Siellä missä me tavattiin

saatnauraa

Kävin paikassa johon liittyy muistoja susta. Tulu haikea ja vähän surullinen olo. Mennyt on mennyttä, mutta raahautuu kuitenkin koko ajan mukana.
Oon jumi, kun rakastun jään siihen paikoilleen. Vaikka muut menis eteenpäin, säkin jo ajat sitten.
Kai olen uskollista sorttia.
Miksi tuon sanominen tuntuu kornilta. Hmm. 🤔 Gyllä se siitä taas.

14

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unestaherännytmyös

      Rakkauden menettäminen on kuin pieni kuolema. Sitä kohtelee noita kohtaamispaikkoja kuin pieniä hautakumpuja.

      Ikävältähän se tuntuu.

      • Ap___

        Tuo on kyllä totta. Sanoit sen vielä niin kauniisti.


    • AP, tiedän mitä tunteita käyt lävitse, itselleni on joskus ollut semmoin omituinen taipumus, näin muistaa kunnolla yksityskohdat
      Harmi kun teijän juttu meni metsä, tsemppiä =)

      Itsellä sama tilanne myös, muistelen lämmöllä ja kaipaus on myöski kova, mutta tilanne on see mikä on :/

    • kokemuksia_

      Ei kaikki eteenpäin mene. Paikoilla junnaa tunteet. Hänestä ei tietoa. Koko ajalta, olikoha edes varattu, niin usein näkyi odottamattomissa paikoissa

      S. Siinä on sitä jotain.

    • kaihotenkatson

      Arvaa vain kuinka kaihoten katselen niitä paikkoja joissa olen ollut sinun kanssasi. En todellakaan ole päässyt eteenpäin vaikka vois luulla.

      • kuvitteleevaan

        haluaa enemmän ja lisää ja uusia paikkoja sinun kanssa että aina ja jokapaikassa tulee muistoja sinusta mieleen ja sinun huulistasi suloisista joita olen saanut joskus hieman......


      • Kesänalkuvaikka

        No hän ei ikäväkyllä ole huuliani... Niitä paikkoja on oikeastaan 2-3 joissa olemme olleet. Yhdessä eniten, toisessa 2 krt ja kolmannessa kerran. Ai niin on vielä yks paikka jossa kerran oltu. Ja sitten ulkosalla parissa paikassa.. Ohimennen muistelen sitä aikaa.


    • huutelua

      Ap. Vois vaikka valaista tyhmää kansaa missä tai mitä ne paikat on mihin liittyy muistoja?

    • sdfsdfsdf

      Mä en vois mennä lähellekään paikkaa jossa kohtasin tämän ihmisen. Ajatuskin sinnepäin menemisestä on mahdoton. Onneks ei tarvi!

    • Tuon_kokenut_mies

      Aloittaja pääsisi parhaiten eteenpäin kun sanoisi se mitä ajattelee toiselle. Oli reaktio sitten mitä tahansa, niin sen jälkeen on helpompi jatkaa. Tietämättömyys ja asioiden jossittelu omassa päässään syö ihmistä.

    • Uskaltaako aloittaja kertoa että mikä mahtaa olla se paikka? Kenties voisi auttaa jos et sitä henkilöä tämän palstan henkilöiden seasta.

    • Edelleenläpikäymättä

      Sama.. En halua käydä paikoissa, missä meillä oli hauskaa.. Ehkä jonain päivänä.. Muttei vielä..

    • Ap___

      En avaa enempää missä kohtasimme.
      Olimme paljon yhdessä ja juttelimme. Minä menin ihastumaan ja sinäkin tunsit jotain minua kohtaan.
      Se oli hullun hommaa, mutta aika ihanaa.
      Lopputulemaa en välittäisi muistella koska syytän siitä itseäni.
      Se mitä ajattelet nykyään on minulle suurin piirtein selvää. Olet mennyt eteenpäin. Toivottavasti muistat kuitenkin tytön, joka oli höpsö ja ajattelematon.

    • näinsemeni

      kesällä kävin muistoja herättävässä paikassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe