Puolitoista miljoona tyhmää seuraa järjenköyhää putousta ja puoli miljoonaa riisuttuja,niin on yksinkertaisillakin hauskaa. Pizzaa,olutta laatikollinen ja älypuhelin,niin siinä on koko elämä. Jos kysyt joltain ihmiseltä ihan mitä vain,niin vastaus on:katso netistä. Miten tultiin ennen nettiä toimeen,kun piti jotain työtäkin tehdä,eikä leikkiä kännykällä?Minun ei netti osaa tehdä mitään,ei korjaa autoa,ei käy kaupassa,ei haravoi pihaa,ei tee lumitöitä,ei pese pyykkiä,ei korjaa kattoa,ei savupiippua,ei ikkunoita,ei mene hommiin minun puolesta. Kaikki on ammatti-ihmisiä olevinaan,mutta jos kysyn talkoisiin,niin aina kaikki viisaat kummasti katoaa,kun ei sitten osatakkaan muuta,kuin lähimarketista hakea pahvilaatikko olutta ja macDonalssista syötävää ja kotiin sohvalle syömään ja juomaan,töllötin auki ja kännykkä toisessa kädessä sosiaalisia kontakteja pitämään. Sitten on hauskaa,kun joku pelle on televisiossa ja muusta ei osata puhua,kuin että se teki sitä ja siltä tippu housut tv:ssä,oi että oli hyvä ohjelma yksinkertaisille. Samaan aikaan poliitikot päättää,että nostetaan hintoja ja lasketaan palkkoja,vähän aikaa kansa natisee,mutta näytetään hupiohjelmia ja urheilua tv:stä,niin ne unohtaa pienet leikkaukset muutamassa viikossa ja me päättäjät nostetaan tonnilla kuukasipalkkaa,kun on niin raskasta tämän tyhmän kansan kusetus
Aivottomat tuijottaa ruutua ja kännykkää
JTK-TAMPERE-
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806