoimesti ottavien ja muista pahaa ajattelemattomien seurassa on helppoa olla ja ne tuo tietyn olon sisälleni. Lasken sotakirveeni heti enkä enää tarkkaile valppaana vaaranmerkkejä.

Täällä mietin usein mihin ihmiset tähtää ilkeillä selvillä pilkka viesteillä?
Teorioitani on muutamia:

1) aivot narikassa menoa, seurauksia ei mietitä. Ei uskota että tunnistaa kukaan, mutta haluaa loukata jotakuta.
2) haluaa sotkea joidenkin välit ja laittaa asioita toisten piikkiin
3) haluaa loukata tunnisteellisesti ja niin että joku se oikea itsensä tunnistaa

Se vaan minulla ainakin on että kun näitä lukee ja huomaa kaistapäisemmästäkin kaistapäisempiä kirjoitteluita ja jos ne sattuu tunnistaan, ei halua enää ikinä sitä ihmistä nähdä koska ajattelee että hänhän on täysin suljetulta karannut seko.

Pelko ja suojeluvaisto alkaa heti toimia minulla. vaistot pelaan.

Nämä leikit täällä on vaarallisia mikäli juuri sen ihmisen kanssa haluaisi jotain jota haukkuu ja ivaa täällä katkerana. Saattaa mahikset mennä siinä kokonaan jos tunnistuksia alkaa tuleen.

30

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oh_shit

Todelliset sekopäät löytyy tämän paskapalstan aloituksia tekevistä. Katoppa ketä sieltä löytyy, heh!

• PahatjaHyvät

Aika paljon näyttäisi olevan yhden ja saman kirjoittelua. Vaikkuttaa ettei täällä ole muita ollenkaan ennen iltaa ja yöllä kuin se yksi.

Se ihminen on sisältäpäin erittäin katkera muille ihmisille ja vihaa suunnattomasti kaikkia muita ja selvästi myös itseäänkin. Itsehalveksuntaakin on teksteissä havaittavissa.

Sanoisin hänen olen terapian tarpeessa

• paranoidiaeisuinkaan
        PahatjaHyvät kirjoitti:

Aika paljon näyttäisi olevan yhden ja saman kirjoittelua. Vaikkuttaa ettei täällä ole muita ollenkaan ennen iltaa ja yöllä kuin se yksi.

Se ihminen on sisältäpäin erittäin katkera muille ihmisille ja vihaa suunnattomasti kaikkia muita ja selvästi myös itseäänkin. Itsehalveksuntaakin on teksteissä havaittavissa.

Täällähän on lukemattomia ihmisiä ja heidän tekstejään!

• eituttu
        PahatjaHyvät kirjoitti:

Samaa mieltä sinun kanssa. Aika pelottava tyyppi näin naisen mielestä.

• paranoidiaeisuinkaan
        eituttu kirjoitti:

Samaa mieltä sinun kanssa. Aika pelottava tyyppi näin naisen mielestä.

Onneksi te annatte naisista todella hyvän kuvan, sillee todella terveen ja ei-paranoidin.

• paranoidiaeisuinkaan

"Se vaan minulla ainakin on että kun näitä lukee ja huomaa kaistapäisemmästäkin kaistapäisempiä kirjoitteluita ja jos ne sattuu tunnistaan,"

Hmph.Toi onkin loistava yhdistelmä.

Aistit vahvasti muiden tunnetiloja ja kaksinaamaisuutta "pienistäkin vihjeistä" sekä olet tunnistavasi palstalta porukkaa.
      Ja sinä kerrot että sinua häiritsee ihmiset joiden seurassa pitää olla "valppaana" eikä saa olla rento oma itsensä :D

Eihän sun kanssa uskaltaisi puhua tai ilmeillä tai edes tänne kirjoittaa mitään. Jos vielä uskot että ihmiset on tarkoituksella ilkeitä sulle ja vittuilevat selän takana.

"Nämä leikit täällä on vaarallisia mikäli juuri sen ihmisen kanssa haluaisi jotain jota haukkuu ja ivaa täällä katkerana. Saattaa mahikset mennä siinä kokonaan jos tunnistuksia alkaa tuleen."

Sanoisin että se leikkiminen on kyllä siihen suuntaan paljon vaarallisempaa että alkaa uskoa tunnistavansa jonkun täällä ja sen takia pilaa jotain.

Uskoisin että sulla ei ole hajuakaan myöskään todellisessa elämässä millaisia ihmisiä he oikeasti ovat, ovatko manipulatiivisia tai henkisesti väkivaltaisia. Olet vain pelokas ja epäileväinen kunnes joku sua vähän kehuu jonka jälkeen olet kuin sulaa vahaa.

• PahatjaHyvät

hmm.. olen aistinut sisäisesti katkeran ihmisen vibat tässä.

• paranoidiaeisuinkaan
        PahatjaHyvät kirjoitti:

hmm.. olen aistinut sisäisesti katkeran ihmisen vibat tässä.

