Flexi 8m isolle koiralle?

Flexihakusessa

Mistä löytäisin flexin pyöreällä hihnalla, jonka pituus on 8m ja kestää 35kg koiran? Vinkkejä?
Netistä olen yrittänyt etsiä tuloksetta. Vanhan flexin hihna jo puhki kulunut.

15

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flexit.kiellettävä

      8 metriä. Kuinka ajattelit kontrolloida suurta koiraasi, joka juoksee ympäriinsä 8 metrin päässä sinusta?

      Lain kirjain eli kytkettynä pitäminen täyttyy, mutta koirahan on käytännössä kytkemättä 16 metrin säteellä ja juostessaan narun päässä mm kampittaa ja kaataa kaikki ihmiset sillä alueella.

      • 37013-EIOLE

        Mitä, etkö todellakaan tiedä miten koira hallitaan fleksissä? Ei ihme ettet itse käytä. Käsissäsi se todellakin voisi olla hengenvaarallinen.

        Mutta annahan olla, minä kerron: Koiralle opetetaan tietyt käskyt niin että ne ovat selkäytimessä asti. Tällaisia käskyjä ovat mm. oikea/oikealle, vasen/vasemmalle, suoraan, tule, seuraa, hiljennä, seis, sivu, paikka, istu jne. Kun koira nämä peruskäskyt osaa, myös sinulle koiran hallinta on helppoa kuin autolla ajo.


      • kaikkieivaivaudu

        Aika monet jotka flexiä käyttävät ikävä kyllä eivät opeta ja koira poukkoilee sinne tänne.
        Omani kulkee kuin unelma niin flexissä kuin ihan normihihnassakin, mutta silti lähes päivittäin tulee vastaan koirakoita joiden koirat sinkoaa sinne sun tänne pitkässä flexissä.


      • Flexit.kiellettävä
        37013-EIOLE kirjoitti:

        Mitä, etkö todellakaan tiedä miten koira hallitaan fleksissä? Ei ihme ettet itse käytä. Käsissäsi se todellakin voisi olla hengenvaarallinen.

        Mutta annahan olla, minä kerron: Koiralle opetetaan tietyt käskyt niin että ne ovat selkäytimessä asti. Tällaisia käskyjä ovat mm. oikea/oikealle, vasen/vasemmalle, suoraan, tule, seuraa, hiljennä, seis, sivu, paikka, istu jne. Kun koira nämä peruskäskyt osaa, myös sinulle koiran hallinta on helppoa kuin autolla ajo.

        Tällaista tämä on teidän rakkihullujen kanssa. En sanonut mitään itsestäni, vaan sinä alat haukkua. Turha odottaa asiallista keskustelua tuollaisella asenteella.


      • Entäkuneitottele
        37013-EIOLE kirjoitti:

        Mitä, etkö todellakaan tiedä miten koira hallitaan fleksissä? Ei ihme ettet itse käytä. Käsissäsi se todellakin voisi olla hengenvaarallinen.

        Mutta annahan olla, minä kerron: Koiralle opetetaan tietyt käskyt niin että ne ovat selkäytimessä asti. Tällaisia käskyjä ovat mm. oikea/oikealle, vasen/vasemmalle, suoraan, tule, seuraa, hiljennä, seis, sivu, paikka, istu jne. Kun koira nämä peruskäskyt osaa, myös sinulle koiran hallinta on helppoa kuin autolla ajo.

        Mitäs teet jos koira ei tottele? MITÄ TEET PERMISLÄSKI?


      • buuuuu

        Siloin ei käytetä fleksiä...? :D


      • buuuuu
        Flexit.kiellettävä kirjoitti:

        Tällaista tämä on teidän rakkihullujen kanssa. En sanonut mitään itsestäni, vaan sinä alat haukkua. Turha odottaa asiallista keskustelua tuollaisella asenteella.

        Mielenkiintoinen ja hauska kysymys: miksi olet koirafoorumilla?


      • Flexit.kiellettävä
        buuuuu kirjoitti:

        Mielenkiintoinen ja hauska kysymys: miksi olet koirafoorumilla?

        Koska suuri osa koiraharrastajista koirineen ovat laeista yleisvaarallisia terroristeja, eivätkä ymmärrä itse mitä tekevät. Moni koiraihminen on tästä asiasta samaa mieltä.

        Minä olen todellisuus.


      • Entäkuneitottele
        buuuuu kirjoitti:

        Siloin ei käytetä fleksiä...? :D

        Tapahtuisipa noin. Joka päivä kadulla näkee, ettei noin tapahdu.


      • rqwerqwet
        37013-EIOLE kirjoitti:

        Mitä, etkö todellakaan tiedä miten koira hallitaan fleksissä? Ei ihme ettet itse käytä. Käsissäsi se todellakin voisi olla hengenvaarallinen.

        Mutta annahan olla, minä kerron: Koiralle opetetaan tietyt käskyt niin että ne ovat selkäytimessä asti. Tällaisia käskyjä ovat mm. oikea/oikealle, vasen/vasemmalle, suoraan, tule, seuraa, hiljennä, seis, sivu, paikka, istu jne. Kun koira nämä peruskäskyt osaa, myös sinulle koiran hallinta on helppoa kuin autolla ajo.

        Ei. Tuossa tilanteessa syyllistyt eläimen vartoimatta jättämiseen, joka on rikos.


    • Kristallisade
      • Flexihakusessa

        Vanha flexi kesti 10 vuotta käyttöä, mielestäni se on ihan riittävän kestävä. Nauhamallinen on ehdoton ei, kokeilussa ollut ja jatkuvasti ongelmia takaisinkelauksessa.
        Ps. Kivan asiallista keskusteluu täällä..


      • bellabeibi

        Ostin joku aika sitten tämmöisen flexin ja hyvin kelautuu!


    • räyhäfleksillä

      Justiin tänään yksi fleksi piski hyökki meitä kohti holtittomasti,saatiin ihan väistellä, ettei hammasta tulisi.Omistajakun ei saanut koiraa itseään fleksillä lähemmäs, kun koira ensin jarrutteli hänen takanaan, ja sitten veti meitä kohti sivulle kun hihnaa oli pitkälti.Vaarallisia ovat moiset kapistuikset, mitä isompi koira, sen kurjempaa on kun se fleksissä työkö rynnii,ja omistaja on ihan kädetön.
      Jos sekin olsi ollu tavan, hihnassa, sen olis omistaja voinut vierellään ohi´tuksessa pitää, eikä päästää housunpuntteihin rähisemään.Kyllä annoin palautetta, mutta tuskimpa tajus mitään, kun ei vastannutkaan.Ensikerralla pitänee, jo kauempaa huudella, että vetelee ne fleksit ajoissa lyhyelle.

    • Pyöreä

      Eihän se hihnan pituus ole koiran syy.Se on se on koiran omistajan syy.
      Minä myyn sulle kyseisen hihnan 7 metriä flexi 10 euroo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe