Kävin paikassa johon liittyy muistoja susta. Tulu haikea ja vähän surullinen olo. Mennyt on mennyttä, mutta raahautuu kuitenkin koko ajan mukana.
Oon jumi, kun rakastun jään siihen paikoilleen. Vaikka muut menis eteenpäin, säkin jo ajat sitten.
Kai olen uskollista sorttia.
Miksi tuon sanominen tuntuu kornilta. Hmm. 🤔 Gyllä se siitä taas.
Siellä missä me tavattiin
14
641
Vastaukset
- Unestaherännytmyös
Rakkauden menettäminen on kuin pieni kuolema. Sitä kohtelee noita kohtaamispaikkoja kuin pieniä hautakumpuja.
Ikävältähän se tuntuu.- Ap___
Tuo on kyllä totta. Sanoit sen vielä niin kauniisti.
AP, tiedän mitä tunteita käyt lävitse, itselleni on joskus ollut semmoin omituinen taipumus, näin muistaa kunnolla yksityskohdat
Harmi kun teijän juttu meni metsä, tsemppiä =)
Itsellä sama tilanne myös, muistelen lämmöllä ja kaipaus on myöski kova, mutta tilanne on see mikä on :/- kokemuksia_
Ei kaikki eteenpäin mene. Paikoilla junnaa tunteet. Hänestä ei tietoa. Koko ajalta, olikoha edes varattu, niin usein näkyi odottamattomissa paikoissa
S. Siinä on sitä jotain. - kaihotenkatson
Arvaa vain kuinka kaihoten katselen niitä paikkoja joissa olen ollut sinun kanssasi. En todellakaan ole päässyt eteenpäin vaikka vois luulla.
- kuvitteleevaan
haluaa enemmän ja lisää ja uusia paikkoja sinun kanssa että aina ja jokapaikassa tulee muistoja sinusta mieleen ja sinun huulistasi suloisista joita olen saanut joskus hieman......
- Kesänalkuvaikka
No hän ei ikäväkyllä ole huuliani... Niitä paikkoja on oikeastaan 2-3 joissa olemme olleet. Yhdessä eniten, toisessa 2 krt ja kolmannessa kerran. Ai niin on vielä yks paikka jossa kerran oltu. Ja sitten ulkosalla parissa paikassa.. Ohimennen muistelen sitä aikaa.
- huutelua
Ap. Vois vaikka valaista tyhmää kansaa missä tai mitä ne paikat on mihin liittyy muistoja?
- sdfsdfsdf
Mä en vois mennä lähellekään paikkaa jossa kohtasin tämän ihmisen. Ajatuskin sinnepäin menemisestä on mahdoton. Onneks ei tarvi!
- Tuon_kokenut_mies
Aloittaja pääsisi parhaiten eteenpäin kun sanoisi se mitä ajattelee toiselle. Oli reaktio sitten mitä tahansa, niin sen jälkeen on helpompi jatkaa. Tietämättömyys ja asioiden jossittelu omassa päässään syö ihmistä.
Uskaltaako aloittaja kertoa että mikä mahtaa olla se paikka? Kenties voisi auttaa jos et sitä henkilöä tämän palstan henkilöiden seasta.
- Edelleenläpikäymättä
Sama.. En halua käydä paikoissa, missä meillä oli hauskaa.. Ehkä jonain päivänä.. Muttei vielä..
- Ap___
En avaa enempää missä kohtasimme.
Olimme paljon yhdessä ja juttelimme. Minä menin ihastumaan ja sinäkin tunsit jotain minua kohtaan.
Se oli hullun hommaa, mutta aika ihanaa.
Lopputulemaa en välittäisi muistella koska syytän siitä itseäni.
Se mitä ajattelet nykyään on minulle suurin piirtein selvää. Olet mennyt eteenpäin. Toivottavasti muistat kuitenkin tytön, joka oli höpsö ja ajattelematon. - näinsemeni
kesällä kävin muistoja herättävässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592