Aistit Internetin välityksellä katkeruuden tekstistä jossa puhutaan että ei kannata ehkä kuvitella aistivansa ihmisistä jotain tai uskotella että tunnistaa täältä ihmisiä?

Oletko ihan mentaalitapaus vai huijaatko vain?

• mnbvcxc

Hyvin tulkittu, mietin samoin hänestä. Inhottavin ihmistyyppi epäilee koko ajan kaikkea toisen sanomisia ja tekemisiä. Etsiin niistä haluamiaan nyansseja että saa jonkun draaman aikaiseksi. Tälläiset on yleensä anteeksi antamattomia tyyppejä.

• Kysynjavastaan

Monilogi.Monesko jakso?

• damdidamM

Tuota AP:lle sen verran että en tiedä oletko sinä mies vai nainen mutta sillä nyt ei ole väliä. Suurin osa ihmisistä kuvittelee omaavansa tarkan tutkan jolla havaita erilaisia tiloja mutta kun heidät laitetaan tunnistamaan kasvokuvia joista pitäisi päätellä kaikkea niin he epäonnistuvat moisissa kokeissa. Sinä kuulostat hieman paranoidilta.

• paranoidiaeisuinkaan

Häiritsevintä hänen tekstissä oli että hän kertoi kuinka ei tarvitse valvoa itseään ja voi jutella ihmisen kanssa jolla ei ole salattavaa jne. eli toisin sanoen ihmisen josta hän ei aisti mitään salakavalaa.
        Ei tule yhtään itselle huolestuttava olo ihmisen lähellä joka aistii ja vaistoaa kaikenlaista ihmisistä tai jopa Internetin teksteistä.

Huhhuh, näitä palstan joitakin asukkeja.

• MEISTÄ_KERTOO
        paranoidiaeisuinkaan kirjoitti:

Häiritsevintä hänen tekstissä oli että hän kertoi kuinka ei tarvitse valvoa itseään ja voi jutella ihmisen kanssa jolla ei ole salattavaa jne. eli toisin sanoen ihmisen josta hän ei aisti mitään salakavalaa.
        Ei tule yhtään itselle huolestuttava olo ihmisen lähellä joka aistii ja vaistoaa kaikenlaista ihmisistä tai jopa Internetin teksteistä.

https://www.youtube.com/watch?v=J22Qvg12Ezc

SINULLE.

• paranoidiaeisuinkaan
        MEISTÄ_KERTOO kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=J22Qvg12Ezc

SINULLE.

Kuulet oman tilanteesi tuossa kappaleessa jonkun ihmisen kanssa ja heijastat itse tänne palstalle löytäen sen hieman edes siitä muistuttavien viesteistä.

Tuo henkilö jota tarkoitat tuskin on täällä.

• MEISTÄ_KERTOO

Kuulet oman tilanteesi tuossa kappaleessa jonkun ihmisen kanssa ja heijastat itse tänne palstalle löytäen sen hieman edes siitä muistuttavien viesteistä.

Tuo henkilö jota tarkoitat tuskin on täällä.

https://www.youtube.com/watch?v=br5EoYGIWR8

SINULLE

• jälkiviisautta

Juu pätee molemmille

• paranoidiaeisuinkaan kirjoitti:

"Huhhuh",

mikä onkaan helpompaa kuin haukkuminen tai hienommin sanottuna
        negatiivisen palautteen antaminen.

"Paranoiasta" huomautan sen verran, että mistäpä sinäkään tiedät
        kuka tuo REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkillä kirjoittava henkilö on,
        ja kuinka usein tällä palstalla viihtyy? (Kuitenkin nimität häntä yksioikoisesti "palstan asukiksi".)

Sekaannusten välttämiseksi kirjoittelen itse täällä vain tämänkin kommentin yhteydessä näkyvällä REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.

• Kiitos aloituksestasi!

Itse en tee aloituksia tälle palstalle - koskaan!

Viimeksi kirjoittelin tänne 4.3 eli noin 6 vuorokautta sitten.
      Viestini on edelleen sama:

Ystävän terveiset lähtevät LUOTETTAVALLE miehelle, jolla on lämmin ja ymmärtävä katse, suurissa, vihreänharmaissa silmissä. Ko. mies työskentelee Ruoholahden toimistolla.(Kenellekään muulle tällä palstalla pyörivälle minulla ei ole TAASKAAN MITÄÄN ASIAA.)

"Texas" muistelen sinua ja yhteisiä vuosiamme usein. Ehkäpä siksi näen kaksoisolentojasi joka puolella; nyt mietin, olitko sinä kavereinesi sanomalehden kuvassa, jossa neljä Lahden kisaturistia poistui saunasta pyyhkeet lanteillaan - selin kameraan. (Siinä joukossa oli myös yksi tanakka keski-ikäinen mies, jolla oli likaisenvaalea pystytukka, jykevä niska ja vahvannäköiset pohkeet. Olitkohan se sinä?)

