Siellä missä me tavattiin

saatnauraa

Kävin paikassa johon liittyy muistoja susta. Tulu haikea ja vähän surullinen olo. Mennyt on mennyttä, mutta raahautuu kuitenkin koko ajan mukana.
Oon jumi, kun rakastun jään siihen paikoilleen. Vaikka muut menis eteenpäin, säkin jo ajat sitten.
Kai olen uskollista sorttia.
Miksi tuon sanominen tuntuu kornilta. Hmm. 🤔 Gyllä se siitä taas.

14

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unestaherännytmyös

      Rakkauden menettäminen on kuin pieni kuolema. Sitä kohtelee noita kohtaamispaikkoja kuin pieniä hautakumpuja.

      Ikävältähän se tuntuu.

      • Ap___

        Tuo on kyllä totta. Sanoit sen vielä niin kauniisti.


    • AP, tiedän mitä tunteita käyt lävitse, itselleni on joskus ollut semmoin omituinen taipumus, näin muistaa kunnolla yksityskohdat
      Harmi kun teijän juttu meni metsä, tsemppiä =)

      Itsellä sama tilanne myös, muistelen lämmöllä ja kaipaus on myöski kova, mutta tilanne on see mikä on :/

    • kokemuksia_

      Ei kaikki eteenpäin mene. Paikoilla junnaa tunteet. Hänestä ei tietoa. Koko ajalta, olikoha edes varattu, niin usein näkyi odottamattomissa paikoissa

      S. Siinä on sitä jotain.

    • kaihotenkatson

      Arvaa vain kuinka kaihoten katselen niitä paikkoja joissa olen ollut sinun kanssasi. En todellakaan ole päässyt eteenpäin vaikka vois luulla.

      • kuvitteleevaan

        haluaa enemmän ja lisää ja uusia paikkoja sinun kanssa että aina ja jokapaikassa tulee muistoja sinusta mieleen ja sinun huulistasi suloisista joita olen saanut joskus hieman......


      • Kesänalkuvaikka

        No hän ei ikäväkyllä ole huuliani... Niitä paikkoja on oikeastaan 2-3 joissa olemme olleet. Yhdessä eniten, toisessa 2 krt ja kolmannessa kerran. Ai niin on vielä yks paikka jossa kerran oltu. Ja sitten ulkosalla parissa paikassa.. Ohimennen muistelen sitä aikaa.


    • huutelua

      Ap. Vois vaikka valaista tyhmää kansaa missä tai mitä ne paikat on mihin liittyy muistoja?

    • sdfsdfsdf

      Mä en vois mennä lähellekään paikkaa jossa kohtasin tämän ihmisen. Ajatuskin sinnepäin menemisestä on mahdoton. Onneks ei tarvi!

    • Tuon_kokenut_mies

      Aloittaja pääsisi parhaiten eteenpäin kun sanoisi se mitä ajattelee toiselle. Oli reaktio sitten mitä tahansa, niin sen jälkeen on helpompi jatkaa. Tietämättömyys ja asioiden jossittelu omassa päässään syö ihmistä.

    • Uskaltaako aloittaja kertoa että mikä mahtaa olla se paikka? Kenties voisi auttaa jos et sitä henkilöä tämän palstan henkilöiden seasta.

    • Edelleenläpikäymättä

      Sama.. En halua käydä paikoissa, missä meillä oli hauskaa.. Ehkä jonain päivänä.. Muttei vielä..

    • Ap___

      En avaa enempää missä kohtasimme.
      Olimme paljon yhdessä ja juttelimme. Minä menin ihastumaan ja sinäkin tunsit jotain minua kohtaan.
      Se oli hullun hommaa, mutta aika ihanaa.
      Lopputulemaa en välittäisi muistella koska syytän siitä itseäni.
      Se mitä ajattelet nykyään on minulle suurin piirtein selvää. Olet mennyt eteenpäin. Toivottavasti muistat kuitenkin tytön, joka oli höpsö ja ajattelematon.

    • näinsemeni

      kesällä kävin muistoja herättävässä paikassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3084
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      944
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      820
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      803
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      62
      737
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      41
      713
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      657
    Aihe