• MEISTÄ_KERTOO

SINULLE

• vähempikinriittäis

Ookoo haluat olla rauhassa ilmeisesti

• MEISTÄ_KERTOO kirjoitti:

SINULLE

Kiitos! Kiitos!

Nimimerkki "MEISTÄ_KERTOO", sinä et ole "Texas",
        joten kommenttini ei ollut sinulle.

"Texas" ei kuuntele linkissäsi esiintyvää YHTYETTÄ
        eikä linkittämäsi kappaleen SANOITUS sovi tilanteeseemme.
        Joten se siitä.

(Hyvä yritys sinulta...esiintyä "Texasina". Niin täällähän voi kuka vaan esiintyä tai yrittää esiintyä kenä tahansa, kun REKISTERÖIDYT NIMIMERKIT eivät ole pakollisia.)

• vähempikinriittäis kirjoitti:

Ookoo haluat olla rauhassa ilmeisesti

"vähempikinriittäis",

kirjoittelen vain tämänkin kommentin yhteydessä näkyvällä rekisteröidyllä nimimerkillä.

Ja kyllä haluan olla rauhassa muilta, paitsi USKOTULTA, YSTÄVÄLTÄNI "Texasilta", joka ei tyrkytä törkyisesti seksiseuraa!

• Ihmeellistäihmetystä

Täällä on joku.

Työntää jyrkänteeltä.
      Ja ottaa vastaan hymysuin.
      Lähtee, hyvästelee.
      Viskaa pois.
      Lemmikkien hautausmaa.
      Viestejä sinnekin.

Käden ojennus
      Höyhenen sively
      Kuplivaa naurua
      Lankoja
      Joihin mielellään sotkeutuu
      Koukkuja
      Ansoja

ihanaa

Kuka ihme se on?

Aina vaan.

• "Texas",

KAIKKI kommenttini löytyvät oheisen rekisteröidyn nimimerkin alta.
      Kiitos sinulle USKOTTU YSTÄVÄNI, sinä joka et tyrkytä seksiseuraa,
      vaan olet ihminen ihmiselle!

Hyvää viikonloppua hyvälle miehelle, Ruoholahteen!

• tarvitapua

Sinulla on varmasti joku hoitsu ystävänä...avaudu hänelle ongelmistas. Ei ole normaalia ajatella noin.

• PahatJaHyvät

Vastaan tänne alle koska tunteet kiihottuivat jollain yli-innokkallaa tunnistajalla liikaa ja hän hyökkäsi heti haukkumaan ja ylitulkitsemaan.

Sanon vain että kaikkien kaveri ei tarvi olla ja se että joku täällä lätkii turpaan minua tästä koko ketjusta noin suurella vimmalla vain todistaa sen.

Ihmiset joita kerätään ympärille pitää olla itsetuntoa tukevia ei tuollaisia kuin esim. ketjuun osa vastanneista. Te lyötte moukarilla toisen kuoliaaksi jos ei ihmisen näkökanta ole yhtenevä teidän kanssa. Hyökkäys on varmin puolustus

• paranoidiaeisuinkaan

Tiedätkö olet ihan oikeassa!

Sinulle:
        https://www.youtube.com/watch?v=hAAlDoAtV7Y

Kuitenkin alkoi tuo musiikki soimaan päässä kun luin sun viestisi, en tiedä miksi, vaistoan jotain...odotas se tulee mulle mieleen ihan just mitä aistin susta....

• PahatJaHyvät

Tiedätkö olet ihan oikeassa!

Sinulle:
        https://www.youtube.com/watch?v=hAAlDoAtV7Y

Kuitenkin alkoi tuo musiikki soimaan päässä kun luin sun viestisi, en tiedä miksi, vaistoan jotain...odotas se tulee mulle mieleen ihan just mitä aistin susta....

Aistin ylikiihotusta vieläkin. Kannattaisko runkata ylimääräinen kiihotuksesi pois?

Minä en pääse tuohon kiihkoon nyt mukaan joten sori rakas ei tänään. NUSSITAAN sitten toisena päivänä. Nyt ei olla samalla kiihotustasolla

• paranoidiaeisuinkaan
        PahatJaHyvät kirjoitti:

Aistin ylikiihotusta vieläkin. Kannattaisko runkata ylimääräinen kiihotuksesi pois?

Minä en pääse tuohon kiihkoon nyt mukaan joten sori rakas ei tänään. NUSSITAAN sitten toisena päivänä. Nyt ei olla samalla kiihotustasolla

Sä taidat olla aika "helppo" jos ekaksi on tuntemattoman kanssa mielessä nussiminen.

• PahatJaHyvät

Sinä taasen menet ihan orgasmiin asti palstoilla. Voiko kiihottuneemmassa tilassa kukaan enää kirjoittaa mitä sinä tota tekstiä tikkaat siihen ruutuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      57
      4614
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      155
      4224
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3862
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3820
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3648
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3478
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2885
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2420
    Aihe